Ga naar inhoud

Deesist : 14 juni 2010 : Dr. Hermens : ATS-Kliniek


Gast deesist

Aanbevolen berichten

Gast deesist

3 weken geleden BV gehad in de ATS-Kliniek.Na lang wikken en wegen heb ik de stap gezet van een kleine a nu een volle B,kleine C, en ondanks het herstel er al superblij mee.Omdat ik al een beetje ouder ben (46) neem ik echt de tijd om te herstellen, en dat gaat prima, alhoewel in het dagelijks leven ben ik ook sportdocente dus ik vind het wel moeilijk om rustig aan te doen. Maar ik ga helemaal voor een optimaal resultaat.Ik ben erg tevreden over de ATS-kliniek als je daar meer over wilt weten, laat een berichtje achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom hier !

En, nog een late proficiat met je nieuwe aanwinsten hé. We zijn dezelfde dag geopereerd en blijkbaar even blij met het resultaat. Mijn herstel verloopt vlekkeloos en doe nu eigenlijk al alles terug zoals voorheen. Ik heb dinsdag nog een controle en ga vragen of ik terug maar beginnen hardlopen want dat mis ik nu wel enorm...

Nog veel succes met je herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast deesist

hee buffletje

Ja jij ook proficiat

ik weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt heb je al iets gestuurd maar blijkt er half op te staan, zal wel aan mij liggen hi,

goed om te horen dat je herstel zo voorspoedig verloopt! hier gaat ook alles best, af toe 'trekken'mn borsten, en ik heb veel last van overgevoeligheid huid en tepels, verder mag ik zekers niet klagen en doe ik dus ook niet, haha.Heb ook de sportbh van Hema, maar ik heb dus wel erg last van de stof, lijkt te schuren en te prikken en zeker met deze hitte pff.

Hardlopen lijkt mij nog geen goed plan, je hebt nl. ook achter de borstspier en ondanks goede bh. geeft dat toch teveel deining. Ik zou als ik jouw was gaan sportief wandelen, goed voor je conditie en kun je eerst eens kijken hoe dat gaat. over een week of 2/3 is hardlopen miss. weer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deesist,

Welkom hier! :54: Gefeliciteerd ook met je nieuwe aanwinsten! :64: Als je effe je arts en je operatiedatum laat weten zal ik het toevoegen aan je titel, en je verhuizen naar de operatieverslagen aangezien je alles al achter de rug hebt. Ooja, heb het juist allemaal al gevonden in je profiel, ga het gelijk aanpassen!

Wens je nog een goed herstel!

Liefs, :53:

@Buffeltje, hardlopen lijkt me nu ook nog geen goed idee :39: , je borsten bewegen dan in een soort 8-vorm op en neer, teveel beweging nog. Dat gaat trekken aan je borstspier en je inkapselingsproces verstoren, je moet minstens 6 weken de tijd laten daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tgoh ja, ik weet dat het nog wat te vroeg is... stom eigenlijk om er al aan te denken maar mis het zo. Zal nog wel eventjes wachten en er niet naar vragen aan de pc want als hij nog maar "misschien" zou zeggen dan ken ik mezelf en ga ik er weer keihard tegenaan...Ik wacht wel tot in augustus om weer te beginnen trainen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hey girls,

Al weer verder met het herstel, hoe gaat het nu buffeltje?

Hier gaat alles goed, heb dus die verrekte bursitis in mn schouder gehad, gooide alles om, maar nu gaat het super.

Al weer bijna 7 weken en aales voelt goed, nog niet 100% moet ik zeggen, maar ik heb geduld.

Bijna lekker op vakantie, dus, gaat helemaal goedkomen.

Ik ben al wel lekker aan het wandelen om mn energie-prikkel te 'voeden'enne dat voelt goed, anders iwl ook meteen al gekke dingen doen en dat voelt bij mij nog niet goed.

suc6, en ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

grz, Desire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Deesist,

wat heb je gekregen aan cc,s en plaatsing en welke prothesen?

ben benieuwd...

ja lekker he als men weer alles kan en mag doen,ookal voel je hier een daar nog wel pijntjes,dat kan men toch toto een jaar houden hoor,zeker achter de spier geplaatst en dual plane geplaatst.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

he moontje,

ja kom er niet goed uit met de werking van dit forum en plaatsen, dus heb nu je berichtje pas gezien hi.

ik heb: 280cc achter de spier McGhan 410, en kom nu op 75C(van 75a). Had gevraagd om een volle B en dit is dus geweldig ,past zeer goed bij mn postuur( 1.67m, 50 kg.

herstel verloopt goed op een paar zorgjes na: zéér gevoelige tepels ( onderhuids), linkerborst voelt steviger en lijkt te trekken zo nu en dan, vermoeid gevoel in borsten als ik dagje teveel??? gedaan heb.

Ik ga ervan uit dat alles met de tijd beter zal gaan en ik vind dat ze nog een beetje moeten 'inhangen'haha, maar ook dat zal wel lukken.

als je nog tips hebt hoor ik het graag,

grz, deesist

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.