Jump to content

Lynnbeertje : 10 april 2009 : Dr. Huisinga : Ziekenhuis Alkmaar

Recommended Posts

Hallo ik ben linda 29 jaar.

En ik krijg vrijdag een bv.

Ik zat altijd bij het andere borstenforum,alleen daar kom ik elke keer door vage redene niet op,heel irri.

En omdat ik toch nog wel even behoefte heb om er over te praten kwam ik hier terecht.

Ik zou eigenlijk 1 april geholpen worden in Alkmaar ziekenhuis,alleen waren er problemen bij logistiek(ontsmetting)dus werd het 2 dagen van tevoren afgeblazen,zoooooooo vervelend,had net alles geregeld voor mijn drie meiden,ging het niet door.

En ze konden ook niet zeggen wanneer dan wel,gelukkig werd ik vanochtend gebeld,en mag ik vrijdag al.

maar het komt nu wel weer heel snel dichtbij,en ik moet nu al de hele tijd naar de wc,zo bang ben ik.

Ik heb al een paar operaties gehad,en drie keer bevallen(hells)en nog ben ik bang,ben zo bang,dat ik de gene ben,waarbij het mega pijn gaat doen,je weet niet wat je kan verwachten he.

Naja als jullie vragen hebben,graag....heb echt mega behoeft om nog even te kletsen voor vrijdag,ieeeeeekss.

groetjes van Linda

• Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi linda!

Wat leuk dat je vrijdag ook een bv krijgt!

Ikzelf ben vrijdag 13 maart geholpen voor een bv en ik ben er reuze blij mee!!

Ik ben van een a-cup naar een d-cup gegaan,had na 2 zwangerschappen totaal niks meer over en dan heb ik nog niet eens bv gegeven!

Wat betreft de operatie,stelt niks voor,want je merkt er toch niks van door de narcose.

Toen ik wakker werdt,had ik nergens last van en niet gehad ook,alleen een beetje een trekkerig/gespannen gevoel,maar ik kon alles en heb de pijnstillers gelaten voor wat ze zijn.

Heb een weekje zkw genomen en die had ik eigenlijk niet eens nodig gehad,maar uiteraard pakt het bij iedereen anders uit,dus je weet niet hoe jouw lijf erop reageerd,maar door mijn verhaal kan ik je misschien iets opbeuren vanwege de angst voor pijnen!

Heel veel succes vrijdag en hou ons op de hoogte!!

Liefs kim

Hoi Kim,

Bedankt voor je mega lieve en snelle reactie.

Kan ik echt wel ff gebruiken.

Ik ben absoluut niet bang voor de narcose,die heb ik zo vaak gehad,maar ben dus idd bang voor de na pijn.

maar ben zo blij dat jij het zo positief hebt ervaren,dat kan ik idd gebruiken zulke re's.hahaha.

En idd elk lichaam is anders,maar mijn mams zegt ook,Lin jij heb zoveel pijn gehad,jouw pijngrijns is zo hoog....maar ja elke keer pijn is weer naar natuurlijk.

Het is gewoon afwachten,meer kan je natuurlijk niet doen.

maar zit ook nog met een issue,mijn arts wil 240 cc doen,maar ik wil 300 cc,omdat ik eigenlijk echt bijna plat ben,zefs aa pas ik niet(nou dan weet je het wel,hahah)ik ben bang dat die 240 cc geen verschil maakt...

Hij zegt juist dat het heel mooi en natuurlijk word.

Ben alleen bang dat het verschil met vulling bh het zelfde is als straks zonder bh,en dat wil ik dus echt niet.

wil juist is straples topjes aan,en dan niet evengoed nog plat zijn,hahaha.

dr Huisinga zou 300 cc kijken(passen)maar als hij het niet mooi vond zou ie het niet doen,dus het is nog een grote verassing waar ik mee wakker word.

Ik wil hem voor de operatie nog wel ff spreken,als ze dat doen,dat hoop ik toch wel....240 cc vind ik gewoon te weinig,wat moet je dan he,zo lastig dit.

Ik wil natuulijk ook niet dat je het aan de zijkant kan zien,maar 300 cc,lijkt mij juist net mooi.

Ik ben wel slank(1.82 65kilo)ik heb geen vet op mijn boven lijf zitten,dus het moet natuurlijk ook weer niet te opgeplat lijken...twijfel twijfel twijfel....je weet gewoon niet wat het resultaat is,dat is zo lastig...maar wil gewoon niet volgend jaar nog een keer moeten omdat ik ze te klein vind.

Waar heb jij het laten doen,en hoeveel,en wat had je voor maat?

groetjes van Linda

Hoi Lynnbeertje,

Wat leuk dat je een bv krijgt en vrijdag is al snel.

Ook ik heb kinderen(2) en daarna niets meer over gehouden.

Had een kleine A en nu met 295 cc een grote B kleine C precies zoals ik het had willen hebben

Ook ik had haast geen vet weefsel.

Ik ben 58 kg en 1.72, ik heb nu iets meer dan dat ik had met al die vullingen enzo.

Gewoon super!

Hoe worden ze bij jou geplaatst, dit hangt nl ook wel een beetje samen met de pijn.

Ik heb van de ok niets gemerkt ook geen echte pijn aan mijn borsten na de ok.

Alleen de blauwe plekken begonnen te irriteren.

Groetjes Pip

Hoi Pip,

Bedankt voor je re,leuk.

Ja je hoort vaak dat je borsten groter worden na je kids,maar helaas werd het bij mij ook minder,en nog geen eens minder,maar zachter.

eerst had ik echt schijven om het zo maar te zeggen,nu is het gewoon een zachte massa,hahaha...walg echt van mijn borsten.

Mijn vriend wil er altijd aan zitten maar dat mag nooit van mij,ben blij als het straks wel kan.

Ik krijg boven de spier,dat schijnt minder pijnlijk te wezen.....dat hoop ik dan maar.

Wat ben ik toch een scheiterd,ik bedoel jij ben ook bevallen,dus jij weet vast ook wel dat dat geen pretje is,hahaha...

Ik heb echt traumatische gedachtes van mijn bevallingen,dan moet ik deze bv toch fluitend door komen,hahaha.

Ben echt blij te horen dat je zo blij bent met je boobs.

Ga zo door met die positieve berichten,hahaha.

Alleen jij hebt 295 gedaan en je hebt grote b kleine c,dat wil ik dus ook,nou dan ga ik dat toch niet redden met 240 cc,ik ga toch echt heel goed met mijn arts praten hoor.

Het is toch mijn lijf,jij bent ook hardstikke slank.

mag ik jouw ww hebben,kan ik ff looken hoe het er bij jouw uit ziet,thx.

groetjes van Linda

Hi Lynnbeertje!

Spannend, tis zo vrijdag!

Voor mij is het vandaag 3 weken geleden dat ik een bv kreeg. Ik had 75A en na 4 zwangerschappen was er ook niet veel over.

Ik had echter wel genoeg borstweefsel om 400 cc te plaatsen en ik ben er erg blij mee. :D

Het 'zakken' van mijn boobies gaat nog niet zo snel, maar ik heb het idee dat dit komt omdat er veel cc's in zitten.

Van de napijn heb ik niet zoveel last gehad, wel van mijn rug. Ik was 4 dagen 'ingepakt' in een superstrakke band en ging daardoor krom lopen en kon 's nachts niet op mijn rug slapen. Maar van mijn boobies, bijna niet hoor! Het is me eigenlijk reuze meegevallen, al vond ik het wel heel fijn dat mijn moeder de eerste 5 dagen de kids had... :blush:

Hoi Lynnbeertje,

Ook ik was helemaal zenuwachtig voor de bv terwijl ik dit al jaren wilde!

En met mijn 2 zwangerschappen heb ik een keizersnede gehad, dus ik was wel wat gewend.

Van mijn borsten was ook echt niets meer over, ik vond het zo erg dat ik me er zelfs voor mijn

man voor schaamde!

Ik stuur je een pbtje

Succes Pip

Hey ik71en Pip,

Nog een positief verhaal,thx ik71...ik voel me na 3 postieve verhalen al beter dan ik eerst deed in elk geval.

Ik heb geen idee wat voor merk ze bij mij gaan doen,dat maakt me ook niet zoveel uit,hahaha...als ie maar meer doet dan 240 in elk geval.

Ik vind je borsten echt prachtig pip,zo wil ik ze zeker ook hebben,ik heb alleen een pectus(een uitstekend borstbeen)dus het is maar de vraag of het er bij mij

gelijk uit komt te zien.

Hij zou ook in de ene borst meer doen dan de andere,om het verschil kleiner te maken.

maar heb toch nog wel een paar vraagjes voor de operatie,als ik hem nog te spreken krijg in elk geval,

want het is volgens mij gekke huis in Alkmaar,er zijn voor 2 weken operaties afgezegd,dus ze proppen alles vol.

Het lijkt trouwens wel pip of die arts gewoon hardhandig bezig is geweest....of ben je zo gevoelig voor blauwe plekken?

mag ik jouw foto's ook zien ik71?

THX MEIDEN.

LIEFS VAN LINDA

Lynnbeertje,

Ja dat zou je zeggen maar volgens mij komt het wel eens vaker voor.

Mijn borsten hadden een erg goede doorbloeding dus ze hadden ook meer moeite om alle bloedvaatjes dicht te branden.

Waarschijnlijk zijn dus niet alle bloedvaatjes dicht gegaan en heeft het nog even nagebloed.

Maar nu 13 dagen po ziet het er al weer een stuk rustiger uit. :D

He meiden,

Je zou echt niet zeggen dat je 400 cc erin hebt ik71.

Je denkt dan meteen aan hele grote borsten,maar die van jouw zijn prachtige,mooie decollete ook.

Zo zie je maar weer dat elke cc weer anders valt bij iemand.

Er kwam net een postbode voorbij met bloemen...dus ik denk

nou ik verwacht geen bloemen,dus dat zal niet voor mij zijn.

maar wel dus he,van het ziekenhuis,met exucces dat de operatie vorige week was afgezegd,lieffffff.

Dat maakt het toch wel weer goed.

Alleen weet ik nog steeds niet hoe laat ik moet,had wel vewacht dat het bij de post zou zitten vandaag.

nou mooi niet dus,weeeeeeeer wachten,ik wacht al zolang,hahaha.

Ik ben echt stukken minder zenuwachtig door jullie....ga er gewoon van uit dat ik onder de meiden val waarbij

het minder pijn gaat doen.

Hoe werden jullie wakker na de narcose?

Echt zo van...Yes,ik heb ze?

Aan de ene kant kan ik niet wachten,aan de andere kant ben ik doodsbang,zo dubbel.

maar jullie verhalen doen me echt goed.

liefs van Lin

Hoi Lynnbeertje,

Toen ik wakker werd was ik alleen maar moe en had niet meteen de kracht om te kijken.

Maar ik moest ontzettend naar het toilet een verpleegkundige heeft toen mijn bh aangedaan en toen heb ik gekeken.

Ik dacht eerst jee wat groot!!! maar toen ik later mijn kleding aan deed aan naar mijn man was gegaan, zei ik meteen

valt wel mee he met de grote!

En was ik helemaal happie!

En nu kan ik er naar blijven kijken hihi

Guest Nina32

Wat leuk van die bloemen!!! :D

Was natuurlijk ook wel super balen dat je alles hebt geregeld en er enorm naar uitkijkt en dat het dan een week later wordt...

Alvast heel veel succes voor vrijdag!!!

Heyyyyy Nina,

Dank je wel,lieffff van je.

Wel grapsig zat net naar jouw borsten te kijken(hahaha wat klinkt dat grappig)

juist omdat jij maar 275cc hebt,maar wat zijn die van jouw mooi joh,echt waar...en dan vooral omdat ik juist

bang ben dat ik te weinig krijg(ik krijg natuurlijk wel iets minder)

en jij hebt evengoed d,echt toppie jouw boobies.

Ik teken voor die van jouw,mag dat,hahahaha....grapje...jammer he dat je niet van te voren weet

hoe ze er eruit gaan zien.

maar kon er ook niet meer in bij jouw?

gr van Linda

Guest Nina32

Hihihi, lief van jou!!!!! :56:

Ja, ik heb met een vrij kleine prothese toch wel een aardig groot resultaat.

Ik ging voor een C en inderdaad 275 was volgens mijn PC de max en uiteindelijk

heb ik een D (nu zelfs een 70E bh, hihi). Achteraf ben ik wel onwijs blij met mijn D! :D

Komt bij jou ook allemaal goed en als je twijfelt bel je gewoon nog een keer met je PC, toch?!

Heh Hey,

Ik hoop dat ik mijn arts dr huisinga nog ff voor de operatie kan spreken.

Wil nog ff paar vraagjes stellen aan hem.

Of ik nu wel of geen drains krijg...over de maat dan....en of ik morfine krijg.

En weet je ik kreeg net de brief binnen over hoe laat ik moet....man ik moet al om kwart voor 7 daar zijn,helpppppp.

Mijn moeder lache,want die past op mijn drie meiden...jeetje kon het niet eerder zegt ze,hahaha.

Gelukkig heeft vriendlief vrij,kan ie lekker met me mee.

Wel balen dat ik zo vroeg moet,wat moet ik daar de hele dag doen.

Ben echt geen ziekenhuis mens,heb al drie operaties gehad,maar ging altijd eerder het ziekenuis uit dan ik mocht,ik ben zo koppig dan,hahaha.

Een arts zei zelfs een keer tegen me"wat ben jij dwars zeg"hahaha.

maar ja het is ook niet slim om nu te zeuren dat ik weg wil,ten eerste heb ik ervoor betaald(rip uit mijn lijf,lol)en ten tweede

straks gebeurd er wel wat,en dan sla ik mezelf voor mijn kop dat ik naar huis ben gegaan.

Hoe laat mochten jullie de dag erna naar huis?

meiden ik blijf naar de wc gaan,ben zo zenuwachitg dat ik zowat moet janken,zo erg dit.

waarom schiep god me niet met grote tieten,hahaha...

Mijn hele fam heeft grote borsten,maar ik kreeg die van mijn vader,niet leuk.

Ik hoop dat het goed komt Nina,daar gaan we van uit.

maar ja bij de ene ziet 275 er super uit(bij jouw dus)

En sommige hebben er 500 in,en dan denk je heeft die wat?

daarom blijft het maar afwachten.

maar ja ik ben echt heel slank van boven,dus ik ga er toch wel van uit dat je verschil gaat zien.

Ik word gek van mezelf,loop maar te ratelen...hahaha.

Ik stop maar weer even,hoop nog ff wat mailtjes te krijgen voor vrijdag,heb ik erruuuuuug nodig,hihi.

kus van Linda

Hoi Lynnbeertje,

Ja nog 2 nachten en 1 dag en dan heb je ze :D

Helemaal super toch? en die zenuwen horen er allemaal bij :lol:

Juist fijn dat je er vroeg moet zijn dan ben je ook zo aan de buurt.

Ik mocht na 2,5 uur na huis :)

Moet jij een nacht blijven? Volgens mij mogen de meeste hier meteen dezelfde dag naar huis!

Maar goed als je moet blijven is dat ook niet zo erg, word je tenminste lekker verwend :38:

Succes met laatste lootjes

Liefs Pip

Hoi Lynbeertje,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen! En probeer je niet te druk te maken, is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan.. Lees anders even de topic van Akasha over positief een operatie in gaan, misschien heb je er iets aan..

Over je cupmaat zou ik zeggen, sla het advies van je pc niet in de wind, hij heeft er waarschijnlijk toch wel echt verstand van! Volgens mij kun je beter achteraf zoiets hebben van; ik had ze wel iets groter willen hebben, dan dat je denkt; het lijkt wel of ze op zijn geplakt! Daar ga ik tenminste wel voor..

Hey meiden,

Bedankt voor jullie opbeurende berichten,doet me goed.

Nog maar 1 nachtje,aaaaaaa.

man ik slaap nu al slecht,terwijl ik het nu juist zo nodig heb.

Gelukkig slapen mijn meiden vanavond bij mijn moeder en stiefvader,dat is al 1 zorg minder.

Anders moet je je sochtends ook nog druk maken om je meiden,terwijl ik genoeg heb aan mijn eigen zenuwen,hahaha.

Ben blij dat mijn moeder dat aanbood gister,dan blijven ze lekker 2 nachtjes slapen,heerlijk.

Mijn oudste dochter is morgen natuurlijk vrij,en maandag,dus dat komt allemaal lekker uit.

Gelukkig lees ik allemaal hele positieve operaties verhalen hier,dat was op het borstenforum .nl wel anders,maar ja daar stonden veel meer berichten natuurlijk. Mijn mams zei al,niet meer lezen hoor lin, ik zeg, er staan juist alleen maar positieve verhalen... man ik vreet mezelf op.

Klap op de vuurpijl word ik vandaag ongesteld,vet balen natuurlijk.

Als ik 1 april geholpen was,had het net mooi uitgekomen,maar ja.

Ben je eigenlijk wel in staat om een tampon in te brengen, stomme vraag misschien, maar heb echt geen zin in maandverband, zo goor.

Maar bukken gaat natuurlijk ook niet.

Nou ff de dag en nacht door komen...

Hou jullie op de hoogte.

Ik moet idd een nachtje blijven ja..

liefs van linda

Hey Linda,

voor jou is het ook bijna zover!! Nog 1 nachtje!!

Ik heb maar een paar uurtjes moeten blijven na de operatie, daarna lekker weer naar huis!! Maar wel een fijn idee dat je zo nog even in de gaten word gehouden!

Ik wens je alvast heel veel succes morgen!!

Hi Linda!

Ik moest om 8 uur in het ziekenhuis zijn en om 10.10 uur ben ik geholpen. Om 18.00 uur ben ik opgehaald door mijn man. Een nachtje blijven is niet zo erg, en dan kun je je nog even lekker laten verwennen! Ik kon wel een nachtje blijven, omdat ik de drains nog in moest houden, maar dat kostte me meer dan 400 euro, nou dan laat maar :rolleyes:

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen en ik zal aan je denken!

Hey Hey,

Bedankt weer meiden.

maar als je in het ziekenhuis word geholpen moet je toch altijd een nachtje blijven?

mij werd het geeneens gevraagd.

Als ik had geweten dat het 400 euro had gescheeld,had ik het ook niet gedaan.

maar ja het is nu al betaald,dus laat ik me maar verwennen idd.

Straks nog even leesvoer kopen,en heeeeel veel pijnstilling...weet natuurlijk niet of ik het nodig heb.

maar ja dan heb ik het in elk geval.

wat is het beste om te gebruiken?

wat hebben jullie gebruikt?

Man kan het gewoon niet geloven,dat ik morgen borsten heb,hahaha.

Ben als een klein kind in een speelgoed winkel.

ben buik is echt zo van slag,zal morgen helemaal wel,erg zijn

moet je eigenlijk meteen een bh hebben als je uit het zieknhuis gaat,heb namelijk nog niks,heb natuurlijk ook nog geen idee wat voor maat ik krijg.

Anders stuur ik mijn vriend ff op pad.

kus van Linda

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.