Ga naar inhoud

Clea♡ : 30 mei 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb vorige week donderdag mijn consult gehad bij Dr Frans Straten, daaruit is gekomen dat ik een borstlift met prothese ga krijgen. Ik had voor mijn zwangerschappen een volle 75d/kleine 75e, en heb nu een lege 75c. Nu zou ik graag weer terug willen naar een volle D cup. Frans rade mij 325 of 350 cc aan. (Hij zou ze allebei bij me passen bij de operatie en kijken wat het mooiste zou worden) ik zelf trok meer na de 325 cc dan de 350cc maar hij zij dat 350cc perfect bij mijn lichaam zou passen. Ik twijfel zelf nog heel erg.. 

Zijn er hier toevallig ook mensen die van een lege C naar een volle D zijn gegaan? En hoeveel cc's hebben jullie erbij gehad?

 Nu maak ik me ook nog erg druk over het herstel met 2 kleine kinderen. Hoe hebben jullie dit gedaan? En hoelang duurde het voordat jullie alles weer een beetje konden oppakken qua kinderen verzorgen?

Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt voor de antwoorden.

 

Liefs Clea 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie was op een donderdag en ben de donderdag erna weer gaan werken. En ik reed na 4 dagen al auto ( automaat) verder veel liggen en heel rustig aan. 

Iedere dag nog soort van pijn, steeds andere pijn en klachtjes... hoort we allemaal bij lees je hier. 

Klein wondje nu op de intersectie verticale / horizontale incisie.. heel vervelend maar zal ooit wel dicht gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een c nu maar krijg geen lift. Wrd ook bij frans geholpen 17 mei. Ik krijg ene kant 350 andere 400 rond hp. Frans zej dak op een d e uit zou komen. 

 

Mijn kids zijn 2 en 3 jaar mijn man neemt een week vrij en daarna passen ouders en schoonouders op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb even je titel aangepast, alleen had ik niet hetzelfde hartje als jij :P 

Over je lift met prothesen, ik denk dat Straten hier een hele goede inschatting maakt.. Het aantal cc zegt ook niet zoveel, want het gaat om de vorm (anatomisch of rond) en daarbij het profile..
Als je een lift erbij krijgt, worden je borsten optisch sowieso ook al wat kleiner, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.. Straten is wel een pc die borsten maakt in verhouding met je lichaam :)

Heel veel succes alvast!!
En als je na je operatie een verslag wil schrijven, kan dat gewoon in dit topic. Dan heb je alles handig bij elkaar staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen advies over je borsten, maar hoe oud zijn je kinderen?Ivm je herstelperiode.

Die van mij zijn 3 en 6, ik heb ze na mijn operatie een aantal dagen kunnen laten logeren bij mijn schoonmoeder die ze ook naar school bracht, mijn vader hielp met boodschappen, (man werkt veel en haat supermarkten, wilde hem daarin graag ontzien :-)) maar man helpt wel met naar bed brengen en kon lekker met ze stoeien toen ik dat niet kon (nu nog niet, ben bijna 5 weken po maar ben erg voorzichtig en mijn nieuwe voorgevel is nog erg gevoelig). Man hielp eerste weken ook met kleine dingen zoals zware pan afgieten of opzetten ofzo. Heb me van de week wel een uur in een badbak gehesen om even met kinderen naar het kinderbadje te gaan bij het zwembad hier in de buurt (k ging dan tot mijn enkels mee in het water, verder niet hoor), ze luisteren wel goed en zo konden ze toch ook even het water in.

 Wij hebben verder een hulp in huis eens in de twee weken, kleine dingen tussendoor lukt wel maar de rest moest dan maar wachten. Ik probeerde twee weken geleden even of ik de tuinmeubels schoon kon schuren- nee dus, ik kon en wilde echt geen kracht zetten, want dat trok in mijn borstspieren! Nu lukken vele dingen me zelf weer, maar ik blijf wel nog voorzichtig. Geen zwarte tassen tillen of teveel kracht zetten. Mijn dochter wordt nog wel graag opgepakt maar ze weet wel dat ik dat nu niet kan.

Ik vind dat het herstel bij mij heel voorspoedig gaat, maar dat is ook bij iedereen anders. Ik zat na twee weken weer op de fiets (rustig aan) auto rijden vond ik dan weer vervelender ivm schakelen. Werken is het punt niet want dat doe ik toch achter een computer. 

Ik heb eigenlijk bewust gewacht met bv (en terzijde: de buikwandcorrectie die ik ook heb laten doen) totdat ik kinderen niet meer veel hoefde te tillen, want dat is wel  iets waar je even hulp bij nodig hebt, plus het tillen van zware dingen, en al heb ik geluk met mijn schoonouders, wij hebben verder niet veel opties wat betreft opvang voor langere termijn zeg maar, man is zelfstandige en kan niet altijd vrij nemen, dat wilde ik dus zoveel mogelijk voorkomen. 

Het is voor iedereen anders maar zeker de eerste week vond ik het erg fijn om hulp te hebben!

Succes met alles!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik zie nu pas dat jullie hebben gereageerd :rolleyes: snap ook nog niet echt hoe het werkt allemaal.

Bedankt voor jullie reactie!

het lukt me op de een of andere manier niet op te beantwoorden op het stukje wat jullie geschreven hebben. 

@scarlessboobies

Gelukkig gaat het herstel jou redelijk af! Je kan alles alweer best snel zie ik. Hoe is het nu met je littekens?

Ik kijk er best tegenop, heb voor 2 weken hulp geregeld. Neem aan dat het voldoende is.

heb je toevallig foto's op het forum staan hoe het geworden is?

Liefs Clea

 

 

@jaino

 

Ik zie dat je gisteren geopereerd bent! Hoe is het gegaan, Viel het allemaal een beetje mee? Is de pijn ook te doen?

Ik denk dat we idd een beetje het zelfde willen.

Mijn kids zijn 3 jaar en 13 maanden. Ik heb nu voor 2 weken oppas geregeld.

Heel veel succes en sterkte met je herstel en ik hoop dat je snel weer een beetje de oude bent.

Ik ben super benieuwd na je foto's!

xx

 

@best_boobie

dankjewel,  ik snap nog maar weinig van het forum haha. Ik zie ook net per toeval pas dat ik reacties heb gekregen.

over Dr Frans Straten weet ik ook zeker dat hij goed werk gaat leveren. 

Alleen is bij mij nu het eeuwige twijfelen begonnen.. moet ik niet groter of juist kleiner. Ik lees dat nep borsten groter uitvallen qua bh maat. Houd dit nu in dat ik dan een grote D kleine E in mijn bh ga krijgen of worden mijn borsten die maat?

ik krijg Ronde  SILTEX Moderate Profile plus Cohesive.

Dankjewel ik begin nu soms toch wel nerveus te worden haha. 

Als ik geopereerd ben wil ik idd een verslagje maken.

Xx

 

@erwtje

Mijn kids zijn 3 jaar en 13 maanden.

Ik heb nu voor 2 weken hulp geregeld. Zou het langer nodig zijn kunnen we altijd nog kijken wat nodig is. 2 tot 3 weken na de operatie moet ik wel weer gaan werken. We zullen zien hoe dat gaat. Ben erg benieuwd hoe alles gaat verlopen.

Bedankt voor je reactie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa operatie os super goed gegaan zw zijn echt prachtig mooi geworden! Ze zijn allemaal zoo super lief daar. Tanne kwam ook nog bos bloemen brengen. Pijn is goed te doen voelt als spierpijn van te hard sporten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jaino 

Ah wat super fijn om te horen dat het je zo goed afgaat :) Heftige spierpijn lijkt me idd wel redelijk te doen.

Ze zijn daar idd allemaal zo lief en behulpzaam. Ik ben erg benieuwd hoe het bij mij allemaal gaat hihi. Had jij ook dat Hoe korter bij de operatie Hoe meer je ging twijfelen over de cc's?

Hoe kom ik in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik las  veel verschillende verhalen over de pijn dus ging ermaar vanuit dat het mega zou zijn. Maar valt gelukkig mee. 

Nee ik heb eigenlijkhelemaal niet getwijfeld. Had vertrouwen in frans en wilde geen mega grote.  Als je op mijn naam klikt dan kom je op mijn profiel.  Daar kun je bij activiteiten op pijltje klikken en daar staat dan album bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clea uhmmm ik heb geen album maar ik heb gister avond een foto geplaatst in een chat, maar dat betreft een complicatie na 6 weken, hoogst vervelend. Als je op mijn naam klikt zie je die post wel terug. Ik had pech en precies op het drielandenpunt wilden er stukjes hechting draad naar buiten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Clea♡:

 

Ik heb net gekeken wat zijn ze mooi!:wub: Jij komt dus ook van een lege C? Nu ik jou foto's zie kan ik niet meer wachten tot de 30e:D

Hoe vind je het zelf?

Ik wist trouwens niet hoe ik kon reageren onder je foto's.

Jaa ik had een lege 75 c heb 350 en 40 cc rond hp gehad dp ben er nu al heeeeeel erg blij mee en ze zullen vast mooier worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Monday, May 30, 2016 om 08:29 zei Jaydee:

@Clea♡,

Heel veel succes vandaag. Lekker slapen en als je wakker wordt heb je prachtige boobs.

Xx Jaydee

sorry voor de late reactie!  Dankjewel voor je berichtje. Ik ben zo benieuwd naar mijn borsten. Heb ze nog niet kunnen zien. Ik kwam heel moeilijk uit de narcose en was heel onrustig schijnbaar. Ook nog een flinke bloeding gehad waardoor ze me meteen de bh en borstband om hebben moeten doen. Later ook nog een paar keer flauwgevallen. Dalijk mag ik gaan douche en dan kan ik ze eindelijk zien!

 

Xx Clea 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Clea♡:

Oh super! Hoe is het gegaan en hoe voel jij je nu? Veel pijn?

Alles is goed gegaan, bij mij hebben ze ook nog een kleine tumor weggehaald. (Goedaardig maar kon kwaadaardig worden dus uit voorzorg )

voel me goed, pijn vrij weinig, beetje beurs gevoel.

hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.