Ga naar inhoud

Opzoek naar chirurg!


Dees123

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik zal mezelf even kort voorstellen, mijn naam is Daisy en wil binnenkort een borstvergroting laten doen. Ik ben nog opzoek naar een goede kliniek, en heb ook nog geen consuls gehad. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag!

Vanaf mijn puberteit wist ik al dat ik een borstvergroting wilden, en nu is het dan eindelijk tijd om stappen te ondernemen. Ik vind het wel echt heel erg spannend en ben iedere dag bezig met een kliniek zoeken haha  

Ik hoor graag jullie advies!

Groetjes, Daisy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zelf in Limburg, dus het is handig als het hier in de buurt is. Maar ik vind het ook geen probleem om een stukje te moeten rijden (ofja, degene die mee gaat).

Ik heb nu van mezelf een kleine 75c, en ben 19 jaar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. ik woon zelf ook in Limburg, (nederland) en heb 2 uren gereden naar Gent, puur en alleen omdat ik bij die pc het beste gevoel kreeg destijds..
Waar je uiteindelijk gaat, maakt mij niet zoveel uit. Al heb ik 1 tip: ga niet naar dr. Malfeyt in de Reynaertkliniek in Maastricht. Die heeft mij destijds veel te brede prothesen gegeven, waar ik last van bleef houden.. Heb me na 3 maanden laten opereren door een andere pc (in Gent dus, dus niet Genk ;) ) en deze pc (demeyere) heeft alles hersteld dat Malfeyt verprutst had.

De pc's die hier op het forum heel goed bekend staan, zijn dr. Nio, dr. Straten via zijn eigen kliniek (niet via Diana Gabriels want daar gaat er vanalles mis met plannen en de controles worden niet altijd gedaan door een medisch onderlegd persoon, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen) Plovier in Overijse (belgie) en evt dr. Verdonck, als je geen hang in je borsten hebt :)

xxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon wat centraler in het land maar lees heel veel positieve verhalen over Frans van Straten (Nijmegen), Laure Mooijen, vriendin van me is door dr Schiettecatte geopereerd (doet geloof ik alleen maar rond) en ik ben gisteren door dr Koeijers geopereerd (en hij heeft weer voorkeur voor anatomisch geloof ik) ... Kan dr Koeijers echt aanraden, maar uiteindelijk gaat het om de klik die je als persoon hebt met jouw plastisch chirurg....

heel veel succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf naar frans straten! Heb net als jou 75c maar dan wel een hangende. Heb 6 juni me consult. Wilde eerst via diana gaan maar heb nu gewoon zelf de kliniek gebeld en afspraak gemaakt dat kost maar 250 meer en de afspraken zijn veeel beter :) succes xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga, na 4 consultaties bij 4 verschillende pc's, naar Dr. Verdonck, via de Belgian Breast clinic. Zo ongeveer alles wat ik hier van hem gezien heb, vind ik mooi :) Maar, smaken verschillen. Bereid je vooral goed voor en neem iemand, waar je echt vertrouwen in hebt, mee op consultatie.

Veel succes met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat valt allemaal wel mee :) Ze vragen van alles over je medische achtergrond, je wensen (ivm borstomvang), geven antwoorden op al je vragen (niet allemaal, de goede :) 1 van de 4 sprak alleen over zichzelf, niet doen dan, eh)  

Dan mag je je vanboven uitkleden en wordt je opgemeten (ook alleen bij degenen met een goede aanpak). Daarna mag je passen. Soms met en soms zonder 3D. Ze hebben voor mij een 3D gemaakt, maar die zei me niet zoveel.

Veel succes met het kiezen!

Ik ben ondertussen ook geopereerd door Dr. Verdonck! En hij heeft dat (denk ik) allemaal heel goed gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.