Ga naar inhoud

overdag geen last, 's nachts beetje pijn


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje, sinds twee nachten word ik regelematig wakker van branderige, stekeringe pijn ter hoogte van m'n oksel - borst(spier?). Ik merk dan telkens dat ik juist op m'n zij lig en voel het tijdens het omdraaien.

Vanaf dat ik op sta is het ook volledig weg, als sneeuw voor de zon ! Heel de dag voel ik niets en kan ik eigenlijk zo goed als alles doen, maar ik let echt wel op dat ik niet zwaar til of gekke dingen doe met m'n armen.

Zouden dat gewoon spieren zijn die nog aan het herstellen zijn? Het gekke is dat ik pijn heb op de plaats waar de prothese helemaal niet zit, maar de spieren bovenaan zijn wel uitgerokken waarschijnlijk.

Heeft er iemand hier ook last van? Hoe lang duurt dat en wat kan ik eraan doen?

Het maakt me een beetje bang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn zenuwen die aan het herstellen zijn en dat kan lang duren,ik had dat ook snachts,en als ik dan opstond en me bloed ging stromen,ai ai a,dan ging ik door de grond,half jankend stond ik dan op,vreselijk gewoon!

Weet niet meer zo goed hoe lang dat duurde t werd wel iedere dag ietsje beter,later nog veel steken gehad overdag enzo,maar je merkte wel dat r verbetereing in kwam...na 6 weken was ik overal wel vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Buffeltje,

Ik heb hetzelfde als jou en begin me ook een beetje zorgen te maken.

Bij mij is het namelijk ook bovenaan, maar alleen aan de linkerkant. Echt zo raar!!!

Als ik hoest doet het ook zeer.

Je bent in ieder geval niet de enige!!!

Liefs Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

heel normaal bij dual plane en of achter de spier plaatsing.je spier rekt nu ook langzaam wat op,door de prothese die zich nestelt enzo,dus dat is mede je borstspier die je voelt,dit word zeker minder in de loop van de tijd,maar fijn is het niet.probeer wat hoger te liggen met je rug en hoofd,en wissel dit steeds af,platter,hoger,platter enz

even doorbijten,straks is je borstspier weer beetje opgerekt en word het minder :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor jullie antwoorden. Ik maakte me deze morgen echt wat zorgen omdat ik eigenlijk twee dagen overdag vaak een bikini heb gedragen (enkele uurtjes, dan weer sportbh, dan weer bikini). Vandaag weer trouw m'n sportbh omdat we toch naar een flightshow gingen kijken... Lekker zweten wel seg !

Rechtstaan is absoluut een zaligheid want dan trekt het volledig weg, niet eens méér pijn dan.

Het lijkt erop dat ik last heb als ik lig en m'n borsten dus beetje opzij zakken. Merk ook wel dat ze goed aan het dalen zijn.

Het zal wel goed komen, belangrijkste is dat ik dus niet de enige ben, hihi... sorry meiden !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk die onzekerheid hoort er ook gewoon bij,is ook allemaal niet niks zo een bv,ookal zien de meeste het als ik doe dat ff,nee zo werkt dat niet,komt best wat voor en na bij kijken,en we zijn er om je uit die onzekerheid te krijgen,dus lekker vragen wat je dwarszit of angstig maakt :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu gaat het alweer véél beter, heb niets last meer van die pijn. Het waren m'n spieren volgens de pc (heb het hem direct gevraagd bij m'n laatste controle deze week). Nu kan ik rustig op m'n zij slapen zonder pijntjes hier en daar. Nu bijna 4 weken po voel ik niets meer en zien ze er super mooi uit.

Ik zag net je foto's in de galerij, ze zijn ook mmmmmooooooooooiiiiii die van jou ! Staat je super goed.

Ik geniet er nu reuze van, heerlijk lingerie shoppen en veel te veel kleedjes en topjes !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel, zo wat stekend warm... Gisteren had ik het ook weer eventjes, maar na een avondje dansen én met m'n armen in de lucht (aiaiaia, maar ja, die Prince vroeg dat :154: ) Was toch blij dat ik m'n sporbh had aangedaan hoor ... Spieren en pezen hebben gewoon veel tijd nodig om te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was daar ook fel opgezwollen, als ik m'n bh uitdeed om te douchen zag ik die er héél fel in staan, boven en onder de band onder m'n arm was het heel dik. Maar dat trekt ook wel weg, zal ook het vocht zijn dat alle plekjes zoekt waar het kan kruipen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja gelukt :) benen zelfs ook :)

Het duurt even maar goed gelukt ;)

Al voelde het niet fijn stijve armen en dat dikke stukje voor je oksel (vetkussentje lijkt het nu wel) deed zeer als je er over heen ging als een schaafwond voelt het.

Was ook bang dat die houding niet echt goed is zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is ff zoeken ja,welke houding het beste voelt en te doen is,klopt ja

maar goed,al doe je er een uur over,het is weer gedaan toch?

ja als je maar zo veel mogelijk je ellebogen tegen je lichaam houd(wat lastig is met oksels scheren) en zoiezo niet je ellebogen boven je schouders he,das erg slecht

maar goed,ik deed na 2dagen zelfs al me eigen haar wassen,met me kop naar beneden en ellebogen tegen me lichaan en wassen maar,deed er wel half uur over hahaha en wasd erna kapot,van inspanning en moeilijk doen :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.