Ga naar inhoud

Diagnose door echo : gescheurde prothese na 17m


chiva

Aanbevolen berichten

Zooo meis jeetje wat heftig allemaal zeg, dit verwacht je ook niet he als je voor een bv gaat.

hopen dat het nu allemaal goed geneest nu die prothese eruit is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lades, 

bedankt voor jullie berichtjes. Ik voel me alvast veel beter. 

Dat ik nu even met 2 verschillende borsten zit probeer ik te relativeren. Er zijn mensen die het erger getroffen hebben en waarvan het onomkeerbaar is. 

Ben vrijdag naar een gespecialiceerde winkel geweest waar ze me goed geholpen hebben. Heb een zwemprothese, 3 bikini's en een prothesebh. Deze kan ik later nog dragen en het heeft mijn zelfvertrouwen een boost gegeven terug. In veritas heb ik een mousse gekocht om in de bh te leggen. Nu heb ik toch het gevoel dat ik terug de zomer aan kan en de kledij die ik wil :-). 

Men ik blijf tegen mezelf zeggen dat het maar tijdelijk is. 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is mooi meis, dat je verschillende bikini's en een prothese bh hebt, zo voel je je weer een beetje  "compleet"

Zolang je dat maar tegen jezelf blijft zeggen "het is tijdelijk"  kun je dadelijk weer naar het moment toeleven dat je een nieuwe prothese krijgt, en het is moeilijk, en je zult best af en toe een dip dag hebben,maar nog even en dat heb jij ook weer 2 mooie borsten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.