MissFoxley Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Hallo allemaal, Eindelijk heb ik het aangedurfd, om na jaren met een giga minderwaardigheidscomplex over mijn (hang)borsten cup E, dit aan te pakken. omdat ik teveel huisoverschot had is er een borstlift met correctie uitgevoerd ( met buikwandcorrecties) en wat ben ik blij!!! Ik ben 49 jaar, 2 kids, werk in de gezondheidszorg. a.s. vrijdag ga ik voor de 1e keer op controle, ben benieuwd wat ik daar te horen krijg. ook ben ik benieuwd wanneer je kunt gaan smeren met creme, helpt het ook echt voor de littekens? Groetjes Foxley
Desert-Rose Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 He meis, Super dat je de stap hebt gezet en je dadelijk na je herstel weer trots kunt zijn. Smeren mag je eigenlijk pas als de littekens volledig dicht zijn en alle korstjes verdwenen,met smeren zorg je ervoor dat de littekens goed gehydrateerd blijven, en dit is beter voor herstel. En hiervoor mag je eigenlijk gebruiken wat je prettig vind, de een smeert graag met bijv. bio oil, en de ander gebruikt weer Biodermal etc. Heel veel succes vrijdag met je controle, en ik wens je nog een goed herstel. xx
Gabriella82 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Wat fijn dat je het aangedurfd hebt en het inmiddels ook al achter de rug hebt! Welke model en merk heb je gekozen?
MissFoxley Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Hoi ladies! dank voor de jullue fijne reactie! @Gabriella82 mijn buikvet is in mijn borsten gespoten, ik moet zeggen het resultaat is erg mooi.
Alexandra Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 10 minuten geleden zei MissFoxley: Hoi ladies! dank voor de jullue fijne reactie! @Gabriella82 mijn buikvet is in mijn borsten gespoten, ik moet zeggen het resultaat is erg mooi. Welkom en gefeliciteerd met je boobs! Je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig
MissFoxley Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Thanks, even kijken hoe ik foto's ga plaatsen
MissFoxley Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 Zijn er hier mensen die hun mommy make over, geheel vergoed kregen van hun verzekering? ik tot mijn hele grote verbazing wel
K-2016 Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Zo! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Volgens mij komt dat niet vaak meer voor..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.