Ga naar inhoud

Van plaatsing achter de borstspier naar plaatsing dual plane kan dit?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Jaydee:

@lena76, komt vast goed. Wanneer ben je aan de beurt? 

 

Xx Jaydee 

Jaydee, dank je:)

 

Nog niet, maar ben mezelf nu heeeeeeeeel goed in het lezen en dan wil ik toch wel zo snel ik durf gaan wisselen.

Ik wil ook meteen een ooglidcorrectie eraan plakken, als ik dan toch onder narcose ben pfff spannend hoor.

Bij mn eerste bv heb ik 1 consult gehad en meteen betaald en gezegd plan me maar in anders kom ik nooit meer terug. (binnen een week was het klaar, maar jah toen wist ik ook helemaal niks)

Nu ga ik hier zoveel mogelijk informatie verzamelen en als ik zeker ben welke PC (voor nu denk ik even aan Tits) plan ik een consult als het goed gaat/voelt, moet hij me maar meteen inplannen.

Nio en van Selms zijn echt toppers, maar zitten zo ver weg en als er wat mocht zijn is dat niet echt handig lijkt me.

Hoewel mijn man duidelijk zegt dat afstand geen rol moet zijn en dat hij dan mee gaat.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lena76, oké, je weet dus nog niet wanneer je aan de beurt bent. Ik weet sinds kort dat ik 10 juli weer geopereerd ga worden. Ik ben het vertrouwen in de pc hier in het streekziekenhuis een beetje kwijt, dus ik laat mijn hersteloperatie in juli door Nio doen. Is ook niet echt naast de deur, maar dan weet ik wel zeker dat het goed gaat komen. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb vorige week van Tits op tv bezig gezien... lijkt me een kundige arts en nog erg aardig ook. Lijkt me een goede keuze. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

@lena76, oké, je weet dus nog niet wanneer je aan de beurt bent. Ik weet sinds kort dat ik 10 juli weer geopereerd ga worden. Ik ben het vertrouwen in de pc hier in het streekziekenhuis een beetje kwijt, dus ik laat mijn hersteloperatie in juli door Nio doen. Is ook niet echt naast de deur, maar dan weet ik wel zeker dat het goed gaat komen. Ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb vorige week van Tits op tv bezig gezien... lijkt me een kundige arts en nog erg aardig ook. Lijkt me een goede keuze. 

 

Xx Jaydee 

 

Nee ik heb nog geen datum of consulten ingepland (bewust niet omdat ik deze keer mezelf echt goed wil voorbereiden zover dat kan, en ook ervaringen wil lezen) maar wil toch echt wel zsm.

Als ik op consult ben geweest, ik ken mezelf dan wil ik het meteen hihi.

En wil toch graag een extra buffertje voor als er iets mocht zijn, je weet het nooit toch (het geld voor de wissel heb ik wel al bij elkaar:6:).

Ik hoop dat alles goed gaat 10 juli voor jou, jij hebt ook veel pech gehad.

En weer een hersteloperatie:119:, pff lijkt me ook niet niks maar Nio is volgens mij wel een hele goede.

Goed om te lezen over Tits, maar ik wil hem wel eens ontmoeten haha.

Ik ben ook aardig maar kom soms nogal lomp/rechtuit over, zeker als ik zenuwachtig ben hihi.

Voor nu nog even mee lezen over ervaringen.

Maar de prothese denk ik wel dat ik eruit ben, tenminste het merk (klein begin).

Heb nu McGhan, en denk aan Mentor.

 

Xx Lena

Hoop dat ik hier een tijdje veel informatie en adviesen kan lezen, in ieder geval lees ik al dat de dames elkaar erg steunen:1: en dat mis ik in mijn omgeving xxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.