Ga naar inhoud

Boeb : 29 april 2016 : Dr. Verhelle : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

Nieuw op het forum daarom korte voorstelling.. 
Ik ben 'boeb' en ben 31 lentes oud.. Mijn 'zusjes' & ik hebben haat-liefde relatie gehad.
Op jonge leeftijd werd mij al duidelijk dat ik een asymmetrie had. Mijn rechterborst was duidelijk VEEL kleiner dan mijn linkerborst.
In mijn tienerjaren loste ik dit op door een soort van vulling te dragen in mijn BH. Waardoor visueel het verschil kleiner was... 
Mijn 'normale' borst is gaandeweg, een mooie volwassen borst geworden, maar helaas het kleintje bleef klein.. 
Op 22jarige leeftijd heb ik een correctie laten uitvoeren, nl. een borstprothese in mijn rechterborst. De operatie werd door dr. Verhelle uitgevoerd.
Desondanks de operatie bleef er natuurlijk wel een verschil in borsten.. het verschil werd met de jaren terug groter (verzwaren, afvallen, ouder worden).. 
Het verschil werd nu dusdanig groot dat ik terug bij Dr. Verhelle een afspraak heb gemaakt voor een correctie aan mijn linker (normale) borst. 

29 april was het zover, mijn boobje werd gecorrigeerd.. Een borstreductie, door het wegnemen van wat volume komt het volume meer overeen. 
Alsook het verplaatsen van de tepel, zodat de tepels meer op dezelfde hoogte 'staan'..

De operatie was vlot verlopen & alleen verschrikkelijk moe van de narcose :-) Mijn borst deed niet zo'n zeer, maar die vervelende drainage wel.
De eerste dag kwam er toch vlot een 60cc bloed & wondvocht uit.  De 2de dag al een pak minder.
De derde dag heeft een vriendin deze uit gehaald (ik koos voor geen thuisverpleging, maar dit te laten doen door haar, zij is namelijk verpleegster). 
Het uithalen van de drainage is me echter niet zo goed bekomen, ik viel namelijk flauw. Niet dat het pijn deed, denk enkel de pech van een bloeddrukval.. :-/De wondjes, worden dagelijks verzorgd met fysiologisch water en isobetadine, daarna terug ingepakt.  
 

Vandaag, 11 dagen later, ben ik nog volop 'aan het genezen' .. en zoek ik hier een beetje meer info en ervaringen ivm herstel, mensen die hetzelfde hebben gehad enz.. 
 

Groetjes

boebje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.