Ga naar inhoud

Druppie : 8 juli 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Gast Druppie

Aanbevolen berichten

Gast Druppie

Hoi allemaal,

Al jaren droom ik van een borstvergroting en toen na mijn zwangerschap en de borstvoeding van mijn zoontje mijn borsten ook nog eens slap en leeg bleven wist ik het zeker en heb ik een afspraak gemaakt bij de Velthuiskliniek in Rotterdam. Dat was in het najaar van 2009, daar werd mij geadviseerd 325-350 cc voor de borstspier. Uiteindelijk kwam er een verhuizing tussendoor en heb ik mijn wens dus even aan de kant gezet omdat de planning het helaas even niet toeliet een tijdje in de lappenmand te zitten.

Ruim 7 maanden later was het inmiddels weer wat rustiger en besloot ik toch weer eens voor een consult te gaan. Aangezien de arts die ik bij Velthuis kliniek had gezien daar inmiddels niet meer werkten en ik toch graag ook nog een andere kliniek wilde bezoeken ben ik wat op internet gaan zoeken en zo kwam ik bij de Bergman kliniek in Den Haag terecht waar ik op consult ging bij dr. Koopmann. Het consult verliep kort en zakelijk, maar dat vond ik eigenlijk wel prettig, hij stelde voor 325 cc high profile dual plane geplaatst, vervolgens naar de medische consulente waar de operatiedatum 'onder voorbehoud' werd vastgelegd: 8 juli 2010. Vorige week heb ik nog een 2e consult bij dr. Koopmann gehad en nog even de protheses gepast en neig ik er toch naar voor de 350 cc high profile te gaan. Nog 2 dagen en het is al zover, ik ben ontzettend zenuwachtig maar heb er tegelijk ook super veel zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Druppie,

Welkom hier!

Je bent dus al spoedig aan de beurt, hoef je niet te lang meer af te tellen en in de zenuwen te zitten. Zal je titel een beetje aanpassen, dan krijg je misschien ook meer reacties van anderen die ook bij dr. Koopmann zijn geweest of gaan. Verhuis je ook gelijk naar de operatieverslagentopic. Alvast succes overmorgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi druppie!

Welkom hier :1bouncingboobs: heerlijk he, dat je al die operatieverslagjes en evaluaties kunt lezen van lotgenoten! :101: ik heb daar zoveel aan gehad! Geeft je toch een beter beeld over wat je te wachten staat he, en te weten dat je echt niet de enige bent! Lekker rondlezen hier, zal je straks alle tijd voor hebben :6:

Oja, ik heb op je pb gereageerd!

Liefs, binnen 48 uur heb je ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Druppie

Allemaal bedankt voor jullie berichtjes. Aangezien ik pas om 15.30 uur geopereerd wordt zit ik nu nog thuis en kruipt de tijd voorbij!

Ik zodra ik me goed genoeg voel mijn operatieverslag plaatsen en wat foto's.

Liefs Druppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Druppie

Goedemorgen meiden,

Hier dan mijn verslag.

Om 14.30 uur kwamen we aan bij de kliniek waar we nog even moesten wachten. Al snel daarna werd ik opgehaald kon mijn man en zoontje me nog even op de kamer gedag zeggen en toen moesten zeg weg. De verpleegkundige vroeg met het operatieschort aan te doen nam mijn bloedruk op en nam wat foto's van mijn oude brosten. Niet lang daarna kwam de annesthesist even kennismaken en nog wat doornemen, langzaamaan werd ik toch wel erg zenuwachtig. Toen kwam dr. Koopmann om nog even mijn wensen aan te horen en wat foto's te bekijken en ging hij mijn borsten aftekenen. Ik mocht mijn schoentjes aan te doen en mutsje want de ok was voor mij gereed! De annesthesist haalde me op (hele aardige man) en hielp me op de OK tafel waar het erg koud was! het was toen 15.20 uur. Hij legde het infuus aan en een assistent de plakkertjes voor me hartslag enzo, toen volgde een middel waar ik draaierig van werd en het zuurstofmasker en daarna direct de narcose. Op dat moment leek het best lang te duren voor ik weg was, maar nu ik erop terugkijk eigenlijk helemaal niet. En ineens riepen de verpleegsters mij me ogen open te doen en wakker te worden omdat ik heel wild met mijn armen om me heen aan het slaan was (schijnt wel vaker te gebeuren) en dat mag natuurlijk absoluut niet. Ik was echt goed beroerd (misselijk) en dat liet ik ook weten dus daar gaven zij mij nog wat voor. Het duurde even voordat dat ging werken dus zat regelmatig met het bakje in de aanslag klaar maar heb toch alles binnen weten te houden. Rond 18.30 uur kreeg ik een kopje thee en wat koekjes, in eerste instantie durfde ik dat niet te nemen maar moet zeggen dat ik me daardoor wel wat voelde opknappen. Toen lekker wat tv gekeken en een beetje geslapen. Om half 8 werden de drains en het infuus eruit gehaald en beha aangedaan daarna nog even naar het toilet. NIet lang daarna kwam mijn man met mijn zoontje me ophalen en rond half 9 waren we thuis. Daarna gelijk in bed gaan liggen, vannacht niet heel best geslapen maar was wel rustig dus gewoon lekker naar buiten liggen kijken en relaxen. Voel me nu eigenlijk best goed wel wat stijfjes en af en toe wat misselijk maar kan best wat rondlopen in huis en rechtop zitten dus tot nog toe geen klagen. Zaterdagavond/zondagmorgen mag het tape ervan af en mag ik douchen ik heb zelf nog niet gezien hoe het eruit ziet dus ben super benieuwd! Nog twee daagjes wachten en dat weet ik het, zal dan gelijk even kijken of ik wat foto's kan plaatsen.

Liefs Druppie

p.s.

Boobie87 bedankt voor je pb en de tips ik heb er echt onwijs veel aan gehad!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PROFICIAT Druppie, laat je maar lekker verwennen en rust maar goed.

Hoeveel cc heb je nu gekregen en hoe zijn ze geplaatst?

Het zal een spannend weekend worden voor jou als de tape is verwijderd! Schrik niet, want in het begin staat alles nog opgezwollen en gespannen. Maar dat zie je elke dag verbeteren.

Nog veel succes !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs: ...ja meid, tis toch een hele ingreep hé...Ik heb ook naderhand overgegeven (zie mijn verslag) en draaierig dat ik was!! Maar nu, één dag PO voel ik al niks meer van dat draaien en zal het elke dag wel wat beter worden. Het slapen is ook niet echt geweldig..ik slaap op mijn zij normaal en nu op mn rug slapen...toch niet lekker hoor! Ik werd ook wakker met rugpijn en heb toen iets ingenomen.

Ik wens je een rustig en goed herstel toe!!! Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Druppie

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

gelukkig is je misselijkheid onder controle nu,fijn he,lekker thuis weer ook.

en heb je nu de veelbelovende 325-350cc ook gekregen?

voelt enorm nog zeker?

beterschap....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden,

Zo, de 2e nacht met mijn nieuwe boobs zit erop en eigenlijk heb ik deze nacht best goed geslapen.

Stom dat ik in mijn verslag helemaal vergeten bent te zetten wat het nu is geworden. Ik heb zowel links als rechts 350 cc high profile, dual plane geplaatst gekregen draag nu een sportbeha maat 75d.

Maar aangezien ze nog wel zullen slinken zal dat uiteindelijk wel een 75 c gaan worden.

hVanavond zou de tape eraf mogen maar de verpleegsters van de kliniek zeiden dat het dan nog beter was tot zondagmorgen te wachten dus dat doen we dan maar.....

Wel jeuken mijn borsten nu ontzettend, hadden jullie dit ook?

En was jullie smaak ook anders na de narcose? Trekt dit weer bij?

Liefs druppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druppie,jeuk is normala ja,en we hebben er allemaal last van gehad,naja,velen van ons dan :blush:

echt iritant is het,maar niet kwalijk.

is je huid,die is plots klaps opgerekt,en door de vocht,blijft de huid oprekken,de meeste vocht produceer je na de 2de dag,tot dag 8of 9 ongeveer,dus na dag 2 heeft je huid heel wat te voorduren,arme huid :mellow:

lekker 2x daags insmeren met ene huidolie,of ene goede hydraterende creme,doet wonderen en beschermt je huid tegen inmini scheurtjes hier en daar.

fijne zondag....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.