Jump to content

MissFoxley : april 2016 :

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Eindelijk heb ik het aangedurfd, om na jaren met een giga minderwaardigheidscomplex over mijn (hang)borsten cup E, dit aan te pakken.

omdat ik teveel huisoverschot had is er een borstlift met correctie uitgevoerd ( met buikwandcorrecties) en wat ben ik blij!!! 

Ik ben 49 jaar, 2 kids, werk in de gezondheidszorg.

a.s. vrijdag ga ik voor de 1e keer op controle, ben benieuwd wat ik daar te horen krijg.

ook ben ik benieuwd wanneer je kunt gaan smeren met creme, helpt het ook echt voor de littekens?

Groetjes Foxley

Posted

He meis,

Super dat je de stap hebt gezet en je dadelijk na je herstel weer trots kunt zijn.

Smeren mag je eigenlijk pas als de littekens volledig dicht zijn en alle korstjes verdwenen,met smeren zorg je ervoor dat de littekens goed gehydrateerd blijven, en dit is beter voor herstel. En hiervoor mag je eigenlijk gebruiken wat je prettig vind, de een smeert graag met bijv. bio oil, en de ander gebruikt weer Biodermal etc.

Heel veel succes vrijdag met je controle, en ik wens je nog een goed herstel.

xx

Posted
10 minuten geleden zei MissFoxley:

Hoi ladies!

dank voor de jullue fijne reactie!

@Gabriella82 mijn buikvet is in mijn borsten gespoten, ik moet zeggen het resultaat is erg mooi.

Welkom en gefeliciteerd met je boobs!

Je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig B)

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.