Ga naar inhoud

Borstlift plus prothese


Aanbevolen berichten

Goeieavond ik zou graag wat advies willen. Ik ben vandaag op gesprek geweest bij dr sciettecatte in Amstelveen voor een borstvergroting. Helaas tot mijn grote verdiet kan dit niet in 1x mijn eigen borsten hangen te erg dus moet ik eerst een borstlift en dan 6 maanden later een borst vergroting want in 1x raden hij erg af. Zijn er vrouwen die het wel in 1x hebben laten doen? En zoja waar en wat zijn de ervaringen? Ik heb nu dus een hangende c cup en wil uiteindelijk 450 cc laten plaatsen. Groetjes aya 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 ik geloof dat schiettecatte juist bekend staat dat hij graag makkelijke borsten doet. Lift is vaak niet eens nodig! Plan maar een tweede consult bij een andere arts. Hier genoeg info te vinden! 

Succes! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt ! Welke raad jij aan? Ik ben namelijk zo teleurgesteld heb er zo naar uitgekeken dus kwan echt als een klap aan dat het niet kon. Ik had wel genoeg ruimte voor de 450 cc ronde prothese. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ik ben in Juli aan de beurt bij Drs Koeijers ook kliniek Amstelveen. Ook een lift met protheses. Kan wel in èèn keer. 

Klopt het kan wel in 1x alleen wilde hij het niet doen. Waarom weet ik ook niet precies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij hebben ze het zelfde gezegd.. (ergens anders wel)

Ik wou me er niet bij neerleggen en ben op consult gegaan bij Dr Frans Straten in kliniek heyendael. Hij staat bekend om zijn mooie werk met "lastigere" borsten.

Over anderhalve week krijg mijn borstlift met prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga op 24 juni bij Nio in Amsterdam. Echt een professional :-) ik heb nu 75/80 B en ik krijg lift met 500cc. Ik zou zeker bij hem op consult gaan je kunt ook effe op zoek functie olvg typen dan vind je ook al heel wat over hem. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Clea♡:

Tegen mij hebben ze het zelfde gezegd.. (ergens anders wel)

Ik wou me er niet bij neerleggen en ben op consult gegaan bij Dr Frans Straten in kliniek heyendael. Hij staat bekend om zijn mooie werk met "lastigere" borsten.

Over anderhalve week krijg mijn borstlift met prothesen.

En hoeveel cc word er bij jou geplaatst? Want ik ben 1.67 en weeg 53 kilo maar wil wel 450 cc want het past wel zei dr sciettecatte. Alleen ben ik bang dat dr Frans straten dit niet wil plaatsen omdat het niet helemaal bij me lichaam past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ayaa:

En hoeveel cc word er bij jou geplaatst? Want ik ben 1.67 en weeg 53 kilo maar wil wel 450 cc want het past wel zei dr sciettecatte. Alleen ben ik bang dat dr Frans straten dit niet wil plaatsen omdat het niet helemaal bij me lichaam past.

Ik wou zelf 325cc maar hij rade mij 350cc aan dus ik denk ook dat ik dat ga doen. Hij kon me maximaal 450cc zetten ivm de lift.

Hij lijkt me niet iemand die daar lastig over zou doen eerlijk gezegd. Ik zou gewoon eens een consult plannen en kijken wat hij voor je kan betekenen. Het kost niks alleen wat van je tijd haha. 

Succes met het maken van je keuzes en doe wat voor jou goed voelt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Clea♡:

Ik wou zelf 325cc maar hij rade mij 350cc aan dus ik denk ook dat ik dat ga doen. Hij kon me maximaal 450cc zetten ivm de lift.

Hij lijkt me niet iemand die daar lastig over zou doen eerlijk gezegd. Ik zou gewoon eens een consult plannen en kijken wat hij voor je kan betekenen. Het kost niks alleen wat van je tijd haha. 

Succes met het maken van je keuzes en doe wat voor jou goed voelt!

Xx

Dankje wel! Ik heb 15 juni me consult met dr Frans straten! En jij heel veel succes met jou operatie volgende week hoor graag hoe het is gegaan :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.