Shen Posted May 2, 2016 Posted May 2, 2016 Hallo meiden, ik krijg 23 juni een borstverkleining met lipo en ze worden gelift. Wie heeft dit ook laten doen? Dokter Engeland in de bergman kliniek gaat mij opereren Groetjes Shen
Eline33 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hoi Shen, Welkom op het forum! Ik heb 19 april een borstverkleining en lift gehad bij de Bergman Kliniek! Welke maat heb je nu, en zou je graag willen? Nog een maandje en dan ben je al aan de beurt! Last van zenuwen of valt het mee? Groetjes Eline
Shen Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 Hoi Eline, Ik zou graag een kleine C willen, heb 30 jaar geleden al een bvk gehad maar niet mooi gedaan. Eindelijk de moed om er weer voor te gaan. Bij welke bergman ben jij geweest? En tevreden? Groetjes Shen
Moontje71 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hoi shen, Ik ga over 2 weekjes ook voor een borstverkleining en lift, ook bij bergman in bilthoven.. het wordt nu wel n beetje spannender maar ik ga ervoor.. van e naar een c.. jij ook nog eventjes wachten en dan mag jij ook... groetjes monique
Maria-karen Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Hoi Shen, Welkom aan boord! Ik heb een bvk en een bwc gedaan. Vandaag is mijn 5e dag PO. Als het goed is, heb ik als eindresultaat ook C. veel succes met de voorbereiding!
Eline33 Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 4 uur geleden zei Shen: Hoi Eline, Ik zou graag een kleine C willen, heb 30 jaar geleden al een bvk gehad maar niet mooi gedaan. Eindelijk de moed om er weer voor te gaan. Bij welke bergman ben jij geweest? En tevreden? Groetjes Shen Hoi Shen, Ik ben in Heerenveen geweest, Ben zeker tevreden wat betreft de maat en de vorm. Zou er niks aan willen veranderen. Helaas heb ik een complicatie met de hechtingen, die verdraag ik op de een of andere manier niet zo goed dus allemaal wondjes. Als het goed is kun je ze in mijn album wel zien. Maar dat komt allemaal wel weer goed, het gaat alleen wat langer duren. Krijg wel zowiezi een litteken correctie. Dat is al een tijdje geleden! Wat vind je er niet mooi aan? Zijn ze ook weer gegroeid? Liefs Eline
Shen Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Hoi Eline, Ze zijn idd weer gegroeid en ontzettend gaan hangen. Ik zal binnenkort ook een album aanmaken met alvast de voor foto's. Ik zal eens kijken of ik je foto's kan vinden liefs San
Desert-Rose Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Hoi meis, Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je ook na je operatie je verslag schrijven als je dit wilt natuurlijk, maar zo heb je alles netjes bij elkaar staan. xxx
Channah Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Ik heb een bvk in februari laten uitvoeren, ook bij de Bergman in Zwolle (operatie is in Heerenveen gedaan). Dat is allemaal niet van een leien dakje gegaan, maar ik heb er geen tel spijt van gehad! Ze zijn bij mij ook gelift. Ik heb nu cup C. Helemaal prima. Het is een zware operatie waar ik op voorhand toch wat te makkelijk over dacht kan ik nu achteraf zeggen. Qua pijn, qua hersteltijd, maar ook qua emoties, jeetjemina dat had ik echt niet gedacht hoor. Hoe dan ook: ik zou het zo weer doen, zonder aarzeling.
Shen Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 Op Tuesday, May 17, 2016 om 15:37 zei Moontje71: Hoi shen, Ik ga over 2 weekjes ook voor een borstverkleining en lift, ook bij bergman in bilthoven.. het wordt nu wel n beetje spannender maar ik ga ervoor.. van e naar een c.. jij ook nog eventjes wachten en dan mag jij ook... groetjes monique
Shen Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 Hoi Monique Je bent dan nu ongeveer aan de beurt. Spannend hè succes ik ben benieuwd naar je verhalen groetjes Shen
Sanne95 Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Het is al bijna zover! Hoe kijk je er tegenaan? Gespannen of valt het mee? In ieder geval vast heel veel succes en ik ben benieuwd naar je ervaring!
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Vandaag dag 2 valt me erg mee, alleen de borsten zelf moet ik nog aan wennen, ze zijn natuurlijk nog blauw en gevuld met vocht,dus erg nieuwsgierig hoe het gaat worden. De littekens zien er mooi uit en lekken bijna niet. Hoop dat die snel dicht zijn. Is wel anders dan 33 jaar geleden toen waren ze top zwaar en was ik gelijk blij met mijn kleine borsten nu met name gelift. Dus moet meer wennen aan de vorm.qua comfortabel maakt het niet uit. Dat komt straks als ik mooie kleine nieuwe bh 's ga kopen
christineb Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 ik heb nu maandag voor de 2de x een bvk. Vorige is van 18j geleden. ik heb terug een F en terug hangende. Komt bij jou het ziekenfonds tussen , bij mij wel. Welke maat heb je nu?
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Hoi nog lastig te zeggen maar ik verwacht een C 80
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet. Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald.
christineb Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 27 minuten geleden zei Shen: Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet. Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald. ik verwacht ook terug een 80c te hebben. of de tepels verplaatst worden weet ik niet(vergeten te vragen). tepels staan nu niet gelijk, 1 borst meer gezakt dan de andere. dus ene zal zeker moeten verplaatst worden. welke maat had je en is er nog veel verwijderd. ik heb nu een 80f. Van lipo is er ni gesproken en ook niet nodig denk ik. hij doet het volgens de lolipopmethode(dus geen horizontaal liteken) was vorige keer ook zo. hopelijk verwijderd hij genoeg huid anders gaat het terug zakken. foto's gezien en ziet er goed uit !
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 14 minuten geleden zei christineb: ik verwacht ook terug een 80c te hebben. of de tepels verplaatst worden weet ik niet(vergeten te vragen). tepels staan nu niet gelijk, 1 borst meer gezakt dan de andere. dus ene zal zeker moeten verplaatst worden. welke maat had je en is er nog veel verwijderd. ik heb nu een 80f. Van lipo is er ni gesproken en ook niet nodig denk ik. hij doet het volgens de lolipopmethode(dus geen horizontaal liteken) was vorige keer ook zo. hopelijk verwijderd hij genoeg huid anders gaat het terug zakken. foto's gezien en ziet er goed uit ! Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet. Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald. Ik had ook een 80 f,
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Dank je, moet zelf nog erg wennen maar zal vast nog komen. Heb jij foto's.?
christineb Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 neen ik heb nog geen album, zou er is werk van moeten maken. dat zal wel zijn dat je er nog moet aan wennen. Ik ben nu vooral nieuwsgierig en zenuwachtig naar hoe het resultaat gaat zijn bij mij. Heb minder zenuwen voor de narcose hum.
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Voor de narcose had ik ook geen zenuwen word altijd blij wakker. Maar zag wel tegen het herstel op. En nog steeds heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Zeker door de lipo is dat nog ff geduld hebben. Zal straks de zijkant erop zetten is lekker dik en blauw. Zijn er niet zoveel die een bvk voor een tweede keer doen
christineb Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Dat is meestal uitzonderlijk. Toen ik bij de chirurg was,was het ook raar om te moeten zeggen" o ja ik heb 18j geleden ook al een bvk gehad". Hoeveel is er deze keer weggenomen? Mijne chirurg zegt dat je snel aan 400gr zit, lijkt me wel veel. De foto's staan er op hé
Shen Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Dank je, moet zelf nog erg wennen maar zal vast nog komen. Heb jij foto's.? Heb je foto's gezien, bij mij waren ze wat minder gevuld en meer uitgezakt, is uiteindelijk maar 125 of 150 gram per borst weggehaald, weet het niet meer. Daarnaast nog lipo, zou anders hele brede borsten krijgen ivm het vet onder mijn oksels en dat nam ze niet mee in de bvk.
christineb Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Dan is er vooral gelift bij jou. Ik ga wel nog vragen of hij het meeste volume wegneemt aan de buitenkant van de borst want daar is het meest. Weet zelfs niet of dat mogelijk is.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.