Ga naar inhoud

Kelly Kiep 16 juli 2010 : Dr.. Damen : Welness Kliniek


Gast kiep

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben Kelly 26 jaar en moeder van 3 dochters van bija 8, 6 en 1. Na elke zwangerschap is het wat minder en slapper geworden. Inmiddels heb ik nog een slappe 75B over. Nu ga ik 16 juli geopereerd worden. Er gaat 300 cc in (hoewel ik nu wel twijfel of ik niet voor de 330 cc ga). Ik moet er om 8:00 uur zijn.

De spanning neemt nu behoorlijk toe, en kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kelly

welkom hier

en wat spanend voor je

je hoeft niet meer heel lang te wachten is wel fijn

op welke cup wil je uitkomen

en hoe krijg je ze geplaatst

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly,

Alvast veel succes met je datum! Lang moet je niet meer aftellen hé. Is fijn.

Zelf ben ik heel tevreden over Damen én de kliniek. Is me allemaal goed bevallen!

Als je m'n foto's wil zien, let me know!

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Ik ben Kelly 26 jaar en moeder van 3 dochters van bija 8, 6 en 1. Na elke zwangerschap is het wat minder en slapper geworden. Inmiddels heb ik nog een slappe 75B over. Nu ga ik 16 juli geopereerd worden. Er gaat 300 cc in (hoewel ik nu wel twijfel of ik niet voor de 330 cc ga). Ik moet er om 8:00 uur zijn.

De spanning neemt nu behoorlijk toe, en kan niet wachten tot het zover is.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

wellicht dat we ons gaan treffen, ik moet de 16e er ook om 08.00uur zijn

de zenuwen beginnen nu toch wel echt te kriebelen.......

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ,

Wat een toeval star allebei om 8 uur 's ochtends. De zenuwen beginngen al aardig door mijn lijf te gieren.

Hey Poes ik zou graag je foto's zien, ben erg benieuwd hoe het geworden is.

Ik hoop op een 75D uit te komen. Zou prima zijn bij mijn figuur.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een heerlijk vroeg tijdstip dat je er al moet zijn,ben je lekker optijd overal vanaf,en lekker optijd thuis om op makkie te herstellen.

ben je er al een beetje klaar voor?alles aan kant voor je GROTE dag :1bouncingboobs:

hoe krijg je ze geplaatst? voor de spier of dual plane of achter?

en ook de twijfel over de cc,s

herkenbaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ben ook blij dat ik lekker vroeg aan de beurt ben. De zenuwen gieren door mijn lijf.

Ik krijg ze voor de spier geplaatst, maar ben zo bang dat het te klein uitvalt maar als ik groter ga dat het dan zo nep wordt. AHHHH weet het gewoon niet meer.

Thuis loopt alles wel dus wat dat betreft heb ik alle rust. Mijn man is dan ook lekker vrij om de kinderen onder zijn hoede te nemen.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik vind ze er al erg mooi uitzien!! Heb even gekeken in je gallerij :D

Ik voelde me ook jezus op het kruis daar hahahaha..

Die blauwe plekken zijn voor mij ook erg herkenbaar maar gelukkig gingen ze sneller weg dan een "stoot-blauwe plek"

Ik wens je een voorspoedig herstel!!

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

30cc is maar 2 eetlepels vloeistof ;)

Dat worden niet ineens ronde ballen daarvan.

Zou altijd de grootste nemen omdat het vaak toch kleiner uitvalt dan je hoopt.

Ook is het mooier om een slappe borst meer op te vullen omdat je anders nog met los vel zit.

Ik zou voor de 330 gaan heb je zeker een mooi gevulde D cup :D

Succes het is bijna al zo ver :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi K'tje!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik vind ze er al erg mooi uitzien!! Heb even gekeken in je gallerij :D

Ik voelde me ook jezus op het kruis daar hahahaha..

Die blauwe plekken zijn voor mij ook erg herkenbaar maar gelukkig gingen ze sneller weg dan een "stoot-blauwe plek"

Ik wens je een voorspoedig herstel!!

Liefs Laura

Heyyyy, ik zie hier een comment die voor mij bedoeld was ertussen staan! Dankjewel Laura voor je lieve woorden..ja, vind je ze er al wat goed uitzien? Ik vind ze nog erg strak en vooral "bont en blauw" erop staan, vooral onder mn borsten. Maarja, dat zal wel wegtrekken wrsl hé. Die rand van mn sportbh drukt daar ook nogal op en dat is niet zo'n prettig gevoel, maar eigenlijk al bij al, mag ik absoluut niet klagen! Wel grappig toen ik voor't eerst onder de douche ging..toen heb ik mn borsten vastgehouden omdat ik dacht dat ze eraf zouden vallen..stom hé!! Is ook even wennen hoor, na 45 jaar zonder :1boobs:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly....

We zaten waarempel vanochtend tegenover elkaar in de wachtekamer.

Pfff man wat had ik een zenuwen....

Toen ze je kwamen halen en de naam zeiden , viel me t kwartje.

Hoe ik het jouw vergaan vandaag.....

Ben pas om 10.30uur naar de OK gegaan en als je dan moet wachten.....

Mij is het tot nu toe uitstekend verlopen,

zal om 13.30uur in de auto richting huis.

Beetje last van spierpijn gevoel maar voor de rest super :1bouncingboobs: ...

Het jij de cc ook nog veranderd?

ik wel van 290 naar 320

Wens je een voorspoedig herstel,

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, proficiat met je nieuwe :1big_boobs: !! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je niet teveel pijn hebt. :unsure:

Ik wens je een rustig en voorspoedig herstel toe!

Nu kan het alleen steeds elke dag beter gaan hé!Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal,

Het is mij allemaal hartstikke meegevallen. Was om 10 uur aan de beurt en om 11 uur weer terug op de kamer. Om 11:30 uur kon ik weer naar huis.

Pijn heb ik vrijwel niet, beetje zwaar gevoel maar dat is het. Heb vanmiddag wel lekker geslapen.

Ik zat nog te twijfelen, maar dan heb ik je in ieder geval gezien. Ben gewoon voor de 300 cc gegaan, en zoals ik het nu zie ben ik daar ook wel blij om. Ze zijn echt mega, gelukkig slinkt het nog wat. Bij jou ook alles goed gegaan.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Nog geen foto's ga ik morgen even doen en dan plaatsen, maar zit nog ingetaped. Het is nu echt nog groot. Zoals ik het nu kan beoordelen is het nu een F cup denk als het vocht weg is dat ik een E over heb. Dus een cup groter als dat ik dacht. Mijn tepels trekken alleen nog een beetje opzij, maar dat is denk ik het vocht dat tussen mijn borsten zit, en aan de zijkant. Lijk wel een zwemster heb gewoon vleugels aan de zijkant. Verder mag ik echt niet klagen, alleen spierpijn en een zwaar gevoel.

Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.