Ga naar inhoud

Sportbh


MarTiet

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

A.s. dinsdag is het dan zo ver, dan krijg ik mijn BV. Ik krijg 700cc ultra high profile en zal dan uitkomen op een cup h of l.

Nu mijn vraag, ben al aan het googlen geweest maar kom niet echt verder, zijn er meiden met deze maat en waar hebben jullie je sportbh's gehaald of besteld? Ik woon zelf in omgeving Breda.

Alvast bedankt voor de tips! 

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo, ik kan niet in de chat dus vandaar even hier een vraagje, wil graag even genieten van het zonnetje maar zit met het enorme compressievest. Is het heel erg als ik de bandjes een uurtje loslaat? Dus dat ik even strapless in het zonnetje kan zitten met een boekje erbij? Ben nu 5 dagen PO.

Liefs Marietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Ik ben nu 6 dagen PO, vandaag eindelijk geen extreem opgezwollen en pijnlijke boobies!! Hopelijk kan ik nu eindelijk gaan genieten van mijn nieuwe borsten en gaat het vanaf hier steeds beter.

Morgen heb ik mijn eerste controle bij mijn PC waarbij gelijk de hechtingen verwijderd worden *spannend* Hopelijk is alles goed op die ene linkse blauwe borst na.

Het vocht wat in mijn boobies zat is nu gezakt naar mijn buik, wel balen maar dat is ook maar tijdelijk.. buitenstaanders moeten haast wel denken dat ik zwanger ben met mijn opgeblazen borsten en dikke buik :154:

Nu mijn vraag.. ik kan niet slapen dus ben aan het googlen naar een sportbh, een goede stevige. Het valt alleen niet mee om er een in mijn maat (ongeveer dan want weet echt niet welke maat ik nu heb) te vinden. Er is 700cc UHP ingegaan bij mij terwijl ik vroeger voordat ik afgevallen was al cup f had.  Ik denk dat ik straks cup H/I heb. 

Zijn er meiden/vrouwen die mij tips kunnen geven welke sportbh's in die maat goed zijn? Ik hoop van wel want ben die compressie bh over een week wel beu en denk niet dat mijn pc mij daarin kan adviseren (of wel?) 

Liefs Marietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk wel dat je pc je daarin kan adviseren. Maar he lang moest je je compressie bh dragen dan?

veel gedragen bh's op het forum zijn: triumph tri action, carefix ana en de HKMX prosport bh level 3 van de hunkemoller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, Er word geadvisseerd om het compressie vest gedurende 5 weken dag en nacht te dragen, wel mag je na 1 week afwisselen met een goede sportbh, als je even ergens naartoe moet. Wel thuis en snachts het compressie vest weer aan.

Ik zal vanmiddag bij mijn pc vragen wat hij mij advisseert. Deze die ik nu heb zit echt heel hoog en heeft mega brede schouderbanden die je in een shirt niet kan verbergen en stel ik ben een klein boodschapje aan het doen hoeft niet iedereen te zien dat ik een BV gedaan heb, of als ik naar een verjaardag moet.Daar gaat het mij om..zal hem verder gewoon zoveel mogelijk dragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze bh 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En deze van fila vind ik ook fijn zitten

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de tip, zien er goed uit! Deze kwam ik ook tegen, moet alleen uit luxemburg komen lijkt me ook wel fijn, werken ook met maten s,m,l enz. Met cupmaten kan ik niet zoveel die lopen meestal maar tot e of f :( 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10 mei 2016 om 08:50 zei Marietje:

Thnx voor de tip, zien er goed uit! Deze kwam ik ook tegen, moet alleen uit luxemburg komen lijkt me ook wel fijn, werken ook met maten s,m,l enz. Met cupmaten kan ik niet zoveel die lopen meestal maar tot e of f :( 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Welke maat heb je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei KWR:

Welke maat heb je? 

Heb deze teruggestuurd, ben naar een speciaalzaak gegaan en kwam op 75H of 80GG :) maar kan nog veranderen denk ik tijdens mijn herstelperiode, heb er nu een bij hun meegenomen en 1tje besteld via internet nu ik mijn maat weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.