Ga naar inhoud

Missjam : 23 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Haai allemaal,

Maandag is het eindelijk zo ver! Na 15 jaar gaat het nu echt gebeuren. Ik ben moeder van 4 kids. De oudste is 18 en de jongste is 6 en ben zeker niet meer van plan om nogmaals moeder te worden. Na mijn eerste kind veranderde na twee maanden borstvoeding mijn mooie volle borsten 75C naar halfvolle theezakjes maar een BH in een maat kleiner past weer niet. Als ik lig op mn zij valt er altijd een borst soort van uit mijn BH. Gelukkig ben ik niet heel onzeker over mijn lijf maar het frustreert wel soms. Leuk is anders! Ook mijn tepels hangen een beetje omdat mijn borsten niet echt vol zijn. Om dat probleem op te lossen heb ik tepelpiercings laten plaatsen en dat heeft ze toch wel een beetje verfraaid. Nooit meer zonder! 

Ik heb door alle verhalen en ervaringen van vriendinnen gekozen voor dr. Straten van kliniek Heyendael en het consult is verlopen via Diana Gabriels. Ik heb haar niet gesproken maar ik heb meteen een afspraak met de PC gemaakt. Mijn eerste consult was in oktober maar doordat ik een auto-immuun aandoening heb en er nog een aantal onderzoeken liepen moest ik de datum die ik in december had laten gaan. Dat was wel echt een domper voor me. Nu ben ik weer volop aan het sporten, voel me stukken beter en kan beter leven met mijn ziekte. Nadat ik mijn medische dossier heb opgestuurd heeft de anesthesist een go gegeven op de operatie. Super blij natuurlijk! Na een een tweede consult bij dr Straten zijn we uitgekomen op 375cc rond. Ik ben 162 cm en weeg 57 KG. Zijn er meer die op 23 mei een BV ondergaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het? Ik ben de 24e geholpen en heb ook 375 cc gekregen. Ik ben 167 en rond de 60 kg (nu meer door al dat vocht dat ik vasthoud plus de boobies haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.