Ga naar inhoud

Petraxxx : 1 maart 2016 :


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik ben Petra, uit België, en heb me aangemeld omdat ik jullie ervaringen wil lezen na een BV (met eventueel lift).
Ikzelf heb een lift+ augmentatie gehad op 01.03...
Omdat het resultaat niet is wat ik verwachtte, lees ik graag jullie ervaringen en complicaties...

 

Groetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Petraxxx,

ik krijg mijn lift + vulling in juli. Misschien kun je meer vertellen over je operatie. 

Door wie je bent geopereerd, wat je verwachtte en waar je nu niet zo tevreden over bent. 

Je borsten zijn nog niet klaar met ontwikkelen, dus misschien nog wat geduld hebben?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

ik kom ook uit België. Heb ook dezelfde operatie gehad als u maar ik ben wel heel tevreden. Heb mij laten opereren door dr Plovier in Overijse, super dokter. 

Das wel erg als je niet tevreden bent. Het kost trouwens allemaal zoveel geld en het is ook de bedoeling dat je er trots op moet zijn. 

Door wie ben je geopereerd geweest als ik vragen mag en waarom ben je niet tevreden? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ben nu 9 weken po en vraag me af of dit beeld normaal is? In bijlage een fotootje van mn rechterborst als ik op m'n linkerzij lig... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Petraxxx:

Hoog zitten ze niet, integendeel. Dit is al liggend genomen. De profhese lijkt  opzij geschoven...

Hmm ik zou het niet weten meid, misschien kan @best_boobie je hier bij helpen, hoop dat er niks ergs is, maar het ziet er niet uit zoals het hoort te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bolling zit niet bovenaan, maar opzij, aan (bijna onder) m'n oksel :/
Een borstband heb ik niet gekregen... 
Vrijdag mag ik op consultatie. Ik vrees voor een correctie... 

Had graag een high profile gehad, maar dat is 't helemaal niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak eens een foto van de voorzijde! En een duidelijke foto van de zijkant... als je wil? Het lijkt maar kan het mis hebben dat ie idd naar opzij schuift als ik je beschrijving lees. En je andere borst? Is het daar ook onder je oksel? Anders zou ik ook denken dat ze nog hoog zitten! Heb je al foto verzonden naar je PC om advies? 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de linkse heeft het niet... was de kleinste voor de operatie en is na de lift de grootste. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat ie nog moet zakken als ik dan weer naar je foto kijk maar vind het best lastig want hierop zie ik niets van je prothese in je oksel terug? Denk dat je PC hier naar moet kijken en wellicht dat je @best_boobie een pb kan sturen? Reageert ze sneller op. 

Wel vreemd dat ie opzij verschuift als je op je zijkant ligt!! Hopelijk is het niets!! 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. dit is wel heel apart zeg.. 
Als je ligt lijkt het alsof je bolling veel te hoog zit, en als je rechtstaat, zie ik nergens dat de prothese verkeerd zou zitten.. Maar een foto van opzij, als je staat zou wel misschien wat meer kunnen vertellen...

Ik vind dit zo erg lastig te beoordelen.. 

Laat maar ff weten (tag me aub) als je een foto van je beide zijjkanten zou kunnen nemen en plaatsen.. Heel misschien dat daar iets op te zien is.. 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de reacties iedereen!
Net op consult geweest... Alles volstrekt normaal voor 10 weken po na een lift.
Het heeft blijkbaar te maken met littekenweefselvorming.
Binnen enkele weken moet 't soepeler worden en zal de vorm meer uitzakken en smaller worden...
Nog een beetje geduld hebben dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13 mei 2016 om 12:44 zei Petraxxx:

Dank je wel voor de reacties iedereen!
Net op consult geweest... Alles volstrekt normaal voor 10 weken po na een lift.
Het heeft blijkbaar te maken met littekenweefselvorming.
Binnen enkele weken moet 't soepeler worden en zal de vorm meer uitzakken en smaller worden...
Nog een beetje geduld hebben dus :)

Fijn om te lezen :) en nu verder met herstel!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.