Ga naar inhoud

Littekens in de zon


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Even een vraagje ik kon het zo snel die vinden in de al bestaande topics.

Na hoelang kan je week met je littekens in de zon?

Over 4 weken ga ik op vakantie en wil ik eigenlijk wel topless zonnen!

Maar weet eigenlijk niet of dit al mag?

Dank jullie wel vast ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee,je mag dan eigenlijk nog niet met je littekens in de zon geloof ik. of met een sunblocker! je loopt dan het risico dat ze donker(bruin) verkleuren.... maar goed... ik ga al langer zonder einge vorm van protectie onder de zonnebank en de mijne zijn niet verkleurd... maar het risico blijft wel...

liefs Parties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toch slechte ervaring met die sunblock.

wat ik nu doe,nog steeds na 3mnd po onder de zonnebank of in de zon liggend,ik knip hele dunne reepjes pleister in de breedte en lengte van me littekentjes,en die plak ik op me littekentjes,na het zonnen of zonnebanken,haal ik ze eraf,en niks geen witte streepjes ofzo.

zou zelf persoonlijk niet in de zon gaan zonder iets erop,je houd er fel rode of bruine verkleurde littekentjes aan over,is zonde :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... vind het toch wel eng! hou voorlopig nog wel een topje aan voor de zekerheid.

Die van mij zijn nu nog steeds aan de rode kant en dat wil ik ook graag weg hebben nog.

Ik ga het er maar niet op gokken!

Maar bedankt voor de tips dames :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.