Ga naar inhoud

Lynnbeertje : 10 april 2009 : Dr. Huisinga : Ziekenhuis Alkmaar


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

dank je wel lieve suffie,hihi.

Ben ook niet aan het sparen hoor,hahah....alleen als ik de loterij zou winnen,zou ik er over na gaan denken

anders niet hoor,hahaha...nee dat vind ik nu ook zonde van het geld hoor.

Je hebt ook gelijk,i know...maar wat ik zeg,ik accepteer ze steeds meer.

En 75 b is idd wat klein ja,voor ons dan...ik zat nog te twijfelen om een 75 c te nemen(je kan niet passen bij de hema)

maar ben blij dat ik toch die 80c heb genomen,zit perfectico.

dank je wel voor je lieve berichtje.

x van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linda :D

Heb je foto's bekeken! Wat zijn ze mooiiiii jeetje!! De vorm is echt super en zo natuurlijk ook!

En las net even hoe je omschreef, dat die kleine boobs nog steeds in onze kop zitten: nou idd!! Herken dat hoor! Ik had dan mss geen 'kleine' maar wel hele slappe, echt een hand vol vel zeg maar! En dat in je kop zitten heb ik heel erg met mn gewicht! Ben al meerdere keren 20 kg afgevallen, maar dan ook weer aangekomen en op de 1 of andere manier voel ik me altijd de dikke uitvoering, snap je ;) Echt maf, want draag maat 36/38 dus wat klaag ik nou haha!!

Nou ik vind je boobies echt prachtig :D!!

Liefs, Trici

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel, :blush:

Ik vind mijn boobies ook wel mooi hoor,de vorm dan,maar dan een maatje groter,lol

nou dan heb je kleinere maat dan ik,ik heb 38,en dat zit soms nog krap...ik ben heek slank

alleen die heupen van me zijn heel breed,kids he....hahaha,ik merk gewoon dat mijn bekken gewoon

breden geworden zijn,ja ze moeten er toch door he die kids,hahaha.

maar knap hoor,20 kilo afvallen,ik probeer ook wat gezonder te eten hoor,niet dat ik nou af moet vallen,maar

merk gewoon dat mijn buik al dat snoepwerk van mij niet meer leuk vind,plus mij hormoonhuishouding van mijn bv,is de hele dag

buikpijn.

vind het ook zo vreemd dat ik hier niemand hoor over een verstoorde menstruatie door de bv.

Heb echt de hele dag buikpijn,net of ik de hele dag zwaar onge ben,zo vervelend.

maar ben benieuwd hoe je boobies eruit zien,als heter af is,maandag toch?

Ik hou het in de gaten.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu hoor ik eindelijk eens wat ik al een hele poos voel.......

Het niet kunnen wennen aan de nieuwe ik.

Voor ik kinderen kreeg was ik zo'n 15 kilo zwaarder dat is er geleidelijk af gegaan.

Nu zit ik zelfs op het punt dat ik eigenlijk extra moet snoepen en eten om maar te zorgen dat ik niet afval.

Ik weet gewoon dat ik 2 kilo boven de grens van ondergewicht zit. Maat 34 is ruim zat....

Maar ik zie het niet, echt niet.

Ik vraag me dan ook echt af hoe snel ik aan mijn nieuwe borsten ga wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tietie,

Lastig is dat he.

Ik weet ook van mezelf dat ik absoluut niet dik ben,maar dat hele strakke van voor mijn kids

is weg,ik had een mega mooie buik,ben zelf een keertje op de foto genomen door panorama,omdat die man mijn buik zo mooi vond

dat heb ik helaas niet meer,maar mag niet klagen hoor.

ik heb drie prachtige meiden dus het is het allemaal waard geweest.

Mijn vriend zegt al tijd tegen me,dat ik moordlijf heb,dus dat is het belangrijkst,haha,toch.

maar in maatje 34 kom ik echt niet hoor,hahaha...

het is heel lastig om wat je in je hoofd voelt,op je lichaam te programeren,ook al probeer je te denken,ik ben

happy met mijn lijf en boobies,het echt voelen is soms verdomde moeilijk.

daar zijn wij vrouwen wat moeilijker in dan die mannen,hahaha...vind je het gek met al die bladen en tv,gek makend toch.

we moeten maar aan dat plaatje voldoen,zo voelt het in elk geval.

maar meid je bent prachtig..

denk echt dat het nog wat tijd kost,om het echt te zien...maar ja we hebben nooit boobies gehad,en nu heb je ze zomaar...

das niet niks hoor...een soort van verwerkingsproces ofzo.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

heyyyy meiden,

Langs niks laten horen.

Alles ging namelijk ook helemaal top.

Nu begin ik toch met wat dingetjes te zitten,waar iemand mij misschien in gerust kan stellen.

vooral de gene die ze al wat langer hebben.

ik heb de hele tijd felle steken in mijn linker borst,nu is dat precies dat borst waar ik die pectus heb,

het is mijn borst zelf,maar het loopt door naar dat borstbeen,en mijn hart in elk geval zo voelt het....

ik kan zowat geen adem halen,vroeger had ik dit ook wel is,maar het is nu af en toe best extreem,en eng,

ja je hebt maar 1 hart,hahaha...misschien is het mijn hart niet,maar zo voelt het wel.

is die steken in mijn borst ook nog normaal,blijf je daar last van houden?

ik voel ook al deuken en bobbels,dan ga ik meteen al weer denken,er is een hap uit.

het voelt niet echt mooi,gelukkig zie je niks aan de buitenkant,denk ook dat het dat is,wat je soms ziet bij meiden

aan de buitenkant,hoe heet dat ook alweer....?????

Kijk als het hier bij blijft,prima,maar ben bang dat je het straks ook gaat zien ipv voelen.

naja lekker stressen dus.

het litteken aan mijn rechter borst(waar die wond zat)is nog steeds pittig blauw,dat is toch vreemd,ben nu al bijna 3 maanden po.

sorry voor zoveel vragen,maar ben blij dat ik ff mijn ei kwijt kan.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn,

Ja, steken zijn wel normaal, ik heb er zelf niet zo vaak last van, maar ik heb het hier regelmatig gelezen.

Bobbels en deuken heb ik ook niet echt, wel heb ik aan de linkerkant in mijn decolleté een soort rimpeling als ik

eroverheen wrijf... Ik hoop niet dat dat ooit zichtbaar wordt... :( Ook is de bovenkant van mijn linkerborst wat

boller, maar daar had ik van mezelf ook iets meer borst, misschien komt het daar door... ?

Wel vreemd dat je litteken nog blauw is, dat zijn ze bij mij nooit geweest, ze zijn nog aardig rood hoor, maar dat

heb ik altijd wel, zal wel heel lang duren voordat het is weggetrokken, maar dat zei de PC ook al voor de operatie.

Misschien moet je even bellen over je litteken, wellicht zit er wat oud bloed onder ofzo?!

Grt. Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je re nina.

ik moet 17 juli weer voor controle,dus ik ga allemaal vragen afvuren dan,lol.

maar ja die zal ie allemaal wel weg wuiven,met ja dat hoort erbij.

maar ik wil gewoon ff zekerheid.

ben wel nog steeds blij met ze,meer dan eerst ook,vind ze nog wel te klein

maar wel mooi,hahaha.

Mijn vriend ook,die zegt de hele tijd,wat zijn ze toch mooi joh,liefffff toch,

hij wil er de hele tijd aan zitten,al is het nu 1 borst,want links kan ik het echt niet verdragen

zo vreemd dit,naja ff geduld nog.

liefs van Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Lynn,

Ik zie dat jij ook wat minder op het forum zit.

Ik ben effe niet aanwezig geweest. Veel andere dingen aan mijn hoofd gehad, want ik zit momenteel zonder werk. Helaas zijn wij de dupe geworden van de economische crisis. Maar ja, het leven gaat door en vond het weer eens tijd om wat te neuzen op het BF.

Ik lees dat je linkerborst niet zo prettig voelde. Hoe gaat dat nu?

Met mij gaat het prima. Alles is weer als vanouds (nou ja, bijna dan, nu MET borsten). Ben weer lekker aan het steppen en tennissen.

Heb jij dat nu ook dat je altijd naar andere vrouwen hun borsten kijkt? Het lijkt wel een obsessie! Voor mijn BV had ik dat veel minder. Het is mij zelfs opgevallen dat mijn buurvrouw ook nepborsten heeft. Dat was mij nooit eerder opgevallen (woon hier nog maar 1 jaar) Ben eigenlijk jaloers, want ze heeft echt mega borsten.

Tjonge jonge ik wou stopte met vergelijken. Ik wordt er gek van. hi hi

Jij bent toch ook van het dansen? Waar doe je dat? Ga je ook naar buitenfeesten?

Ik hoor je wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Lis,

OOOOO wat jammer dat ik dit nu pas lees.

Ik hoop dat je je hoofd nog laat zien,dat je nog reageert.

kom ook heel af en toe nog is kijken,maar omdat mijn topic bijna onderaan stond had ik niet gezien dat je gerageerd had,sorry.

Wat balen joh dat je je baan kwijt bent zeg,ben je op zoek naar iets anders nu,of niet?

O meid ik herken het onwijs,ik kijk ook de hele tijd naar boobies,stom he,hahaha

vooral decoletes(of hoe je dat ook schrijft)omdat ik dat niet heb,daar kan ik zo jaloers op zijn,af en toe ben ik

bang dat het teveel opvalt,dat ze denken dat ik pot ben ofzo,hahahaa

en omdat ik ze net als jouw toch te klein vind he,hihih.

Ik had een setje gehad van mijn vriend van saphh,maar was toch niet helemaal mijn smaak,dus gingen we ruilen,vet naar wijf in die winkel,

ik zeg ik wil iets sexy's,dus ik had wat gevonden,ik passen(75c)zei zij,75d was er niet volgens haar,terwijl ik die net had zien hangen,maar ok.

zeg ze gaat het?,steekt ze zo der kop langs het gordijn(pardon!!!!)ik zeg hij zit hiet wat vreemd van onder(door mijn pectus)

ik zeg ik moet 75 d,neeeeee zegt ze op een aso toontje,daar verzuip je in meid....naja ik die toch genomen,en ik wilde een hipster,die vind ik altijd lekkerder zitten,zegt ze....maar je wilden toch wat sexy's...naja?????wat een trut zeg...ik zeg nou dat vind ik ook sexy...ik ging helemaal raar die winkel uit,ik denk

hier kom ik nooit meer.

Zaten we in de auto,ik zeg tegen mijn vriend,toch wel raar,ik heb elke keer 75 d,kijk ik toch nog ff op het kaartje...is het wel een 75 d..??????vreemd mens hoor.

naja ben er heeeeel blij mee,kom ik deze week bij v&d is alles daar vet afgeprijst,terwijl ik 60 euro kwijt was,zul je altijd zien,hahaha.

ja hou zeker van feestjes,vooral binnen feestjes,buiten feestjes zijn ook wel ok,maar dan voel ik me heel erg bekeken(onzeker he,haha)

ga bijna nooit meer,te druk met mijn drie meiden,maar mis het echt wel hoor.

Hou jij der ook van?

Nog vakantie plannen?

Wij gaan vrijdag(op mijn jongste's verjaardag)2 weekjes naar Frankrijk,heeeeeeeeeeerlijk.

nou meid hoop echt van harte dat je reageert.

dikke knuff van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi, Hoe is je vakantie geweest?

Toen jij terug kwam ging ik op vakantie. Wij zijn naar Italie geweest. Wat heerlijk zeg!! Ben eigenlijk net 1,5 week terug en inderaad hard op zoek naar een job. Wel moeilijk hoor voor 24 uur per week.

Ik schaamde me dood dat ik nog niet gereageerd had, maar ik zie dat jij ook niet zo actief ben op het forum. Eigenlijk wel jammer he.

Ik moet zeggen dat ik nu wel blij ben met mijn boobs. Af en toe met kleding aan denk ik nog wel: had ik maar wat meer gedaan, maar ja dat weet je ook niet van te voren. Over het algemeen ben ik super tevreden.

Heerlijk hoor in bikini, nu zit er tenminste wat in. Niet overdreven en wel mooi. Ik zal weer eens wat foto's in mijn album zetten. Ook leuk voor diegenen die nog aan het orienteren zijn.

Ik ga tegenwoordig ook niet meer zoveel naar buitenfeesten. Ik ben dit jaar alleen naar extrema geweest. Vroeger ging ik ook altijd naar Dancevalley en andere feesten. Maar ja, we worden ouder he. Mijn vriend gaat nog wel naar van alles, en ik dacht dat het nooit over zou gaan,maar ik heb nu toch het gevoel dat de drang bij hem nu ook minder wordt.

Oh, ik heb gewoon weer een Marlies Dekkers gekocht he! Als je er eenmaal 1 hebt dan ben je verslaafd. Het zit zo onwijs lekker. Maar nu heb ik even genoeg bh's in de la liggen. (zeg ik nu he, over een maand kan ik er weer anders over denken hoor, hihi)

Nou meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.