Ga naar inhoud

Borsten veranderen van vorm na 8jr


Aanbevolen berichten

Hey Jottum,

Zat toevallig vandaag eraan te denken hoe het afgelopen was met je maar sjonge jonge zeg,  dit had ik niet verwacht. Zeker slecht..je had maar met pijn moeten lopen al die tijd! Wie was je PC eigenlijk? 

Sterkte tot die tijd en hopelijk reageren ze nog voordat je vertrekt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

nou, niet normaal zeg.. Wat een slechte zaak...
Misschien dat je wel al een afspraak kunt maken voor de tijd dat je in NL bent? De secretaresse zal de agenda wel hebben met wanneer er consulten zijn.. NIet dat je dadelijk hier bent en hij is er niet of zo...

Hopelijk neemt de pc snel contact met je op, want dit kan natuurlijk echt niet...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames:59:

Ik snap dat ze het wellicht druk hebben, maar 3weken??

Ik ga zeker alvast een afspraak maken hoor.

ik werd al gebeld, maar verbinding is vaak slecht.

Ik ben destijds geholpen door Dr de Blécourt.

Euhm oke wie is dr Breukers?

Bij welke kliniek?

Ik ga hem even opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze PC heeft een eigen topic op BF maar wellicht kun je hem een pb-tje sturen met je verhaal aangezien we hier over zn collega praten en jij slecht bereikbaar bent ;) 

Who knows.. misschien kan hij wat voor je betekenen in die bergman keten :45:

We gaan gewooooon door met koffiedrinken!! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het topic:


Hij is de plastisch chirurg hier op het forum, die sinds een tijdje antwoord geeft op vragen die wat specifieker zijn. Misschien dat hij aan de hand van jouw foto's ook er iets meer over kan zeggen..

Blécourt staat helemaal niet slecht bekend, maar wel raar hoor, dat hij niet reageert...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch wel raar hoor.

Morgen 4 weken geleden dat ik mijn eerste mail heb verstuurd, en weet nog niks.

Heb al bijna de neiging een andere kliniek aan te schrijven.

Vraag mij nu af waar dit aan ligt.

ik ga hierover wel een mail sturen.

Telefonisch heb ik een afspraak gemaakt op 11 augustus.

We komen de 5e nl terug.

Tevens voel ik ook af en toe stekende pijn, en achteraf heb ik dat wel al langer.

Maar altijd gedacht dat het met sporten ofzo te maken had.

Hopelijk krijg ik morgen bericht, dat gebeurd nl altijd op maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Kun je anders niet proberen of je je pc op een andere manier kunt bereiken ( zie link ) want dit duurt wel heel erg lang, of hij moet met vakantie zijn, maar dan zou de secretaresse dit wel vermelden zou je denken.

http://blecourt.nl/contact/

Ik zou het anders gewoon proberen,je hebt niets te verliezen toch?

En dat is altijd he, dat je later gaat denken, ik had al enigszins pijn/last en het op iets anders gooien, maar ja, hopen dat je snel iets weet.

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Middag,

Die communicatie is idd wel heel vreemd dat je nu nog steeds niets heb gehoord en je terugvlucht duurt nog wel effe. Zou idd een andere ingang zoeken met wat desert aangeeft. Wel vervelend dat je er nu last van gaat hebben. Morgen echt proberen om contact te zoeken ondanks dat je lastige verbinding hebt in het buitenland. Ik weet ook niet waar je zit maar anders een PC daar zoeken die ook goed staat aangeschreven die er even naar kijkt ( als het pijnlijker wordt)?

En mocht je geen goed gevoel over de kliniek of PC meer hebben dan zou ik je sowieso Dr.Nio aanbevelen, maar dit terzijde.

Succes morgen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels een bericht gestoord via de link van hierboven.

Wij verblijven op Kreta, ik heb nou niet echt vertrouwen in de klinieken daar, ga nog liever eerder terug naar nederland.

ik wacht vandaag nog af, de communicatie is veelal op maandag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben benieuwd meid,anders er op staan dat je hem te spreken krijgt.

Nee daar kan ik me iets bij voorstellen,alhoewel de prive klinieken heel goed zijn in Griekenland,is het toch beter om alles in Nederland te laten nakijken.

We wachten maar weer af, maar je hebt hier wel engelengeduld bij nodig.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heus waar, ik heb een beri ht vd pc zelf via de link die 1 van jullie hier door had gegeven.

Bood zijn excuses aan en het was pure slordigheid dat het zolang duurde, so far so good.

Anyway, geen reden tot oaniek en als ik weer in nl ben dan langskomen.

Die afspraak staat al dus ik wacht dan maar mooi tot de 11 aug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig, zo zie je maar, er zijn vele wegen die naar Rome leiden, en ik wist van dat email adres, omdat ik zelf wel eens via zijn webagenda een afspraak heb gemaakt, 

en idd, het was heel slordig dat er geen eerder antwoord is geweest, maar goed, nu maar afwachten als je langs gaat.ik ben echt benieuwd.

Maar een antwoord dat dat er wel of niets mis is, heb je dus nog niet gehad.

Misschien lastig om het via een foto te beoordelen, en denk dat hij ook geen paniek wilt zaaien.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt

Rond de 30gr, lekker hoor.

Heb nog weer contact gehad met de pc, volgens hem maakte het niet uit of ik wel of niet mijn borstspier train, ik kan daar gewoon mee doorgaan.

Ik weet alleen niet of ik dat wel doe.

Was daarmee gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Wat fijn dat je eindelijk contact hebt gehad met je PC hoewel ik eruit begrijp dat er nog niets concreets is vastgesteld behalve je consult? En dat je gewoon mag trainen? Heeft hij wel je foto's ontvangen en gezien dan? Of kan/mag hij op grond van foto's geen reactie geven? En je zeurende steken dan? :106: of lees ik hier overheen? Wat heeft hij wel gezegd over je foto's/borsten? Sorry hoor maar brownie is je effe kwijt :45: 

poehee Kreta, 30 graden...fieuwwww...niet slecht! :beach: 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, Brownie is het niet kwijt:lol:

De pc heeft nl alleen aangegeven dat hij de fotos heeft gezien en dat er geen reden tot paniek was.

Dan zal ik dat ook maar niet doen.

Toch is het wel een beetje vreemd.

 

Inmiddels ook contact gezocht met Dr Nio vd parkkliniek.

Daar kan ik evt 9aug terecht.

De 11e bij de Bergmann.

Ik ga beide doen, zeker niet handig qua reizen, maar heb het ervoor over.

Moet de 8e in nijmegen zijn, we wonen in het noorden nl.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Oh gelukkig, maar had op meer gehoopt!  Denk altijd..als een ander het ziet, ziet hij het ook! Maar goed soms willen ze ook effe voelen he en dat gaat niet met een foto! En zolang je geen pijn heb is er idd nog geen reden tot paniek! 

Dr.Nio :) zit je goed! Hij is wel goedkoper in het OLVG(west) ziekenhuis mocht je in de toekomst een operatie/wissel ondergaan. Ik heb toen persoonlijk wel voor zijn duurdere werkplek gekozen, puur uit luiheid en woon er vlakbij :45: Geloof dat je €50,- consultkosten betaalt in parkkliniek.

Totdat je vliegt...probeer lekker te genieten...je hebt gedaan wat je vanaf daar kon doen x

Kalispera ! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens gekeken bij OLVG(west) ziekenhuis , maar dat is dus gewoon een ziekenhuis, waar je dus ook terecht kan voor bijv een BV.

Het zou financieel gezien dus handiger zijn om daarnaar toe te gaan.

Zijn er ook ergens prijzen te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.