Dees123 Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Hallo allemaal! Ik zal mezelf even kort voorstellen, mijn naam is Daisy en wil binnenkort een borstvergroting laten doen. Ik ben nog opzoek naar een goede kliniek, en heb ook nog geen consuls gehad. Dus als iemand tips heeft hoor ik het graag! Vanaf mijn puberteit wist ik al dat ik een borstvergroting wilden, en nu is het dan eindelijk tijd om stappen te ondernemen. Ik vind het wel echt heel erg spannend en ben iedere dag bezig met een kliniek zoeken haha Ik hoor graag jullie advies! Groetjes, Daisy
best_boobie Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Hoi hoi Welkom op het forum! Mag ik vragen in welke regio je zoekt naar een kliniek? En met welke cupmaat je nu start? dan is het iets makkelijker om misschien wat advies te geven.. hoe oud ben je? als ik vragen mag Succes met zoeken en lezen!! xx BB
Dees123 Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Ik woon zelf in Limburg, dus het is handig als het hier in de buurt is. Maar ik vind het ook geen probleem om een stukje te moeten rijden (ofja, degene die mee gaat). Ik heb nu van mezelf een kleine 75c, en ben 19 jaar.
best_boobie Posted May 15, 2016 Posted May 15, 2016 Oke.. ik woon zelf ook in Limburg, (nederland) en heb 2 uren gereden naar Gent, puur en alleen omdat ik bij die pc het beste gevoel kreeg destijds.. Waar je uiteindelijk gaat, maakt mij niet zoveel uit. Al heb ik 1 tip: ga niet naar dr. Malfeyt in de Reynaertkliniek in Maastricht. Die heeft mij destijds veel te brede prothesen gegeven, waar ik last van bleef houden.. Heb me na 3 maanden laten opereren door een andere pc (in Gent dus, dus niet Genk ) en deze pc (demeyere) heeft alles hersteld dat Malfeyt verprutst had. De pc's die hier op het forum heel goed bekend staan, zijn dr. Nio, dr. Straten via zijn eigen kliniek (niet via Diana Gabriels want daar gaat er vanalles mis met plannen en de controles worden niet altijd gedaan door een medisch onderlegd persoon, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen) Plovier in Overijse (belgie) en evt dr. Verdonck, als je geen hang in je borsten hebt xxx
Dees123 Posted May 15, 2016 Author Posted May 15, 2016 Dankjewel voor de tips! heb inderdaad al veel nare dingen gelezen over Diana Gabriels. Ik zal me eens inlezen over de chirurgen. xx
DeeDee84 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ik woon wat centraler in het land maar lees heel veel positieve verhalen over Frans van Straten (Nijmegen), Laure Mooijen, vriendin van me is door dr Schiettecatte geopereerd (doet geloof ik alleen maar rond) en ik ben gisteren door dr Koeijers geopereerd (en hij heeft weer voorkeur voor anatomisch geloof ik) ... Kan dr Koeijers echt aanraden, maar uiteindelijk gaat het om de klik die je als persoon hebt met jouw plastisch chirurg.... heel veel succes
Ayaa Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Ik ga zelf naar frans straten! Heb net als jou 75c maar dan wel een hangende. Heb 6 juni me consult. Wilde eerst via diana gaan maar heb nu gewoon zelf de kliniek gebeld en afspraak gemaakt dat kost maar 250 meer en de afspraken zijn veeel beter succes xxx
Ecao Posted May 21, 2016 Posted May 21, 2016 Ik ga, na 4 consultaties bij 4 verschillende pc's, naar Dr. Verdonck, via de Belgian Breast clinic. Zo ongeveer alles wat ik hier van hem gezien heb, vind ik mooi Maar, smaken verschillen. Bereid je vooral goed voor en neem iemand, waar je echt vertrouwen in hebt, mee op consultatie. Veel succes met zoeken!
Dees123 Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 ik ben benieuwd wat jullie ervaring is van het consult!
Ecao Posted May 30, 2016 Posted May 30, 2016 Dat valt allemaal wel mee Ze vragen van alles over je medische achtergrond, je wensen (ivm borstomvang), geven antwoorden op al je vragen (niet allemaal, de goede 1 van de 4 sprak alleen over zichzelf, niet doen dan, eh) Dan mag je je vanboven uitkleden en wordt je opgemeten (ook alleen bij degenen met een goede aanpak). Daarna mag je passen. Soms met en soms zonder 3D. Ze hebben voor mij een 3D gemaakt, maar die zei me niet zoveel. Veel succes met het kiezen! Ik ben ondertussen ook geopereerd door Dr. Verdonck! En hij heeft dat (denk ik) allemaal heel goed gedaan.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.