Ga naar inhoud

Shauny : 18 mei 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik wil me even voorstellen..

mij naam is Shauny, 25 jaar, moeder van een prachtige zoon

 

onlangs(18-05) ben ik geopereerd in de wellnesskliniek door pc Verdonck.

Ik wilde mij graag aanmelden op dit forum om te kijken of meerdere dames kampen met mijn "onzekerheid" en om andere verhalen te lezen.. Ik ben zeer geïnteresseerd in de verhalen van andere dames.

ik heb 380cc achter de spier extra hoog profiel gekregen, ik heb vantevoren aan de pc gevraagd of er toch niet meer cc in kon omdat ik bang was dat ik ze te klein zou vinden.. Maar pc vond dit al "erg groot". En ja hoor je raad het al.. Nu 2 weken po en ik vind ze best klein.. Ik kwam van niets af dus het is wel al een vooruitgang op zich. Door de bv na mijn bevalling was er niks meer van over.. Dus alles beter dan dat. 

Ik zal mij gaan oriënteren hier, en dan daar mijn probleem bespreken hihi.

 

Tot ziens allemaal! 

Groetjes Shauny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shauny,

Geef het nog even de tijd meis, je spier moet nog gaan rekken en dat kost tijd, je bent pas 2 weken po, maak iedere week even een foto van je borsten dan zul je versteld staan hoe erg ze veranderen. Zoals ik hier gelezen heb kun je het echte resultaat pas na 3 a 6 maanden zien, dat vergt veel geduld die wij vaak niet hebben ;) Jouw borsten gaan nog groeien hoor!! 

Maar vond je pc het erg groot uit eigen mening of paste het gewoonweg niet? Ik ben zelf namelijk van mening dat als de patient zelf groter wilt en het is mogelijk dat de pc dat wel heeft te respecteren.. maar wacht eerst maar af hoe jouw borsten zich nog gaan ontplooien, misschien denk je dan 'Wow'!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎-‎5‎-‎2016 om 14:44 zei Marietje:

Hoi Shauny,

Geef het nog even de tijd meis, je spier moet nog gaan rekken en dat kost tijd, je bent pas 2 weken po, maak iedere week even een foto van je borsten dan zul je versteld staan hoe erg ze veranderen. Zoals ik hier gelezen heb kun je het echte resultaat pas na 3 a 6 maanden zien, dat vergt veel geduld die wij vaak niet hebben ;) Jouw borsten gaan nog groeien hoor!! 

Maar vond je pc het erg groot uit eigen mening of paste het gewoonweg niet? Ik ben zelf namelijk van mening dat als de patient zelf groter wilt en het is mogelijk dat de pc dat wel heeft te respecteren.. maar wacht eerst maar af hoe jouw borsten zich nog gaan ontplooien, misschien denk je dan 'Wow'!

Hallo Marietje,

 

Dankjewel voor je lieve reactie, ik probeer mezelf ook echt voor te houden dat het goed komt. En dokter Verdonck gaf zelf ook aan dat ik er nu eigenlijk nog niks van kan zeggen omdat ze nog gaan veranderen. Hoop iig wel dat ze wat voller worden.

Tijdens het tekenen vroeg ik pc Verdonck of er niet misschien meer in kon 400cc ofzo? Hij zei dat de implantaat 400cc een plattere implantaat is en dat ik dat beter niet kon doen. Direct daarna gaf hij aan en 380cc is wel echt al erg groot voor jou. Ook door de zenuwen etc ben ik maar niet door gaan vragen.. Ik dacht tjaa als hij ze voor mijn doen al erg groot vind dan zal het wel goed komen. En tijdens het consult zei hij dit is wel het maximale wat we in 1 keer kunnen zetten.

ik hoop op een D, maar alles beter dan dat het was. Thanks voor de tip, ik ga wekelijks foto's maken en vergelijken.

Voor nu even proberen mijn gedachten ergens anders op te zetten ipv dat ik mijn borsten te klein vind. 

Heb nu een 80C sportbh aan, gisteren tijdens controle gekocht. Zit veel beter dan dat jeukende drukverband. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer inderdaad even wat afleiding te zoeken, die onzekerheden die je er gratis bij krijgt grrr.. Als je bij foto's van andere dames hier op BF bekijkt die achter de spier hebben zie je ook hoe mooi vol ze uiteindelijk worden, probeer je eigen daar aan vast te houden.

Haha ja dat drukverband..ik ken het, toch draag ik mijn compressie vest nog veel, maar dit komt meer omdat mijn pc mij dit ook aangeraden heeft tot 5 weken na mijn po.. alles voor het goede doel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh ja, zeg dat wel! 

Ik ga meteen even bij de foto's kijken. Moet nog even alles uitvogelen hoe het in zijn werking gaat op het forum.

Zit dat lekkerder zo'n compressievest? nog nooit van gehoord trouwens. Inderdaad! Alles voor het goede doel hihi. 

Nu maar "geduldig" afwachten.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Je moet het echt even de tijd geven,je bent nog maar zo kort po,als je protheses in gaan dalen, zul je zien dat er nog heel veel gaat veranderen in vorm en grote.

Neem 1 keer per week foto's, zo kun je het verloop heel goed bijhouden, maar echt het sleutelwoord is geduld.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en topic verhuisd naar de goede categorie.

Doe voorlopig nog even lekker rustig aan,en ik wens je verder een heel goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

Dankjewel voor je reactie desert-rose. Ik ga mijn best doen heel geduldig te zijn en af te wachten.. 

Ik ga inderdaad wekelijks even foto's maken en je raad opvolgen en nog lekker rustig aan doen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, allereerst welkom!

 

Ohja, wat ken ik die onzekerheden van je, enne...die rollercoaster gaat nog wel even door hoor, maar alles komt goed..

 

380 dual plane, ik heb dezelfde implantaten als jou, dezelfde arts maar 425 cc, en ik heb inmiddels een mooie 80E/75F, dus maak je over die maat maar geen zorgen.. ☺

 

Iedere week een foto maken, bij mij werden ze ineens groter na de 6 weken, je mag bij mijn foto's kijken als je wilt, je zag ze groter worden met de week.

Don't worry, alles komt goed! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TessaDLCDP,

 

dankjewel voor je lieve reactie..

het is inderdaad een rollercoaster.. Ik denk dat ik toch achteraf gezien meer cc had moeten kiezen. Ik moet echt mijn gedachten gaan verzetten, ben daar zo op gefocust op het moment.. En daar word ik niet zo happy van. Maar van jullie reacties krijg ik weer hoop. Ik ben benieuwd hoe ze gaan veranderen.

ik ga iig wekelijks even een foto maken. En ik ga even spieken bij jou foto's hihi.

 

Thanks nogmaals! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meid, je kan ze hier toevoegen (klik om bestanden te kiezen) of naar het tabje "borstvergroting" te gaan en daar foto's toe te voegen, dan krijg je vanzelf een melding voor album..

 

Enne, let nou maar op, ze worden best groter hoor! En, heel veel dames hadden achteraf groter gewild, je went namelijk zo snel, maar als ik dan mijn voor foto-s bekijk, mag ik niet klagen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Wie kan mij helpen, ik heb contact gehad met de wellness-kliniek ivm een aantal vragen.

 

De telefoniste gaf aan dat je de sport-Bh en de band 6 weken nadat het verband eraf is gehaald moet dragen.

ik dacht 6 weken vanaf de operatie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in totaal 6 weken gedragen en eigenlijk draag ik iedere nacht nog een sportbh. Ik ben nu 5,5 maand PO, ook geholpen door dr Verdonck en 350cc gekregen. Van 70B naar 70F gegaan. Mijn foto's kun je zo bekijken. En ik denk ook dat je borsten zeker nog gaan groeien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snoeppie,

 

bedankt voor je reactie, dan ga ik de sportbh en de band dan ook 6 weken dragen. 

Ze hadden me niet gezegd dat ik de 6 weken moet rekenen vanaf dat het verband eraf ging. 12 dagen na de operatie is het verband eraf gehaald.. Dus dat zou betekenen dat ik de band dan in totaal op 2 dagen na 8 weken draag. 

De sportbh ga ik denk ik daarna ook de eerste tijd het snachts aanlaten. 

Wowie naar een F, heb je foto's bekeken.. Super mooi! Dankjewel, dat stelt me echt gerust. Ze zijn nu al wat voller gelukkig. Ik ben zo benieuwd naar welke cup ik zal gaan. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.