Ga naar inhoud

JRSx : 12 april 2016 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb onlangs mijn borstvergroting gehad bij dr. Roosenveld in Amstelveen. Top arts en mijn herstel gaat al erg goed. Ben nu precies een week po en vandaag weer iets meer pijn als gister, dus weer even rustig aan doen. Super blij met het resultaat en ze worden met de dag mooier.. 

Ik kom van een 75A, heb 375cc protheses duo plane, iemand enig idee op welke cupmaat ik zometeen uit kom?!

daarbij is de bovenkant van mijn linkerborst iets hoger als de rechter, ik neem aan dat dit nog zakt?

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Welkom! Mijn voor situatie was een slappe C ( foto's open) ik heb 400cc high voor de spier laten plaatsen door Nio.

Het herstel duurt weken voor ze op hun plaats zitten. Iedereen heeft hier mee te maken :) vooral heel geduldig zijn hihi.. Ik ben de 14e van deze maand geopereerd en heb de eerste dagen nergens last van gehad tot vanavond.. Ze trekken voelen blauw, ik denk omdat ik te actief ben geweest heel stom! Ik persoonlijk denk dat je op een volle C of d kom te zitten zoals ik hier zie. Maar ik kan niet mee praten uit ervaring. 

Hoe was jou eerste week? 

Heel veel plezier met je boobies :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het Forum!

heel veel lees en kijk plezier gewenst! 

En het komt helemaal goed hoor met je borsten er gaat nog heel veel veranderen de komende weken! 

Ik ben zelf ook door Roosenburg geopereerd en heel blij nu :)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miesi geduld heb ik inderdaad vaak gelezen op het forum haha! Zo moeilijk omdat het iets is waar je zo lang naartoe hebt geleefd en dan heb je t eindelijk en dan moet je nog heel lang wachten!! Mijn eerste week ging best goed eigelijk, heb alleen de eerste dag echt pijn gehad maar verder weinig pijn gehad, gister had ik wat meer last (waarschijnlijk ook gewoon de enthausiast bezig geweest) maar dat is vandaag alweer beter! Ben super blij en ben zo benieuwd hoe ze zijn als ze klaar zijn! Jij ook al blij met het resultaat!?

 

@Kimye* ja ik lees inderdaad veel dat er nog veel gaat veranderen.. Geduld is niet echt mijn sterkste eigenschap haha! Ik zag dat jij er voor hebt gekozen om toch groter te gaan na je bv? Ik heb 375cc, achter de spier en vond ze eerst ook een beetje aan de kleine kant maar begin het nu toch wel mooi te vinden.. geduld.. Geduld...... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.