Ga naar inhoud

Borstvergroting en voetbal/sport


Kyrez

Aanbevolen berichten

Hi :)

Ik had al wel wat rond gezocht, maar kwam eigenlijk alleen maar dingen tegen over fitness en over hardlopen. Ik heb zelfs gelezen dat dit afgeraden werd na een borstvergroting door sommige pc's? :(

Ik voetbal namelijk zeker 3 keer in de week, en wil hier eigenlijk echt niet mee stoppen.. Hardlopen doe ik ook, en fitness ook..maar voetbal is wel mijn "hoofdsport."

Hoeveel cc/welke cupmaat hebben jullie nu en welke sport beoefenen jullie? Gaat het? Heb je pijn? Welk advies heeft de pc jullie gegeven?

Als ik al lees dat hardlopen door sommige pc's word afgeraden, lijkt me dat voetbal helemaal afgeraden wordt :( Ik heb donderdag mijn consult, dus ga het zeker daar ook vragen, maar was benieuwd naar de ervaringen hier!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe aan fitness krachttraining, hardlopen en paardrijden. Komende periode alles op een laag pitje, sowieso waarschijnlijk 8 weken braaf de dumbells laten liggen en mijn zadel in mijn kast.. 

Wandelen kan ik uiteraard wel doen, maar belangrijkste is dat je goed naar je lichaam luisterd.

Hupkens vertelde mij dat je na 8 weken elke vorm van sport weer mag oppakken, dus ik neem aan dat voetbal ook geen probleem zal zijn!

Ik moet uiteraard straks ook weer met dumbells in de weer en paardrijden, gebruik je ook wel flink je borstspieren mee dus alles rustig opbouwen. Je gaat veel geld uitgeven aan iets prachtigs, daar moet je dan eenmaal soms iets voor laten! Je wil je eigen herstel uiteraard niet in de weg zitten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Girll:

Ik doe aan fitness krachttraining, hardlopen en paardrijden. Komende periode alles op een laag pitje, sowieso waarschijnlijk 8 weken braaf de dumbells laten liggen en mijn zadel in mijn kast.. 

Wandelen kan ik uiteraard wel doen, maar belangrijkste is dat je goed naar je lichaam luisterd.

Hupkens vertelde mij dat je na 8 weken elke vorm van sport weer mag oppakken, dus ik neem aan dat voetbal ook geen probleem zal zijn!

Ik moet uiteraard straks ook weer met dumbells in de weer en paardrijden, gebruik je ook wel flink je borstspieren mee dus alles rustig opbouwen. Je gaat veel geld uitgeven aan iets prachtigs, daar moet je dan eenmaal soms iets voor laten! Je wil je eigen herstel uiteraard niet in de weg zitten.. 

Nee dat is ook zeker geen probleem! Operatie staat in de planning voor eind juni, heb ruim 8 weken niks :-) Maar ik las hier op het forum dat sommige pc's afraden om nog te hardlopen :( Dus ik ben zo bang dat ik straks niet meer kan voetballen.. Denk dat het uiteraard ook wel afhangt van je cupmaat, bij een bepaalde maat zal je vast meer last hebben tijdens hard rennen et cetera..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nahja, bij natuurlijke borsten is het uiteraard een stuk vervelender om hard te lopen als je grote borsten heb dan wanneer je maatje miniatuur heb. Denk dat dit ook het geval is met nepborsten.. sowieso stevige sportbh aanschaffen, desnoods dubbelop 2 over elkaar heen en dan langzaam opbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 april 2016 om 10:23 zei Girll:

Nahja, bij natuurlijke borsten is het uiteraard een stuk vervelender om hard te lopen als je grote borsten heb dan wanneer je maatje miniatuur heb. Denk dat dit ook het geval is met nepborsten.. sowieso stevige sportbh aanschaffen, desnoods dubbelop 2 over elkaar heen en dan langzaam opbouwen!

Ja precies.. Ja ik zou graag wat ervaringen willen van andere meiden die aan hardlopen etc doen. 450cc lijkt me prachtig, als het kan bij mij, maar ik ben ergens toch bang dat ik er veel last van ga hebben met mijn sport..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.