Ga naar inhoud

tips tegen ochtendpijn?


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

Hoi dames!

Ik ben nu 4 dagen po (onder de spier) en kan met wat pijn en moeite nét mn bed uit komen.

Bij mij lukt het (meestal) wel op deze manier:

Ik pak met twee handen achter één knieholte vast, en dan til ik een klein stukje mijn rug op (echt maar 3 cm) dan probeer ik door mijn benen naar voor en achter te 'zwiepen' steeds een stukje verder omhoog te schommelen en met mijn bovenlijf omhoog te komen, meestal kan ik dan bij de vijfde of zesde 'schommel' precies omhoog komen.

Dan pas doet het bij mij eigenlijk het meeste pijn, als ik eenmaal rechtopzit lijkt het net of heel mijn borsten vollopen en superzwaar zijn, doet zó zeer!

Ik hoop dat het helpt :)

Ik herken ook die vreselijk nare rugpijn tussen je schouderbladen, bij mij helpt het soms een beetje om mijn armen over mijn buik te kruisen, dan ligt je rug net anders ofzo...

Maar goed, ik ben bang dat het er ook echt bijhoort en dat je niets kan doen wat de eerste paar dagen makkelijk maken, het is echt doorbijten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.