Ga naar inhoud

ervaringen amstelveen kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

ik ben net nieuw dus zou me even voorstellen

ben 26 jaar en moeder van 3 kids 7,5 en 3 jaar 

door de zwangerschappen zijn mijn borsten niet meer wat het voorheen was, dus twijfel al een hele tijd om me borsten te laten vergroten. 

afgelopen donderdag een eerste consult gehad bij Bergman clinics in Bilthoven bij dokter de blecourt. Hij stelde voor een ronde implantaat voor de borstspier van tussen ze 310 en 350 cc

heb zelf een goed gevoel bij deze man en de kliniek en wil het graag doen

zoek toch wel wat meer ervaringen van mensen die bij Bergman clinics zijn geweest en bij deze arts 

heb nog geen afspraak voor een operatie gemaakt , omdat ik de narcose best eng vind ben nog nooit geopereerd dus wil ook graag ervaringen over de narcose weten. Dat is enige wat me eigenlijk nog tegenhoud van het plannen van een afspraak 

Dus nu ben ik hier om wat ervaringen te lezen en hopelijk snel zelf te vertellen dat ik een datum voor operatie heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lynn89,

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en voor een borstvergroting gaat! Spannend!

Ik heb net mijn verslag erop gezet. Ik vond het een mega fijne ervaring bij dr. de Blecourt. Als je voor natuurlijke borsten wilt gaan, is hij de perfecte keuze! 

De narcose vond ik echt meevallen. Je merkt er niets van hahaha. Je krijgt de narcose via het infuus en voor dat je het weet, slaap je. En voor je het weet ben je weer wakker :)

Het kan nooit kwaad om ook bij andere PC's een consult te doen, het gaat immers om jouw gevoel. Ik voelde mij het fijnste bij deze PC.

Succes xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had zelf ook een goed gevoel bij hem. En hij luisterde echt na wat ik wilde. 

Twijfel verder ook totaal niet aan hem. Alleen de narcose vind ik toch wat eng. Maar hoor iedereen van vele je slaapt zo en voor je het weet ben je weer wakker. Dus word me er gewoon overheen zetten

Hoe gaat het nu met de pijn? Is het een beetje te doen allemaal?

Bedank

43 minuten geleden zei BoysMom:

Dag Lynn89,

Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en voor een borstvergroting gaat! Spannend!

Ik heb net mijn verslag erop gezet. Ik vond het een mega fijne ervaring bij dr. de Blecourt. Als je voor natuurlijke borsten wilt gaan, is hij de perfecte keuze! 

De narcose vond ik echt meevallen. Je merkt er niets van hahaha. Je krijgt de narcose via het infuus en voor dat je het weet, slaap je. En voor je het weet ben je weer wakker :)

Het kan nooit kwaad om ook bij andere PC's een consult te doen, het gaat immers om jouw gevoel. Ik voelde mij het fijnste bij deze PC.

Succes xxxxxx

t voor je reactie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! Ik heb ook veel gehad aan de verhalen en meningen van andere. Voor de narcose zou je het echt niet moeten laten, dat is iets waar je letterlijk niets van merkt :)

Succes verder en ben benieuwd of en wanneer je het laat doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik zelf weet niets van bergman clinics maar er zijn vast wel meiden die je verder kunnen helpen.

Je kunt ook op naam van je pc of kliniek zoeken in de zoekfunctie. 

Wil je nog naar een tweede pc op consult? 

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je eigenlijk? 

Narcose hoef je echt niet bang voor te zijn daar merk je niets van:)

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

beste meiden

ik ben 28 april bij bergman clinics geweest voor een consult

waar ik een goed gevoel bij had maar omdat ik toch van meerdere mensen hoor dat ze bij meerdere p.c's zijn geweest om zo echt een goede keuze te maken

wil ik toch nog een consult bij iemand anders plannen en kijken waar ik dan het beste gevoel bij heb

 en ik kwam als  tweede bij kliniek amstelveen uit

ik wilde daar morgen heen bellen voor een afspraak te plannen en naar verhalen wilde ik dat doen bij dokter koeijers

wie heeft er ook ervaingen met deze kliniek en arts andere artsen mag natuurlijk ook

alvast super bedankt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn89,

Het is zeker verstandig om op meerdere consulten te gaan en te kijken welke arts en kliniek het beste bij jou wensen aansluit. Zelf ben ik 12 april geopereerd in Kliniek Amstelveen door dr.Schiettecatte en dat is me heel goed bevallen, lees mijn operatieverslag anders eens dan heb je een idee hoe de dag daar is verlopen. Als je nog meer wilt weten vraag gerust en veel succes met het vinden van het juiste adres ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.