Ga naar inhoud

Niietje : 23 maart 2009 : Medisch Centrum Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik ben annita ,43 jaar en mams van 3 kids, 2 meiden van 18 en 16 en een jongen van 14.

ik heb 23 maart een bvk gehad en had me in december al aangemeld op bf.nl maarja doordat dat er steeds af ligt en ik toch nog wel interesse heb in ervaringen e.d van iedereen nu dus hier...... :rolleyes:

het is voor mij dus nu 2 weken alweer geleden dat ik geopereerd ben en tot dusver gaat het goed.

ben 6 april (gister) voor controle geweest en de arts was heel tevreden.

hij vroeg wat ik ervan vond, nou ja heel mooi maar ik vind het nog wel eng allemaal, ben als de dood dat het open gaat enzo.

ik had een 70 F en nu een C cup.

een hele verandering dus. en ik ben superblij met het resultaat hoor!!!!

maar voor degene die nog moeten en die het net achter de rug hebben....doe het echt vooral heeeeeel rustig aan!!!!

ik hoop vooral heel veel ervaring uit te wisselen met elkaar,zodat we elkaar tot steun kunnen zijn in deze periode.

ik merkte op dat andere forum wel dat op een gegeven moment als je heel veel vehalen leest dat na een maand of wat na de operatie heel veel vrouwen niet meer echt van zich laten horen, vooral als het goed gaat. logisch best wel want ja je pakt je leventje weer op zeg maar.

dus laat van jullie horen dames !!!!

groetjes annita :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pieterke

Hallo Annita,

Wat fijn om te lezen dat het je allemaal mee is gevallen en dat je nu al blij bent met het resultaat.

Groetjes Pieterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou het is dus nu ruim 3 weken geleden en alles gaat nog steeds naar wens.

ben druk iedereen in de gaten aan het houden en vlieg van .com naar .nl en weer terug om alles zoveel mogelijk te lezen.

maar ik ben blij met jullie want ik vind het reuze intressant hoe het iedreen vergaat en kan dan ook mooi vergelijken!!

over ruim 2 weken moet ik weer aan de bak zeg maar , aan de ene kant heerlijk natuurlijk, aan de ander kant is dit ook heelijk relaxed natuurlijk.

maargoed over een paar maanden weer 4 weekjes vakantie en dan maar pronken in de nieuwe bikini !!

laat de zomer maar komen dames!!

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik las iets over verdwenen topics en .com. En later zag ik bij één van de topics nog staan dat iemand zich hier had aangemeld. Wist niet van het bestaan af.

Denk dat ze dat berichtje waarin ik dat las over het hoofd hebben gezien. In ieder geval wist ik nu ineens wara iedereen het over had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet zowaar ook niet meer hoe ik hieraan kom maar wel leuk voor als het .nl er weeeeeeer es afligt. en zo langzamerhand kom je steeds meer bekenden tegen hahaha :125:

dus je na je bvk ALTIJD je verhaal cq ei kwijt....en das toch mooi ...niet dan!! :101:

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast niietje

zo eindelijk weer es een reactie op dit forum.....was al weer een tijdje geleden... :blush:

ik ben nu 6 weken(nouja maandag dan) verder en het gaat echt supergoed met me.

maandag weer aan het werk..ppff eindelijk!!!! :101:

al was het met dit weer geen straf om lekker thuis te zijn....... :125:

heb gelukkig helemaal geen complicaties gehad en ontstekingen of iets dergelijks, en de wonden zijn prachtig genezen!!! :rolleyes:

had dus een 70 F en nu een 70 C, binnenkort maar es even shoppen en de maat eens goed op laten nemen.

ben laatst in een livera winkel even geweest en heb al geconstateerd dat er straks qua keus een wereld voor me open gaat..hahaha

en dan heb ik het nog niet eens over de prijs!!!! :blink:

dus dames die nog moeten...........het is echt de moeite waard!!

groetjes annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

en marjan heb je al een eigen topic gemaakt???

volgens mij moet je op "nieuw onderwerp"klikken en dan bovenin je naam en in dat grote vlak wat overjezlf vertellen...

annita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mariannev

Hoi Annita,

Wat lekker dat alles zo goed genezen is!

Gaaf he nieuwe bh- (tjes) kopen.

Dat lijkt mij ook zo geweldig!

Maar mijn operatie zal waarschijnlijk pas november worden dus ik moet voor mijn gevoel nog heeeeeeeel lang wachten.

Dat kan niet eerder omdat mijn man niet eerder zorgverlof kan krijgen.

Plus nog even een andere reden maar daar kan ik niet teveel over zeggen mochten er bekenden meelezen.

Ik zal binnenkort ook een eigen topic aanmaken.

Groetjes,

Marinane

Link naar reactie
Delen op andere sites

he nietje

bedankt voor de tip heb nu mijn eigen topic.

maandag weer aan het werk?

denk je dat dat weer lukt?

ben blij dat je zo tevreden bent over mcl

gelukkig geen enge verhalen enz.

groetjes en succes morgen met je werk en doe rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hooii

wat leuk je hier te "zien" marjan

blij dat het gelukt is.

ga je voor de zomer nog een datum prikken???

dan heb je die alvast staan ....toch???? :rolleyes:

en ja ga zeker rustig aan doen hoor. :mellow:

ik zou vanmorgen douchen en toen was onder mijn linkerborst de korst van het 3 landenpunt eraf gegaan.

heb het douchen maar even gelaten en wil eerst weer de wond goed laten drogen.

het is in feite wel dicht maar toch nog vochtig.

loop nu de hele dag wat bh-loos rond :blush:

wel leuk eigenlijk want voorheen was dat uit den boze natuurlijk hihi

maar nu is dat een goed gezicht hoor, lijk wel een meid van 18....... :blush: zo mooi stevig...haha

ik baalde eerst wel even natuurlijk, moet ik morgen net weer aan de slag en heb ik dit weer.... :wacko::angry:

hopelijk zit er gauw weer een mooie korst op.....

ook leuk dat er steeds meer op dit forum weer komen.

dat andere is weer helemaal in de hobbel :angry::139:

nou ik ga eerst weer even verder het forum op......................................................... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

gelukkig dat het mooi dicht is dat best wel snel.hoop dat het mij ook zo vergaat.

en lijkt me super bh loos..kan nu dus echt niet he...

nou meid ik wens je succes morgen en hoor wel ff hoe het gegaan is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

hoi,

nou mijn eerste werkdag zit er weer op :wacko:

ben op de fiets lekker geweest en dat is in totaal zo'n 11 kilometertjes heen en trug...jaja er moet weer wat gebeuren :blush: de beetje kilo's die er teveel waren weer even wegwerken!!! :106:

en vanmorgen zat er trouwens weer een mooi korstje op de wond (heb voor het eerst bh-loos geslapen)

maar door het zweten op de fiets was de wond onder de bh rand wat week en het korstje dus ook.....maar snel de bh weer lekker uit nu, en maar weer wachten tot alles weer goed is.......... :wacko:

het werken ging prima, ben alphahulp en de mensen waar ik werk houden heel erg rekening met me........lief he... :blush::rolleyes:

morgenmiddag weer es even naar de kapper, lekker even opknappen voor de zomer hahaha.

weten jullie?als ik nu in de spiegel kijk ben ik reuze tevreden met mezelf !en dat is een heeeeeerlijk gevoel :101:

ben veel zelfverzekerder nu, omdat kleding nu veel mooier staat en je er toch slanker van word als de borsten kleiner zijn. :125::125:

tot laters....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

wat knap zeg 11 km fietsen..

en wat goed dat de mensen er wat rekening mee houden.

zal mij benieuwen of ik me dan ook slanker voel..ben zo bang dat je dan juist veel meer buik en maag ziet.

maar heb nog een paar maandjes..

maar als ik de verhalen van je lees dan mocht het voor mij vandaag nog wel.

heerlijk dat je je zo gelukkig voelt.

groetjes Marjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

nou die 11 kilometer stelt niet zo veel voor hoor.........is wel lekker eventjes,al wandel ik liever. :blush:

de korst zit er weer op en ben weer even super voorzichtig nu.

het is in feite net een schaafwond, heel oppervlakkig, maarja wel op een klote punt.

vooral bij transpireren word het weer week enzo :139:

loop als ik thuis ben zoveel mogelijk bh-loos.

tja nu schuift het nieuwe bh-tjes kopen nog even uit.................... :angry:

zal nu onderhand wel blij zijn als alles klaar is hoor.............................. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Dat kan ik me voorstellen! Ik heb er al genoeg van en ik heb niet eens last met wondjes die niet dichtgaan e.d.

Ik hoop dat het snel klaar is zodat je lekker bh's kan shoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niietje

ach nee ik dacht ook dat ik het wel zo'n beetje had gehad........was al 6 weken...... :139:

moet gewoon weer een beetje erom denken :blush:

dus zo zie je maar dat die 6 weken rust niet voor niks worden voorgeschreven....................... :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Daantje87

Hé Annita!

Goed dat je weer aan het werk bent, en idd, ze zeggen niet voor niets 6 weken.. Blijf rustig aan doen!

Heb geduld en dan wordt het een hele mooie zomer!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.