Ga naar inhoud

Klamme handen en koud zweet: 24 mei 2016


Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal!!

Hartverwarmend vind ik het :-)

Ik voel me 5 uur voor de operatie opvallend kalm!

Opgestaan om half 7 om rustig te ontbijten, want vanaf 8u mocht ik nl niets meer eten en drinken (6u voor operatie) zodat mijn maag rustig is als ik op de operatietafel lig.

Me deze morgen in bed nog eens goed op mijn buik gedraaid want ook dat is een tijdje not done :-)

enfin... ik kijk er potverdikke naar uit, naar die nieuwe vriendinnen, ik hoop dat we het goed gaan kunnen vinden met elkaar!

 

To be continued!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks ga je slapen en word je helemaal blij (niet misselijk, of ziek!!) wakker :) 

Feest!!!! 

Laat iets weten, he :) 

Ah, ja, rek je ook nog eens goed uit. Dat is nog zo iets zaaaalig dat eventjes niet meer kan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaa ik heb mijn babies!! zit er momenteel onwezelijk naar te staren, wat een verschil met die theezakjes! en wat zijn ze prachtig!!

Aangekomen gisteren om 14u, na lang wachten kwam de pc me om kwart voor drie halen in de wachtzaal. Sexy nachtkleedje aan + sokjes en ik mocht naar de ok... terwijl ik het infuus kreeg door de anesthesist was de pc terug naar buiten samen met mijn vriend om rustig een sigaretje te roken (terwijl ze het ons afraden!) enfin, ik vroeg of hij een sterke dosis wou geven, want ik ben het één en ander gewoon...  reeds 14 jaar MS patiënte, verplaats me in een rolstoel en mijn medicijn is cannabis...

door dit al zoveel jaren te gebruiken en ik geen volledige narcose maar een roes heb gekregen met plaatselijke verdoving zou ik wel eens kunnen wakker worden!

Zo gezegd zo gedaan en weg was ik... Volgens mijn vriend heeft de operatie slechts 20 min geduurd!!

ik ben ook onmiddellijk en niet ziek wakker geworden en na een cola heb ik zo'n 25x hetzelfde verteld en herhaald volgens mijn vriend, ik was high in the sky!

Rond 17u zijn we huiswaarts gereden, babies goed ingepakt met een mooie witte sportbeha en mijn bed in om die roes uit te slapen. Maar.... Ik ben een zijslaper en kan niet slapen op mijn rug, met als gevolg dat ik enkel korte dutjes doe, 2x deze nacht mijn vriend heb moeten vragen mij uit bed te helpen om eens recht te zitten om de rug te ontlasten en naar toilet te gaan. Maar de pijn valt echt heel goed mee, tot hiertoe heb ik nog maar 2 dafalgan codeïne moeten nemen, gisterenavond en deze morgen rond 4u...

Ik laat ze nog een dagje 'ingepakt' en neem morgen een foto ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het grappig geschreven met je sexy nachtkleedje en dat je pc samen met je vriend gezellig een sigaretje zijn gaan roken..haha. Heel fijn dat het goed is gegaan allemaal en je niet veel pijn hebt. Ook goed om te horen dat je ze al prachtig vind :57:Geniet van je nieuwe boobies meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 9 dagen PO... happy!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gisteren op consult geweest, een maand na mijn bv.

Mijn 2-ling geneest vlot en goed, de littekens eveneens, al kwam er wel een hechting uitpiepen die de pc heel voorzichtig heeft verwijderd, de rest zou vanzelf 'oplossen'. Ik mag de sportbh uitlaten en zowel bh's met als zonder beugel als bhloos door het leven gaan vanaf nu.

Toen hij er charmant bij vertelde dat ik nu de ideale mannequinmaten heb (85C volgens hem) kon mijn dag niet meer stuk en besliste ik vandaag te gaan shoppen!

Niet naar de Hunkemöller, het mocht iets meer zijn (lees duur) maar naar de betere lingeriewinkel.

Vraag ik aan de verkoopster of ze me op het zicht kan zeggen welke maat ik heb en zegt ze, na wat voelen en tasten: 90E mevrouw!! waaaaat?? Da's de Franse maat mevrouw, in Europese maat wordt dat 75E...

Verwarring.... ik kom van een 80A, de pc schat 85C en het blijkt 75E te zijn... of 90E... tijd voor koffie! Maar mij hoor je niet klagen met mijn nieuwe aanwinst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Leuke maat toch :45: 

Het ziet eruit als een C maar in lingerie hebben we grotere maten nodig met onze nepperds :) Dus je PC heeft wel gelijk voor het zicht maar kennelijk ook geen verstand van lingeriematen whahahaha, geen een trouwens!! Mooi maat en makkelijk overal te krijgen dus lekker shoppen zou ik zeggen alhoewel ze de komende maanden wel gaan veranderen nog dus, zou pas los gaan bij 3 maanden! 

Veel plezier en nog een fijn herstel verder!

groetjes

Ps staat je prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.