Ga naar inhoud

Prothesewissel


Swillie

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik heb een half jr geleden een prothesewissel gehad omdat mijn oude protheses vervangen moesten worden voordat er eventuele klachten zouden ontstaan , maar ik ben niet zo blij met de iets grotere maat die ik nu heb. Had op vollere borsten gehoopt. Verschil is nu minimaal.

Nu twijfel ik over een nieuwe operatie. Is er iemand die zich 3 x hebben laten opereren aan de borsten? Ik zit ook niet te wachten op hele lelijke littekens, want dat valt nu wel mee. 

Bedankt voor jullie reacties!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, wat balen dat je niet blij bent met de maat. Ik ga in augustus ook voor een wissel omdat ik niet blij ben met de maat, maar dat word echter mijn 2e operatie.

er zijn hier wel meiden die meer dan 2 x geopereerd zijn of nog worden, maar dat heeft dan helaas met complicaties te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai meis,

Balen zeg! Altijd klote als t tegen valt.. ik ben voor de 2e x geweest en het litteken is er gelukkig niet lelijker op geworden. ( wel iets groter ivm de grootte van de prothese) zijn heel veel meiden hier die 2 x of meer zijn geweest ivm ontevredenheid dus je bent niet de enige;) hopelijk gaat t de eventuele derde keer zijn zoals je had gehoopt!

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik baal ook als een stekker dat mijn linkertiet er niet uitziet. (Rare vorm omdat de prothese waarschijnlijk gedraaid is). Niemand zit er op te wachten, maar ermee rond blijven lopen terwijl je er niet tevreden over bent is ook frustrerend. Bij mij zal het ook mijn 2e worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi @Swillie,

Ik ben op 13 mei geopereerd. Dit was mijn tweede operatie, omdat mijn oude protheses er al 21 jaar in zaten. Helaas heb ik een complicatie aan mijn rechterborst en zal ik dus voor de derde keer onder het mes moeten. Ik heb aanstaande donderdag een so bij dr.  Nio. Mijn operatie zal waarschijnlijk pas volgend jaar zomer worden gepland. Maar dat wordt dan dus wel mijn derde borstoperatie. Dan laat ik er waarschijnlijk ook gelijk grotere protheses in plaatsen. Als ik toch weer onder het mes moet :38:, dan maar gelijk goed hè? 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.