Ga naar inhoud

Nieuwsgierig :)


Aanbevolen berichten

Dames ik zie wel is dat er word ingeschat naar de cupmaat nu ben ik zooo nieuwsgierig wat ik ongeveer krijg:blush:

mijn voor situatie is een 80b/c

heb nu 450cc li en 400cc re mento high profile ivm verschil in borst verschillende prothese.

wat denken jullie wat mijn zicht maat en cup maat word:rolleyes:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JustMe83:

Dames ik zie wel is dat er word ingeschat naar de cupmaat nu ben ik zooo nieuwsgierig wat ik ongeveer krijg:blush:

mijn voor situatie is een 80b/c

heb nu 450cc li en 400cc re mento high profile ivm verschil in borst verschillende prothese.

wat denken jullie wat mijn zicht maat en cup maat word:rolleyes:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit is een foto van mijn voor situatie trouwens :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

dus al ik het goed lees heb je je bv al ondergaan? :D 400&450 cc? Ik ben niet goed in het schatten van de maat, daar heb je andere dames voor haha, ik wens je wel proficiat met je boobs, en een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :) 

Ik zou als ik jou was je na 6 weken even goed laten opmeten bij een lingeriezaak. Als ik je voorsituatie zie dan schat ik je borsten nl niet in op een 80B/C maar eerder op een 80D ;) Ik gok dat je op 80F/G uit gaat komen! Ben heel benieuwd of ik in de goede richting zit! Laat je het nog weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei motormuisje:

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :) 

Ik zou als ik jou was je na 6 weken even goed laten opmeten bij een lingeriezaak. Als ik je voorsituatie zie dan schat ik je borsten nl niet in op een 80B/C maar eerder op een 80D ;) Ik gok dat je op 80F/G uit gaat komen! Ben heel benieuwd of ik in de goede richting zit! Laat je het nog weten?

Hay hay neee ik heb geen D hoor helaas, in t verleden wel maar is na 2 kleintjes en paar kilo minder niet zo veel meer van over :wacko: t is echt leeg :mellow:

maar ik laat het nog weten! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja I'm back haha

Zat na je eerste post even te kijken naar je boobs en hardop te denken: zit daar nou al die 450 in of niet? haha, gelukkig zag ik daarna je bericht eronder, dat verklaarde een hoop ;)

Ik denk (oke, mijn glazen bol denkt!) dat het een 80 E in bh zal worden :P Evt kan het wel een 80F worden.. vooral omdat je tussen een b en een c in zit nu...

Gefeliciteerd met je boobs trouwens!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.