Ga naar inhoud

17 dg po pijn borstbeen,rand prothese?


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

Gast wendy80

hoi hoi allemaal,

ik maak me zorgen.... :139:

ik ben 17 dagen po en heb sinds enkele dagen regelmatig het gevoel alsof er een schaafwond op mijn borstbeen zit.als ik dan de huid aanraak voel ik niks,dus zit denk ik toch onderhuids.ook heb ik regelmatig steken aan de rand van prothese,alleen aan de linker binnenkant(dus ook daar bij mijn borstbeen.zo is het er, en zo is het ook weer weg....moet ik me zorgen maken of herkent iemand het??

verder heb ik niet echt pijn, behalve standaard bij het opstaan :23: en nu met het warme weer,begint het op de rand van mijn bh de huid wat te irriteren.

ik hoop dat er iemand is die me gerust kan stellen :24:

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Wendy,

Ik herken meteen je verhaal,met dat schaafwond gevoel.

weet niet of het het zelfde is als bij mij toen,maar ik kan je zoiezo ff me verhaaltje doen erover.

ik had na me dual plane,precies hetzelfde,had het niet vanaf dag 1,begon op dag 7of 8 dacht ik.

ik werd ook tevens bont en blauw,naja zwart zelfs,en moest op controle toen,dacht meteen navraag doen,het bleek dus dat dat blauwe en dat schaafwond gevoel heel onschuldig onstond door de pocket die ze hebben moeten maken,ik had gevraagd of ze zo dicht mogelijk bij elkaar geplaats konden worden,zo ver mogelijk uiteraard,zo gezegd zo gedaan,,want ze hadden hun best gedaan,had zi ietsjes dichter bij elkaar,maar ze hadden dus best wat moeite gahd die ruimte te maken richting het midden van me borsten,terwsijl de zijkanten makkelijker gingen,dus het hele verhala bij elkaar in kort,het was veroorzaakt door d epocketruimte die gemaakt was,en schaafwond gevoel plus bont en blauw,zag e rniet uit.

het is weg getrokken ,schrik niet na een week of 4 a5 pas.

dit is mijn ervaring,dus hoop dat je er niet zo lang last van hebt als mij,maar troost je,het gaat over.

greetzz moontje,sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook aan de linker binnenkant pijn en steken, vooral snachts op mn zij.

Maar bij mij komt het doordat de prothese rand/punt duwt, zie je ook duidelijk op mn fotos.

Maar mischien is het bij jou een kwestie van genezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

ik maak me zorgen.... :139:

ik ben 17 dagen po en heb sinds enkele dagen regelmatig het gevoel alsof er een schaafwond op mijn borstbeen zit.als ik dan de huid aanraak voel ik niks,dus zit denk ik toch onderhuids.ook heb ik regelmatig steken aan de rand van prothese,alleen aan de linker binnenkant(dus ook daar bij mijn borstbeen.zo is het er, en zo is het ook weer weg....moet ik me zorgen maken of herkent iemand het??

verder heb ik niet echt pijn, behalve standaard bij het opstaan :23: en nu met het warme weer,begint het op de rand van mijn bh de huid wat te irriteren.

ik hoop dat er iemand is die me gerust kan stellen :24:

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Wendy,

Klinkt heel erg bekend. Ook ik had dat gevoel na een week of zo. En heb er ook echt een tijd last van gehad. Ook zo een raar branderig gevoel maar als ik het aanraakte voelde ik nix bijzonders.

Na een tijdje is het vanzelf weggegaan. Ook de steken horen erbij. Het is nog maar zo kort geleden dat ze flink tekeer zijn gegaan in je pocket bij je borstbeen.

So girl keep smiling en heb geduld.

Liefs en greetz Sammy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.