Ga naar inhoud

verlost van mijn rugpijn!!!


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

Gast wendy80

hoihoi allemaal,

ik heb gelezen dat ik niet de enige was met verschrikkelijke rugpijn,vooraal smorgens bij het opstaan :102:

kussentje erbij,kussentje eraf,voetjes omhoog,hoofdje hoger ...wat een ellend,niks werkte (bij mij dan):122:

ik ben via mijn buurvrouwtje bij een drukpunten masseur beland en HET WERKT! :136:

heerlijk ontspannend is zon massage,zeker voor je opgetrokken schoudertjes en ben ik eindelijk van de verschrikkelijke rugpijn verlost.

ik wilde het toch even hier vermelden,voor het geval er nog meer mensen hopeloos opzoek zijn naar een oplossing tegen de pijn!

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

bedankt voor je tip Wendy! Ik word ook zot van die rugpijn. Doet meer pijn dan die borsten voor de moment. Mijn ventje kan elke dag spierzalf smeren maar helpt maar heel eventjes. is het een soort shiatsu massage? Moet je daarvoor dan niet op je buik liggen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wendy80

bedankt voor je tip Wendy! Ik word ook zot van die rugpijn. Doet meer pijn dan die borsten voor de moment. Mijn ventje kan elke dag spierzalf smeren maar helpt maar heel eventjes. is het een soort shiatsu massage? Moet je daarvoor dan niet op je buik liggen?

groetjes

nee je mag daar op een stoel zitten met je hoofd in een gat,je borsten raken de stoel niet.is echt ideale positie.

het is en massage die gewoon door de meeste sportmasseurs word gegeven.het heet een drukpuntmassage,moet je even kijken op internet of iemand in je buurt het geeft.het werkt echt!ik had ook meer last van mijn rug dan van mijn borsten.ze drukt op bepaalde punten op je rug en nek en de pijn verdwijnt als sneeuw voor de zon.ze lost daarmee de blokkades op die je hebt opgebouwd door het optrekken van je schouders,het veranderen van je houding en het rugslapen

lies wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wendy80

hey lieve moon :rolleyes:

ik was 15 euro kwijt voor een half uurtje!ik ben wel 2 keer geweest.de eerste keer was het al meer als de helft minder de pijn en nu volledig weg :136:

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.