Ga naar inhoud

Ik plan BV te laten doen in september maar nog veel twijfels en vragen


Jen84

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben een 31jarige uit Antwerpen. Na jarenlange "complexen" over mijn 75A eindelijk letterlijke stap gezet naar 3 pc: coenen, verdonck en Thiessen. Hoe meer ik  er bezoek, hoe meer twijfels. Over welke pc, onder welke Verdoving, welke periode... Maar toch ook: bang voor operatie (zou men eerste zijn) en pijn achteraf! Ook het aantal cc kiezen vind ik behoorlijke zoektocht. De eerste zei 220cc omdat hij en ik fan zijn van natuurlijke borst maar na foto's te zien lijkt me dit toch wat klein. De laatste zei 270-330cc,  met 3d scan gezien, leek me al beter. Maar het blijft moeilijk in te schatten. Ben hier dus ook voor jullie ervaringen, voor en na foto's en jullie deskundigheid :-) 

Grts!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, welkom op het forum! 

Er valt een hele hoop te lezen hier en er zijn een hoop dames die ondertussen ervaringsdeskundige zijn. Het is ook een hoop allemaal he. Heb je al een pc gevonden waarmee het goed klikte en bij woe je een goed gevoel had?

andere goede chirurgen zijn: dr straten, dr Nio, dr demeyere en dr plovier. Van wie dr Nio met stip op 1 staat hier op het forum. Voor het geval je nog geen pc had uitgezocht waar je helemaal zeker over bent ;) 

en tja die cc's. Wij dromen hier ondertussen in cc's. Het blijft heel moeilijk inschatten he. Je bent bang dat het te groot en nep word, maar je wilt er toch ook wel duidelijk op vooruit gaan. 

Hoe lang en zwaar ben je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hoe groot en zwaar ben je? Ik heb 300cc (18 dagen po). Maar als je niet ongeveer dezelfde bouw als mij hebt kan je niet echt goed vergelijken denk ik.. al wordt het nooit hetzelfde ook al zou dat wel zo zijn, de soort protheses en hoe het geplaatst wordt geeft ook al een ander effect soms. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik maak het misschien  alleen maar ingewikkelder,ik woon ook in Antwerpenen  ik wordt binnekort geopereerd door dr De Frene in Brugge. Ik voelde me direct op mijn gemak. Ik wil een natuurlijk uiterlijk. Hij lijkt me echt te verstaan. tijdens het passen zei hij,  maatje groter gaat nep lijken zei he, en zo voelde het ook aan voor me. 

vr 17/6 wordt ik geopereerd. Heb momenteel 80A/ AA zou rond de 300cc krijgen en op een C uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Jen,

Ik ben geopereerd door Dr. Coenen in februari en kreeg 220cc.

Begonnen met 70A en geëindigd op 70C.  Ik ben 1.63 en 46 kg.  Met méér dan dit wordt niemand geboren denk ik.  Groter had ik nooit gewild, een C op een klein en knokig lijfje is naar mijn mening echt voldoende.

Sint-Augustinus in Wilrijk waar hij opereert is een top ziekenhuis trouwens.

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei pgreet:

Hallo Jen,

Ik ben geopereerd door Dr. Coenen in februari en kreeg 220cc.

Begonnen met 70A en geëindigd op 70C.  Ik ben 1.63 en 46 kg.  Met méér dan dit wordt niemand geboren denk ik.  Groter had ik nooit gewild, een C op een klein en knokig lijfje is naar mijn mening echt voldoende.

Sint-Augustinus in Wilrijk waar hij opereert is een top ziekenhuis trouwens.

Succes!

 

Hoi! Heb je foto's? :) ik heb 300cc en vind ze nu nog vrij klein, ben benieuwd hoe de 220 bij jou staat, ben ongeveer even groot en even zwaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.