Ga naar inhoud

Prutske: Dr. Verdonck eerste co 12/05


Prutske

Aanbevolen berichten

Beste meiden,

 

Ik heb op deze site al heel wat interessante tips gelezen. Ik ben begin deze week bij dr. Tytgat geweest in een privékliniek delta clinic. Zij konden mij vrij snel een consult aanbieden en evengoed een voorstel tot ok. Deze dokter raadde me tussen de 300 en de 350 cc van Sebbin aan voor de spier. Hij zei me dat hij een bepaalde techniek gebruikte om zo de befaamde zenuw naar de tepel zo min mogelijk te beschadigen. Hij zei me eveneens dat het max. 1 week duurde en ik terug kon gaan werken.

ik ben een 180cm en 77kg en heb een 75 B en wil graag een C/D.

Morgenavond ga ik bij dr. Verdonck langs, aangezien hier veel meer en positieve reacties van zijn. Mijn man gaat eveneens mee kijken. Ik ben benieuwd. Op hun website staat ook al heel wat informatie over de verschillende stappen.

binnenkort zijn het vakantiedagen. Kan je bijvoorbeeld twee weken ervoor nog een BV laten doen. ik lees dat pijn, hardheid en verzakkingen nog vrij lang duren. (langer dan die week).

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.