Ga naar inhoud

D1990 : juli 2016 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Hierbij wil ik me graag even voorstellen! Ik ben 26 jaar oud en heb cupmaat 75J bij een lengte van 1.70 en een gewicht van 71kg.
Na het onvermijdelijke jaren uitgesteld te hebben, heb ik de knoop toch maar doorgehakt om eindelijk een borstverkleining te ondergaan. 
Ik heb altijd al enorme borsten gehad, op mijn 15e had ik al een Gcup, en dit is uiteindelijk uitgegroeid tot een 80I. Na ongeveer 3 jaar geleden zo'n 6 kilo
afgevallen te zijn is mijn cupmaat verandert in een 75J (dus omvang is kleiner geworden maar de borsten zelf niet), en dit is stabiel gebleven. Hoewel die dingen natuurlijk enorm in de weg zitten en toch wel voor wat schaamte zorgen (ze zijn op geen enkele manier te verbergen;)), heb ik er nooit veel pijn door gehad. De laatste 2 jaar is er toch langzaam wat pijn in mijn nek en schouders in gaan sluipen en heeft steeds vaker hoofdpijn als gevolg. Vandaar dat nu het moment daar is.
Mijn eerste consult en pre operative screening heb ik al gehad en ik zal (als de datum niet meer verschoven wordt), begin Juli geopereerd worden. 
Als alles volgens plan gaat kom ik na de operatie uit op een 75D > Ik kan niet wachten! 

Als voorbereiding op de operatie probeer ik hier het een en andere mee te lezen om te zien wat me allemaal te wachten staat :).

Groetjes,

D1990

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

ik ben nu 4 dagen po en tot nu toe alleen maar blij geweest dat ik dit heb gedaan!

Persoonlijk had ik veel baat bij de foto's van voor en na de operatie (reden waarom ik die van mij ook toegevoegd heb) en alle informatie op dit forum!  Dan weet je wat je te wachten staat en kun je je goed voorbereiden, want zo'n ingreep is niet niks.

Gr. en veel succes met de voorbereiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maria-Karen,

Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te horen dat je tot nu toe zo blij bent dat je het gedaan hebt. 
Het lijkt mij inderdaad ook erg fijn om na de operatie alle informatie na te kunnen zoeken. Ik zie mezelf er namelijk voor aan constant in de stress te schieten bij het minste of geringste. Ik ben namelijk niet zo'n held als het op medische ingrepen aankomt;)
Hoe voel je, je op dit moment? En is de operatie goed verlopen? Veel succes met het herstel in ieder geval! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi D1990,

Ik ben bezig met een verslag over mijn ervaring, maar die vind je onder de topic Mommy Make Over, want ik heb samen met de borstverkleining ook een buikwandcorrectie gedaan! :D

verder, onder "fotoalbum"  vind je mijn album terug met de foto's van voor en na.

Tot  nu gaat het heel goed en ik word lekker verwend door mijn man. ;).  Mijn grootste zorg is met de littekens. Ik hoop dat ze goed genezen en dichtgaan, dus neem ik voldoende rust en zorg voor veel drinken en gezonde eten en neem elke dag vitamine C en Magnesium. 

Hopelijk kan ik over een paar weken (en maanden) zeggen dat alles heel goed is gegaan en dat ik dolblij ben met het eindresultaat! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah vandaar dat ik hem niet direct gezien had! 
Ik heb je foto's even bekeken maar het ziet er echt al heel mooi uit terwijl de operatie nog maar zo kort geleden is.:D
De littekens zullen vanzelf minder zichtbaar worden maar inderdaad hopen dat het snel dicht gaat en ook niet weer open gaat. Meer dan rust nemen en gezond eten kun je daar zelf op dit moment toch niet aan doen ;).

Heel veel succes met de genezing verder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Dat is inderdaad een flinke maat,kan me heel goed voorstellen dat je daar last van hebt! Ik heb vier weken geleden een borstverkleining gehad, van een 70 H, naar hopelijk een D. Nog even geduld hebben;)

Voor je het weet is het alweer zover,gaat zo snel! Ben je al zenuwachtig of valt het nog mee...heel veel succes met de voorbereidingen!

liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline,

Bedankt voor je bericht! 
Fijn dat jij het allemaal al achter de rug hebt. Jij had ook een flinke maat voor je borstverkleining. Merk je er al de voordelen van? Dat het lichter is enz.? ;) Ik had je operatieverslag al gelezen, en je had wat complicaties toch? hoe gaat het op dit moment? 
Op dit moment ben ik druk met van alles en nog wat, dus dan valt het wel mee met de zenuwen. Maar zodra ik er echt bij stil sta, begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Dat zal de komende tijd ook nog wel erger worden. 

Succes met je herstel! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2016 om 19:49 zei D1990:

Hoi Eline,

Bedankt voor je bericht! 
Fijn dat jij het allemaal al achter de rug hebt. Jij had ook een flinke maat voor je borstverkleining. Merk je er al de voordelen van? Dat het lichter is enz.? ;) Ik had je operatieverslag al gelezen, en je had wat complicaties toch? hoe gaat het op dit moment? 
Op dit moment ben ik druk met van alles en nog wat, dus dan valt het wel mee met de zenuwen. Maar zodra ik er echt bij stil sta, begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Dat zal de komende tijd ook nog wel erger worden. 

Succes met je herstel! Liefs

Hey meid, dankjewel! idd nogal pech met de hechtingen. Operatie zelf, en de pijn is allemaal goed meegevallen hoor. Dit is gewoon even een tegenvaller. Op dit moment is het nog hetzelfde. Uiteindelijk komt dit wel weer helemaal goed na de correctie.

Ik merk zeker wel voordelen, heb veel minder hoofdpijn gehad de afgelopen weken, heel bijzonder ook om te zien hoe anders kleding nu valt. Ivm met de wondjes moet ik het na het spoelen drogen aan de lucht, vind het dan heerlijk om zonder bh te lopen,  nou dat had ik voorheen niet;)  Mensen die niet eens meteen zien dat je een verkleining hebt gehad maar die me vragen of ik flink afgevallen ben. Helemaal niet erg:P

Mijn foto's kun je als het goed is gewoon zien in het album mocht je dit leuk vinden,

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal goed komt met en correctie. Het ziet er nu overigens ook al heel mooi uit hoor! :)
En wat goed om te horen dat het effect in ieder geval duidelijk merkbaar is. Dan weet je in ieder geval waarvoor je het gedaan hebt ;) Lijkt me inderdaad ook heerlijk om zonder bh rond te lopen, dat is nu echt een regelrechte ramp. 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2016 om 22:30 zei D1990:

Fijn dat het allemaal goed komt met en correctie. Het ziet er nu overigens ook al heel mooi uit hoor! :)
En wat goed om te horen dat het effect in ieder geval duidelijk merkbaar is. Dan weet je in ieder geval waarvoor je het gedaan hebt ;) Lijkt me inderdaad ook heerlijk om zonder bh rond te lopen, dat is nu echt een regelrechte ramp. 

Liefs, 

Dankjewel :)! haha ja vind het nu heerlijk om die bh even uit te hebben. Komt ook natuurlijk omdat zo'n sportbh wel anders zit dan een gewone bh, en met die stomme gaasjes er in. Vind hem ook warm nu met dit weer!,

Volgende maand ben je al aan de beurt. voor je het weet is het al zover!

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoe gaat het nu met je? Pfff ja zo'n strakke sportbh lijkt me ook erg warm zo midden in de zomer! Al valt het op dit moment wel mee met de temperaturen;). Het schiet voor mij nu ook op, volgende week is het zover! Doordat ik nu best wel druk ben om nog van alles voor die tijd af te ronden vliegt die laatste week echt voorbij. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.