Ga naar inhoud

fashionista2010 : 9 juli 2010 : Dr. Ackermans : Medisch Centrum Scheveningen


Gast fashionista2010

Aanbevolen berichten

Gast fashionista2010

Hoi Meiden,

Na weken te hebben rondgekeken op deze supersite en de nodige informatie bijelkaar te hebben verzameld, heb ik eindelijk een aantal consulten achter de rug. Ik twijfel al 10 jaar over een borstvergroting, maar eigenlijk is het bij mij noodzakelijk. Ik heb nooit echt een borstontwikkeling gehad waardoor ik zo plat ben als een dubbeltje en hiervoor ontzettend schaam. Ik voel me niet echt vrouwelijk zonder borsten. Hoewel ik vriendjes heb gehad die mij accepteren zoals ik ben, doe ik dit puur voor mezelf. Ik draaide me altijd om tijdens het omkleden met vriendinnen en draag altijd bh's met vulling. Ik ben 29 jaar, 1m68 en weeg 55 kilo. Al snel kreeg ik in de gaten wat voor soort kleding mij wel stond en wat ik absoluut niet aankan waardoor ik heel goed kon camoufleren dat ik geen borsten had. Van die mooie jurkjes of topjes met decollete, helaas niet voor mij weggelegd, waar ik wel ontzettend van baalde. Mijn droom is om een cup B te hebben, het liefst een grote B en de arts zei dat het mogelijk is :126: .

Mijn grote dag staat gepland op 9 juli 2010 bij dr Ackermans in het Medisch Centrum Scheveningen. Nog ongeveer 2 weken te gaan en dan gaat het gebeuren...ik krijg eindelijk :1boobs: ...Ik krijg 255 of 300 cc achter de borstspier rond highprofile ruw, Eurosilicone. Eindelijk geen bh's meer met opvulling en ik kan niet wachten om leuke bikini's, bh's, topjes en jurkjes te gaan shoppen :rolleyes:...ik hoop alleen dat het natuurlijk eruit gaat zien aangezien ik zo weinig ot niets borstweefsel heb...ik ben zo benieuwd naar het resultaat bij meiden die net als ik bijna tot geen borstweefsel hebben. En ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met dr Ackermans ik kan helemaal niks over haar vinden hoewel ik wel een goed gevoel bij haar heb.

Nou, ik hoor graag van jullie en hou jullie op de hoogte van mijn borstvergroting....

x fashionista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat goed dat je de stap hebt gezet en ik ken het gevoel van "geen" borsten te hebben maar al te goed. (Hoewel ik het tijdens m'n twee zwangerschappen wel heb mogen meemaken).

Het natuurlijke uitzicht was bij mij ook super belangrijk en dat is gelukt met 240cc achter de spier (foto's in galerij).

Het gaat je een super boost geven op emotioneel vlak, neem dat van me aan. Ik heb nog nooit zo vaak in de spiegel gekeken en eindelijk sta ik nu ook eens lang in de badkamen 's ochtens :rolleyes: Mij heeft het een heleboel zelfvertrouwen meer gegeven en dat doet véél.

En oh die kleedjes en topjes, ik ken dat. Ik heb voor het eerst in m'n leven een strapless kleedje gekocht voor deze zomer! En dat gun ik jou ook meid, super dat je al een datum hebt om naar uit te kijken!

Heel veel succes en als je vragen hebt, shoot !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fashionista,

Welkom :119: !

Je verhaal is mij zo ontzettend bekend, plat als een dubbeltje - ditzelfde kan je ook over mij zeggen. Bh's met vulling, niet alles kunnen dragen, niet durven in mijn nakkie in het kleedhok van de sportschool staan - ik ben er ook zo zat van. Gelukkig kan in de magische wereld van plastische chirurgie alles corrigeerd worden.

Spannend dat je datum al zo dichbij is. Het gaat opschieten, nog paar weekjes maar.

Ik ga zeker je topic volgen en ben alvast beniuwd naar je prachtige resultaat binnenkort :127:

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi fashionista

Welkom :)

wat spannend,dat je je eerste stap al hebt gezet,is niet niks,en komt ineens best wat bij kijken he,bij zo een consult plannen en ernaartoe gaan,wat je ineens allemaal te horen krijgt aan info enzo.

9juli is zo,voor je het weet,al lijkt het nu nog ver weg,eerder je doorhebt,ben je je aan het voorbereiden voor je GROTE dag!

sucses met aftellen....

en nog veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.