Ga naar inhoud

MissFoxley : april 2016 :


MissFoxley

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik het aangedurfd, om na jaren met een giga minderwaardigheidscomplex over mijn (hang)borsten cup E, dit aan te pakken.

omdat ik teveel huisoverschot had is er een borstlift met correctie uitgevoerd ( met buikwandcorrecties) en wat ben ik blij!!! 

Ik ben 49 jaar, 2 kids, werk in de gezondheidszorg.

a.s. vrijdag ga ik voor de 1e keer op controle, ben benieuwd wat ik daar te horen krijg.

ook ben ik benieuwd wanneer je kunt gaan smeren met creme, helpt het ook echt voor de littekens?

 

Groetjes Foxley

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Super dat je de stap hebt gezet en je dadelijk na je herstel weer trots kunt zijn.

Smeren mag je eigenlijk pas als de littekens volledig dicht zijn en alle korstjes verdwenen,met smeren zorg je ervoor dat de littekens goed gehydrateerd blijven, en dit is beter voor herstel. En hiervoor mag je eigenlijk gebruiken wat je prettig vind, de een smeert graag met bijv. bio oil, en de ander gebruikt weer Biodermal etc.

Heel veel succes vrijdag met je controle, en ik wens je nog een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.