Ga naar inhoud

MerelE : 5 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, 

Aanstaande donderdag heb ik een afspraak met dokter Verdonck van de Welness kliniek. Ik zou graag van andere willen horen hoe hun ervaring is met deze plastisch chirurg en met deze kliniek. Wat ikzelf interessant vind aan deze kliniek is dat  ze de borsten kunnen plaatsen met 3 centimeter litteken. Voor de meiden/ dames die naar deze kliniek zijn geweest hebben die ook een litteken van 3 cm? 

Ik ben heel erg benieuwd en nieuwsgierig naar jullie ervaringen! Hoop dat jullie ze met mij willen delen, want ik vind het best spannend, maar kijk er ook erg naar uit! 

Groetjes! 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 26/05 via zijn eigen kliniek door hem geopereerd. Hij gebruikt daar andere protheses dan in de wellnesskliniek, maar hij blijft natuurlijk wel dezelfde arts. Ik ben heel tevreden :), maar ik kan eigenlijk nog niets over de littekens zeggen. Ze zijn nog helemaal afgeplakt :) 

Hij neemt tijd voor je, luistert naar je vragen, neemt je serieus, is best grappig, respectvol, vriendelijk,... en zijn verpleegkundige beantwoord al je vragen heel snel via mail of telefoon. Toen ik aan het twijfelen was over de maat hebben ze me allebei opgebeld om te luisteren en advies te geven. Dat vond ik toch wel straf ;) 

Veel succes donderdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg even. 

Op 30 juni word ik door hem geopereerd. Ik koos voor sebbin prothese 385 cc. Ik heb dan ook maar een a'tje overgehouden door gewichtsverlies. 

Nu kende ik iemand dat daar 3 weken geleden is geopereerd en vandaag stuurde ze me een foto... zeeeer mooi. Maar begin nu toch te twijfelen aan de grote die ik genomen heb.. of het niet te klein gaat zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt van jullie reactie! Het is erg fijn om dingen te vragen waar je geen verstand van hebt. Ecao, waarom heb je ervoor gekozen om in zijn privé kliniek behandeld te worden en niet in de welness kliniek? Ik twijfel ook erg over hoeveel cc ik moet nemen. Hoop als ik eenmaal de prothesen op me heb dat ik het dan beter voel. Ik heb nu een kleine B en wil graag naar een volle C kleine D. Ben alleen heel erg bang als ik volgend jaar zwanger ben dat de borsten dan erg gaan hangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

ik heb sinds 28 april nieuwe boobs made by dokter Verdonck.

ik had ook een kleine b, heb gekozen voor 255 cc sebbin en heb nu 70d dus niet slecht e

niets anders dan lof over hem

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was op voor hand al bij drie andere pc's geweest en daar had ik vanalles mogen zien, voelen en passen. Bij de global care clinic was er ook een 3D gemaakt met 205, 230 en 245 voor de spier. Er was geen chirurg bij die ik écht vertrouwde, maar ik wou de motiva ergonomics protheses omdat die het zachtst voelen. Ik was hier, op het forum, een beetje onder de indruk geraakt van alle positieve verhalen over Dr. Verdonck en de motiva's gebruikt hij in zijn privé kliniek. Ik heb een afspraak gemaakt en kreeg toen de keuze tussen motiva en sebbin (hij gebruikt ook mentor, maar die zijn te breed voor mijn gestel :blink:. Ik ben naar huis gereden en heb nog een hele tijd getwijfeld (dank je wel @Catje om te doen twijfelen :P ;)) over de Sebbins (die hadden 1 cm meer projectie en dat is veel), maar ik heb toch voor de motiva's gekozen. 

Maar, in de wellness kliniek is hij gewoon dezelfde arts, met dezelfde aanpak, visie, achtergrond,...  :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik het nog gedaan :o:P

kmoet eerlijk zijn mijn boobs zijn al zacht en kheb gekozen voor sebbin kvoel der niets van da die harder zijn ;)

motiva was da niet anders dat je dat vastpakt dat zoals een borst meegaat hangen? Dacht toch zoietske

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer tevreden over dr verdonk ! Klopt inderdaad dat het litteken maar 3 cm is.

mijn litteken is echt klein en een zeer mooi streepje, zonder korstjes, zonder hobbeltjes, een heel verschil met sommige foto's die ik hier zie voorbij komen. Ben er heel blij mee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Catje:

Nu heb ik het nog gedaan :o:P

kmoet eerlijk zijn mijn boobs zijn al zacht en kheb gekozen voor sebbin kvoel der niets van da die harder zijn ;)

motiva was da niet anders dat je dat vastpakt dat zoals een borst meegaat hangen? Dacht toch zoietske

Gij zijt grappig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen dinsdag geopereerd door dokter Verdonck in de Welness kliniek. Wist trouwens niet dat hij nog een eigen praktijk heeft.

Maar ben meer dan tevreden over hem. Heel vriendelijk neemt alle tijd. Luisterd goed adviseert goed. Was gewoon super enthousiast over hem. 

Toevallig is hij ook een oud klasgenootje van mijn partner dus heb wel beetje een VIP behandeling gehad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Catje ben nu op weg naar mijn eerste afspraak met dr. Verdonck, dan gaan we bespreken wat ik wil en welke vorm etc. Ik zal je einde dag een update geven. Het liefste wil ik eind juli begin augustus geopereerd worden, maar weet niet of er dan plek is, dus dat zal ik allemaal wel horen straks. 

@Rabeccy ben heel erg benieuwd. Hoor veel positieve verhalen op dit forum over hem. Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn? Heb je ze al gezien of zitten ze nog in het verband? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pc Verdonck komt heel vertrouwt over en heeft veel kennis over borstvergrotingen. De reden waarom ik het door hem wil laten uitvoeren is omdat hij een klein sneetje maakt waardoor het litteken niet heel groot zal zijn 3 cm. In zijn intakegesprek verteld hij vrijwel alles wat je wil weten. Ik twijfel tussen 280 cc of 300 cc. Heb nu een kleine 75B en ben 1.58 lang. Zelf denk ik dat die 20 cc niet veel uitmaken. Ik ga wel naar zijn privé kliniek in Brussel, want die is 550 euro goedkoper, en het wordt door dezelfde arts uitgevoerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet met welk merk prothesen hij werkt in zijn privé kliniek. Ik ga morgen bellen naar zijn privé kliniek en dan vraag ik het. Heb vandaag ronde prothesen gepast high profile omdat ik niet zo groot en breed ben. Die stonden erg mooi vond ikzelf. Ben alleen nog niet over uit de maat. Jij hebt 250 cc gedaan toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Catje het is een 380 Cc geworden. Van een B naar D+

 

hallo @MerelE.

het gaat redelijk goed met mij. Dinsdag was de operatie en vandaag kan ik al veel weer alleen. 

Ik heb ze even gezien op de operatietafel toen ik mijn ogen opendeed en moest rechtzitten om t verband om te krijgen. Maar ik sliep zo dat ik het me amper kan herinneren. Nu 2 weken het verband eromheen houden en daarna kan ik ze eindelijk zien. Ben erg benieuwd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei MerelE:

Ik weet niet met welk merk prothesen hij werkt in zijn privé kliniek. Ik ga morgen bellen naar zijn privé kliniek en dan vraag ik het. Heb vandaag ronde prothesen gepast high profile omdat ik niet zo groot en breed ben. Die stonden erg mooi vond ikzelf. Ben alleen nog niet over uit de maat. Jij hebt 250 cc gedaan toch?

Sebbin, mentor en motiva :) 

Ik was gisteren bij hem om de draadjes te laten uithalen en die merken liggen in de wachtzaal ;)... en ook chocotoffs. Het is zo leuk om daarmee verleid te worden als je bijna twee maanden niet mag sporten :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MerelE ze zitten helaas nog tot volgende week woensdag in het verband. Dus 15 dagen niks zien. Vreselijk vooral als ik hier foto's zie van meiden die geen verband hebben en dus goed kunnen zien wat hun borsten doen. Nu zie je niks en is het gewoon hopen dat het een beetje goed gaat hihi

Pijn tja wat is pijn. Na 3 dagen slikte ik geen pijnstillers meer. Maar sinds gisteren toch wel weer 1 soms 2. Vaker steken in mijn borsten en ze worden hard. Maar dat zal er allemaal bij horen. Morgen is de operatie een week geleden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 juni 2016 om 22:12 zei MerelE:

Ik weet niet met welk merk prothesen hij werkt in zijn privé kliniek. Ik ga morgen bellen naar zijn privé kliniek en dan vraag ik het. Heb vandaag ronde prothesen gepast high profile omdat ik niet zo groot en breed ben. Die stonden erg mooi vond ikzelf. Ben alleen nog niet over uit de maat. Jij hebt 250 cc gedaan toch?

255 cc sebbin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.