Ga naar inhoud

Bv of lift+bv: wie kan hier iets over zeggen?


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Na 2 bevallingen waarvan 1 tweeling) heb ik lege, platte, hangende borsten overgehouden (1.74m en 61kg), waarmee  mijn 70d bh's niet worden gevuld aan de bovenkant.

De pc raadt een lift+bv, ca 300cc achter de borstspier aan. Mijn vraag is: zijn er ook dames in een vergelijkbare situatie die dit zonder lift hebben gedaan? Dus alleen vergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

ik weet dat @Akachanel bij Nio ook alleen kon vergroten, zij heeft nu toch voor een lift gekozen. Ik zou eens een consult inplannen bij Nio, hou wel in je achterhoofd dat er vaak ook een rede is waarom een pc een lift aanraad, mij is dat ook door meerdere pc's aangeraden. Was even schrikken, maar ik wil niet over een tijdje alsnog onder t mes voor een lift.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 

Ik had na 3 zwangerschappen en borstvoeding en aardig afvallen een heeeele lege F . Was op consult geweest en er is geprobeerd met 1050 cc ronde prothese het op te vullen zonder lift.

Ben nu bijna 3 weken op en is veel veranderd maar nog niet het resultaat wat de bedoeling was nu is het ook kort geleden dus kan nog van alles veranderen maar waarschijnlijk heb ik alsnog een lift nodig en dan heb ik spijt dat het niet meteen is gedaan.

Als je boven in bij zoeken de naam fayenne in tikt krijg je mijn topic te zien staan foto's bij van voor de bv en tot en met vorig week dinsdag dan kan je het verschil al goed zien. En het zal nog veel veranderen. Morgen zet ik er ook weer nieuwe foto's bij 1x in de week doe ik dat.

Kijk maar als je dat wilt.

 

En idd Nio schijnt een hele goede te zijn.(Ben zelf er niet geweest maar als je de verhalen hier leest schijnt hij super te zijn).

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.