Ga naar inhoud

Shen : 23 juni 2016 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...

Hoi Shen,

Welkom op het forum!

Ik heb 19 april een borstverkleining en lift gehad bij de Bergman Kliniek! Welke maat heb je nu, en zou je graag willen? Nog een maandje en dan ben je al aan de beurt! Last van zenuwen of valt het mee?

Groetjes Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eline,

Ik zou graag een kleine C willen, heb 30 jaar geleden al een bvk gehad maar niet mooi gedaan. Eindelijk de moed om er weer voor te gaan. Bij welke bergman ben jij geweest? En tevreden? Groetjes Shen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi shen,

Ik ga over 2 weekjes ook voor een borstverkleining en lift, ook bij bergman in bilthoven.. het wordt nu wel n beetje spannender maar ik ga ervoor.. van e naar een c..   jij ook nog eventjes wachten en dan mag jij ook...

groetjes monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Shen:

Hoi Eline,

Ik zou graag een kleine C willen, heb 30 jaar geleden al een bvk gehad maar niet mooi gedaan. Eindelijk de moed om er weer voor te gaan. Bij welke bergman ben jij geweest? En tevreden? Groetjes Shen

Hoi Shen,

Ik ben in Heerenveen geweest, Ben zeker tevreden wat betreft de maat en de vorm. Zou er niks aan willen veranderen. Helaas heb ik een complicatie met de hechtingen, die verdraag ik op de een of andere manier niet zo goed dus allemaal wondjes. Als het goed is kun je ze in mijn album wel zien. Maar dat komt allemaal wel weer goed, het gaat alleen wat langer duren. Krijg wel zowiezi een litteken correctie.

Dat is al een tijdje geleden! Wat vind je er niet mooi aan? Zijn ze ook weer gegroeid?

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een bvk in februari laten uitvoeren, ook bij de Bergman in Zwolle (operatie is in Heerenveen gedaan). Dat is allemaal niet van een leien dakje gegaan, maar ik heb er geen tel spijt van gehad! Ze zijn bij mij ook gelift. Ik heb nu cup C. Helemaal prima. 

Het is een zware operatie waar ik op voorhand toch wat te makkelijk over dacht kan ik nu achteraf zeggen. Qua pijn, qua hersteltijd, maar ook qua emoties, jeetjemina dat had ik echt niet gedacht hoor. Hoe dan ook: ik zou het zo weer doen, zonder aarzeling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, May 17, 2016 om 15:37 zei Moontje71:

Hoi shen,

Ik ga over 2 weekjes ook voor een borstverkleining en lift, ook bij bergman in bilthoven.. het wordt nu wel n beetje spannender maar ik ga ervoor.. van e naar een c..   jij ook nog eventjes wachten en dan mag jij ook...

groetjes monique

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag dag 2 valt me erg mee, alleen de borsten zelf moet ik nog aan wennen, ze zijn natuurlijk nog blauw en gevuld met vocht,dus erg nieuwsgierig hoe het gaat worden. De littekens zien er mooi uit en lekken bijna niet. Hoop dat die snel dicht zijn. Is wel anders dan 33 jaar  geleden toen waren ze top zwaar en was ik gelijk blij met mijn kleine borsten nu met name gelift. Dus moet meer wennen aan de vorm.qua comfortabel maakt het niet uit. Dat komt straks als ik mooie kleine nieuwe bh 's ga kopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet.  Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Shen:

Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet.  Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald.  

ik verwacht ook terug een 80c te hebben.

of de tepels verplaatst worden weet ik niet(vergeten te vragen):huh:. tepels staan nu niet gelijk, 1 borst meer gezakt dan de andere. dus ene zal zeker moeten verplaatst worden.

welke maat had je  en is er nog veel verwijderd. ik heb nu een 80f.

Van lipo is er ni gesproken en ook niet nodig denk ik. hij doet het volgens de lolipopmethode(dus geen horizontaal liteken) was vorige keer ook zo. hopelijk verwijderd hij genoeg huid anders gaat het terug zakken.

foto's gezien en ziet er goed uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei christineb:

ik verwacht ook terug een 80c te hebben.

of de tepels verplaatst worden weet ik niet(vergeten te vragen):huh:. tepels staan nu niet gelijk, 1 borst meer gezakt dan de andere. dus ene zal zeker moeten verplaatst worden.

welke maat had je  en is er nog veel verwijderd. ik heb nu een 80f.

Van lipo is er ni gesproken en ook niet nodig denk ik. hij doet het volgens de lolipopmethode(dus geen horizontaal liteken) was vorige keer ook zo. hopelijk verwijderd hij genoeg huid anders gaat het terug zakken.

foto's gezien en ziet er goed uit !

Je kunt in mijn album zien hoe het was en hoe het er nu uitziet, ik wilde niet dat ze mijn tepels zouden verplaatsen en dat hoefde ook niet.  Gaan ze dat bij jou doen? Ik heb het vergoed gekregen, behalve de lipo die ze extra aan de zijkant van mijn borsten hebben gedaan, die heb ik zelf betaald.  Ik had ook een 80 f, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de narcose had ik ook geen zenuwen word altijd blij wakker.  Maar zag wel tegen het herstel op. En nog steeds heel benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Zeker door de lipo is dat nog ff geduld hebben. Zal straks de zijkant erop zetten is lekker dik en blauw. Zijn er niet zoveel die een bvk voor een tweede keer doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is meestal uitzonderlijk.

Toen ik bij de chirurg was,was het ook raar om te moeten zeggen" o ja ik heb 18j geleden ook al een bvk gehad".

Hoeveel is er deze keer weggenomen? Mijne chirurg zegt dat je snel aan 400gr zit, lijkt me wel veel.

De foto's staan er op hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je, moet zelf nog erg wennen maar zal vast nog komen. Heb jij foto's.?

Heb je foto's gezien, bij mij waren ze wat minder gevuld en meer uitgezakt, is uiteindelijk maar 125 of 150 gram per borst weggehaald, weet het niet meer. Daarnaast nog lipo, zou anders hele brede borsten krijgen ivm het vet onder mijn oksels en dat nam ze  niet mee in de bvk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.