Ga naar inhoud

Kelsy : 10 augustus 2010 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.,,

Stel me zelf even voor..

Ben kelsy 21jr. Best wel smal en niet zo groot

Ik heb een afspraak staan voor een bv op 10 aug. Bij dr koopman in de Bergman kliniek

Maar ik twijfel me rot over de maat.. Ik heb al 2 gesprekken gehad met de dokter ook meerdere malen kipfiletjes gepast.. Ik krijg in ieder geval dual plane high profile.. Zou wille uit komen op een kleine D ik heb nu kleine 75B en heb gekozen voor 350 cc ..

Word dat niet te te groot?? Ik lees dat ze na de operatie ook nog door groeien.. Wat moet ik me daar bij voor stellen???

Als iemand me wil helpen.. Graag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal.,,

Stel me zelf even voor..

Ben kelsy 21jr. Best wel smal en niet zo groot

Ik heb een afspraak staan voor een bv op 10 aug. Bij dr koopman in de Bergman kliniek

Maar ik twijfel me rot over de maat.. Ik heb al 2 gesprekken gehad met de dokter ook meerdere malen kipfiletjes gepast.. Ik krijg in ieder geval dual plane high profile.. Zou wille uit komen op een kleine D ik heb nu kleine 75B en heb gekozen voor 350 cc ..

Word dat niet te te groot?? Ik lees dat ze na de operatie ook nog door groeien.. Wat moet ik me daar bij voor stellen???

Als iemand me wil helpen.. Graag..

hoihoi,

ik ben eveneens smal en niet zo groot.169,55 kg ongeveer.ik heb 1,5 week geleden 350cc onder de spier gekregen.groot?nee zeker niet.heel bescheiden(vind ik)groeien?heb ik niks van gehoord :unsure:

maar als dat wel zo is,hoor je dat hier snel genoeg :126:

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik ben ook niet groot en een klein beetje smal:P

ik had een kleine B en heb 380 cc gekregen en heb nu een D heel af en toe een E

denk dat 350 zekers niet te groot is

en groeien heb geen idee bij de een worden ze kleiner na de zwelling en bij de ander nog wat groter ook door de hang

dat is wat ik er van begrepen heb hoor :P

maar ze zeggen wel met dual plane er wat cc vanaf gaan

suc6 met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kelsy,

welkom :)

ik denk dat je met 350cc vanaf een B juist goed eraan doet om naar een D te komen,zekers niet te groot hoor,heb nog niet 1 iemand meegemaakt die met 350cc ongelukkig is geworden omdat ze te groot waren :6:

en groeien na een bv,ook nog nooit gelezen,ja met uitzondering 1 dame hier op het forum,maar dat is dan een uitzondering hoor B)

ik denk dat als je twijfelt,toch nog eens met je arts moet praten,of gewoon het volle vertrouwen moet hebben in je arts,ik bedoel,je hebt goed kenbaar gemaakt lijkt me wat je wensen zijn,want je bent al maal geweest,dus vertrouwen hebben is nu een goed doel,komt best goed,in elk geval te groot met 350cc,nee dat denk ik niet :2:

sucses,en veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

ik ben eveneens smal en niet zo groot.169,55 kg ongeveer.ik heb 1,5 week geleden 350cc onder de spier gekregen.groot?nee zeker niet.heel bescheiden(vind ik)groeien?heb ik niks van gehoord :unsure:

maar als dat wel zo is,hoor je dat hier snel genoeg :126:

liefs wendy

Hoi wendy, bedankt voor je snelle reactie!!

Wat voor profiel heb jij dan?? En hoe voel je je zo'n anderhalve week na de operatie??

Wat voor cup maat heb jij nu dan??

Liefs kelsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik ben ook niet groot en een klein beetje smal:P

ik had een kleine B en heb 380 cc gekregen en heb nu een D heel af en toe een E

denk dat 350 zekers niet te groot is

en groeien heb geen idee bij de een worden ze kleiner na de zwelling en bij de ander nog wat groter ook door de hang

dat is wat ik er van begrepen heb hoor :P

maar ze zeggen wel met dual plane er wat cc vanaf gaan

suc6 met je keuze

Hi Rebecca,

Fijn dat je een verduidelijkijking geeft.. Ben jij zelf ook smal?? Ik ben zo bang dat

Mijn verhoudingen niet meer kloppen.. Wil wel graag een grotere cup maar wil niet dat

Als mensen me zien hun eerste gedachte is dat mijn borsten nep zijn :s

En D en E klinkt ook zo groot.,!

Pfff vind. Het zo moeilijk..! Bij mijn laatste gesprek zij de dokter: als je voor safe wilt gaan neem je 325cc dan heb je gewoon C en dat klink me dan tog weer als een weinig merkbaar verschil... Stom hè..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen.,, thnkse dat jullie zo met me mee denken..

Graag zou ik ook iets meer willen weten over dit forum.. Ik dat jullie allemaal een aftieteling hebben met wat je hebt enzo + zo'n aftel liniaaltje.. Zou ik ook graag willen..

Kan iemand mij vertellen hoe je dat instelt..

Heb ik vedder ook nog een vraag want 2 weken na mijn operatie begint straks mijn school weer.. Kom ik dan in de problemen qua wat ik wel en niet kan?

Xxxxkelsy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.