Livia Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 Hey allemaal, Tijdens mijn online zoektocht naar bikini's kwam ik deze site tegen: http://www.mooivoorweinig.com/ Er staan veel bikinis op en allemaal supergoedkoop! Je kunt ook een klein broekje en een grotere cup bestellen, dat is voor de meeste dames hier wel handig I guess Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 23, 2010 Share Posted June 23, 2010 zitten zeker leuke dingen tussen voor betaalbare prijsjes zo ist nog eens leuk shoppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Maar kan je er veilig winkelen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 test ff Dollie,hahahahaha dan weten wij het antwoord ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livia Posted June 24, 2010 Author Share Posted June 24, 2010 test ff Dollie,hahahahaha dan weten wij het antwoord ook Whaha dat zou wel handig zijn ja Maar ik denk dat ik volgende week wel iets ga bestellen, laat wel weten of ik ook echt iets thuis krijg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Ik zie geen thuiswinkel waarborg logo... Dus ik pas deze keer even Ik ben namelijk anderhalf jaar 400 euro kwijtgeraakt door via het internet schoentjes te kopen.. Hihi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 oei 400 piettemannen,en geen schoenen,nee dan word je voorzichtig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 Jup... Dat vond mijn bankrekening he-le-maaaaall niet leuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 heb je er nog werk van kunnen maken?en of het uit kunnen zoeken? vast niet,je leest en hoort zo veel over zulke praktijken,zonder resultaat helaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted June 25, 2010 Share Posted June 25, 2010 heb je er nog werk van kunnen maken?en of het uit kunnen zoeken? vast niet,je leest en hoort zo veel over zulke praktijken,zonder resultaat helaas Ik heb er zeker werk van gemaakt. Eerst via de DAS en daarna heb ik zelfs nog bij Kassa gezeten! Maar het bedrijf heeft zicht kort daarna failliet laten verklaren en waren van de aardbodem verdwenen :S. Dus ik heb nooit iets terug gezien helaas. Had ik nu mooi een hoop leuke bikini's van kunnen kopen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts