Ga naar inhoud

Moontje71 : 30 mei 2016 : Dr. Bruekers : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik heb me aangemeld hier omdat ik op 30 mei een borstverkleining/lift krijg bij bergman clinics

ik ben Moontje en ben 43jr, mama van 3 dochters(14,11,11jr) en heb nu  E80  inmiddels staar ik elke dag voor de spiegel en kan niet wachten tot het zover is, het voelt nu als een last, zeker met sporten en ik wil natuurlijk ook graag mooie wat kleinere borsten.

ik wilde heel graag jullie ervaringen lezen en hopelijk hebben we heel veel tips en tops met elkaar te delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

welkom op het forum! 30 mei,dat schiet al op! Spannend hoor! In welke Bergman wordt je geholpen?

Ik ben morgen alweer 3 weken geleden geopereerd bij Bergman,ook een borstverkleining. Helaas wel wat complicaties bij de genezing,maar wordt gelukkig goed opgevangen daar en kan altijd terecht.

Watvoor cupmaat zou je ongeveer naartoe willen?

liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Eline,

Leuk dat je reageert!!

Ik ga naar Bilthoven, Waar was jij geweest? Dr.Bruekers gaat er een mooie c cup van maken, tenminste dat is ongeveer de bedoeling...

Oh vervelend zeg, complicaties.. hoe gaat het nou met jou?

Liefs Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Heb je titel aangepast en je ook verhuisd naar de goede categorie, als je wilt kun je hier dan ook na je operatie je verslag schrijven.

En we gaan er natuurlijk vanuit dat het mooi gaat worden toch, maar het is en blijft spannend.

Nog heel veel zoek en lees plezier,er is voldoende info te vinden hier.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Moontje71:

hoi Eline,

Leuk dat je reageert!!

Ik ga naar Bilthoven, Waar was jij geweest? Dr.Bruekers gaat er een mooie c cup van maken, tenminste dat is ongeveer de bedoeling...

Oh vervelend zeg, complicaties.. hoe gaat het nou met jou?

Liefs Moon

Hoi Moon,

Ik ben in Heerenveen geopereerd! Zouden een D cup proberen, geen idee nog op welke maat ik nu zit. Zelf heb ik het idee dat het wat groter uitgevallen is...Op zich gaat alles verder goed met me hoor! Dit is gewoon even pech hebben, en gaat gewoon een hoop tijd kosten. Als het goed is kun je mijn foto's wel in mijn album bekijken mocht je dat leuk vinden:) ga jij ook foto's plaatsen?

Heb vanmorgen weer even wat foto's gemaild, ze vroegen of ik toch nog even langs wilde komen dus ga straks even heen. Het voordeel is dat het voor mij op loopafstand is dus ideaal!

Ik had verwacht meer moeite te hebben met het niet werken en thuis zitten maar de 1e 3 weken zijn best wel snel omgevlogen. Ook kwa pijn is het echt goed te doen, het op de rug slapen moest wel wennen. Heb een voedingskussen van een vriendin te leen, dat vond ik de eerste 2 weken wel fijn om onder mijn benen te hebben. Nu lig inmiddels af en toe half op mijn zij.

Hoop zo dat ik straks een makkelijkere maat heb en gewoon voor een leuk prijsje bh's en bikini's kan scoren, heb er nu al zin in;)

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eline33:

Hoi Moon,

Ik ben in Heerenveen geopereerd! Zouden een D cup proberen, geen idee nog op welke maat ik nu zit. Zelf heb ik het idee dat het wat groter uitgevallen is...Op zich gaat alles verder goed met me hoor! Dit is gewoon even pech hebben, en gaat gewoon een hoop tijd kosten. Als het goed is kun je mijn foto's wel in mijn album bekijken mocht je dat leuk vinden:) ga jij ook foto's plaatsen?

Heb vanmorgen weer even wat foto's gemaild, ze vroegen of ik toch nog even langs wilde komen dus ga straks even heen. Het voordeel is dat het voor mij op loopafstand is dus ideaal!

Ik had verwacht meer moeite te hebben met het niet werken en thuis zitten maar de 1e 3 weken zijn best wel snel omgevlogen. Ook kwa pijn is het echt goed te doen, het op de rug slapen moest wel wennen. Heb een voedingskussen van een vriendin te leen, dat vond ik de eerste 2 weken wel fijn om onder mijn benen te hebben. Nu lig inmiddels af en toe half op mijn zij.

Hoop zo dat ik straks een makkelijkere maat heb en gewoon voor een leuk prijsje bh's en bikini's kan scoren, heb er nu al zin in;)

Liefs Eline

Hey Eline,

Oh fijn dat het voor jou zo dichtbij is... scheelt weer ;-),  ik ga zeker foto's plaatsen, hoort erbij vind ik..

ik heb de jouwe ook bekeken, ziet er nu nog een beetje eng uit met al die pleisters enzo maar het lijkt me al heel mooi symetrisch.. jij had best veel verschil in li en re het ziet er toch al heel goed uit als je zo kijkt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Moontje71:

Hey Eline,

Oh fijn dat het voor jou zo dichtbij is... scheelt weer ;-),  ik ga zeker foto's plaatsen, hoort erbij vind ik..

ik heb de jouwe ook bekeken, ziet er nu nog een beetje eng uit met al die pleisters enzo maar het lijkt me al heel mooi symetrisch.. jij had best veel verschil in li en re het ziet er toch al heel goed uit als je zo kijkt....

Als het goed is kun je ook alle andere foto's zien zonder de pleisters, die had ik er na 5 dagen al af! ja klopt, ik had een flink verschil. Bij het consult gaf de chirurg aan dat hij altijd waarschuwt dat hij geen symmetrie kan beloven maar bij mij gaf hij aan dat het zoiezo veel meer symmetrisch zou worden, en volgens mij is dat aardig gelukt!

Ja ik heb er zelf echt wel wat aan gehad dat ik foto's van anderen kon bekijken, dat heeft me ook een beetje voorbereid op wat ik zou kunnen verwachten. Dus hoop dat eventueel iemand anders later weer wat aan mijn foto's heeft! Vooral bij complicaties is het fijn om te zien hoe het er na een tijdje uitziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moon,

 

wat spannend! Ik heb 23 mei een afspraak met de chirurg eb daarna plannen we een datum voor de verkleinen. Ik heb 75 f nu en zou ook graag naar maximaal een C teruggaan! Ik lees en leef ook met Eline mee. Al vind ik het soms ook best heftig de foto's te zien. Maar goed je weet dan inderdaad wel wat je te wachten staat!!

 

grtjs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje71,

Ik heb ook een bvk gedaan (naast buikwandoperatie). Ik ben nu 2 dagen po. De pijn op de borsten valt mee en het is goed te doen met pijn medicatie. Ik heb nu ook wat foto's geplaatst. Dr Bruekers heeft een goede naam. Hij past ook de techniek waar geen drains nodig zijn. 

Veel succes met de voorbereiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi hoi,

het is achter de rug, gisteren geopereerd dmv ankermethode een borstverkleining en lift gehad. ik was eigenlijk niet zo heel zenuwachtig. dat was wel fijn. Dr. Bruekers is ook wel een hele rustige p.c dus dat helpt ook.

re is er 250cc af en links 280cc (links was ook n beetje groter voorheen) werd wakker zonder drains en de pijn was goed onder controle en nu maar rustig aan laten genezen, wat ik er nu van kan zeggen is dat ik de hoeveelheid borst al wel heel mooi vind. en... ik heb nu al de pijn tussen mijn schouderbladen niet meer! geweldig!

de verpleging in bilthoven is super! zo aardige mensen allemaal.. zal gauw n fotootje toevoegen van na de o.k

xxx moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje71,

Fijn dat het achter het rug is! Nu kan je focus op je herstel.

Ik zag de foto. Ik vind al heel mooi vorm! En wat een verschil, hé - de voor en na?!

Ik denk dat je heel blij zal zijn met het eindresultaat!!

Nou, lekker rustig aan doen en lekker verwend laten worden!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Moontje71:

hoi hoi,

het is achter de rug, gisteren geopereerd dmv ankermethode een borstverkleining en lift gehad. ik was eigenlijk niet zo heel zenuwachtig. dat was wel fijn. Dr. Bruekers is ook wel een hele rustige p.c dus dat helpt ook.

re is er 250cc af en links 280cc (links was ook n beetje groter voorheen) werd wakker zonder drains en de pijn was goed onder controle en nu maar rustig aan laten genezen, wat ik er nu van kan zeggen is dat ik de hoeveelheid borst al wel heel mooi vind. en... ik heb nu al de pijn tussen mijn schouderbladen niet meer! geweldig!

de verpleging in bilthoven is super! zo aardige mensen allemaal.. zal gauw n fotootje toevoegen van na de o.k

xxx moontje

Jeej je hebt het achter de rug!:) het ziet er al mooi uit op de foto's! Fijn dat je niet zo zenuwachtig voelde, het scheelt heel wat als je goed op je gemak gesteld wordt daar. Hoe gaat het met slapen, lukt dat een beetje?

Ik wilde je heel veel succes wensen met je herstel, hoop dat alles voorspoedig mag verlopen!

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.