Ga naar inhoud

ik wil een borstvergroting maar vind het zo eng


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal..

Wat fijn om te lezen dat jullie allemaal zo blij zijn met jullie nieuwe borsten ik twijfel al jaren en wil heel graag maar ik lees zo veel dat ik echt niet meer weet bij wie ik het zou moeten doen. Ik heb vrijdag een consult bij yvonne smulders van velthuis kliniek in enschede. Iemand hier ervaring mee? Ik ben sinds vanavond nieuw hier...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Hoi 1986el,

Ik ben eind maart voor het eerste consult bij Velthuis in Enschede geweest, ook bij Y Smulders. Ik ben tot nu toe erg tevreden met de aandacht die ze hebben voor mijn vragen. Extra passen was ook geen probleem. Ik twijfel namelijk tussen 375cc en 425cc (anatomische). Mijn operatie staat ingepland voor 12 mei.

Ik ben ook erg benieuwd naar jouw ervaringen en wat je wil / verwacht etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi missrobot,

wat spannend zeg nog een paar weekjes. Ik wordt 17 mei geholpen en heel veel zin in. 

Ik krijg anatomisch en tussen de 400-450 cc. Pc bekijkt tijdens de operatie wat het beste kan.

hoe ging het passen? En welke maat heb je nu? Ligt er ook een beetje aan of je een brede borst hebt of vrij tenger gebouwd. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meide.. wat leuk dat jullie reageren  op mijn bericht.  Ik heb brede schouder en kom van een 70b mijn operatie staat 14 juli gepland en ga waarschijnlijk voor 410 cc anatomisch.. 11 mei nog een keer extra passen.. wat spannend he... ik ben ook heel benieuwd naar jou resultaat. Kan het bij jou voor de borstspier? Achter de borstklier? Bij mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Hoi Bloem1978,

Ik heb in een eigen voorstel topic wat meer informatie al gegeven. Maar zal dat hier nogmaals delen:

Ik ben 1.69 m en weeg 66kg. Heb een peer figuur nu: borstomvang met 70B/C is nu 85cm, taille 70/71 cm, heupen 107cm.

Bovenkleding maat is 36/38, broekmaat is 38/40 of spijkerbroek wijdte 30.

Ik had blijkbaar mooi brede borsten, zei de pc. En ik twijfel dus of ik voor 375cc of 425cc zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay 1986el, 
Ik heb hele goede ervaringen met de Velthuiskliniek. De mijne zat weliswaar niet in Enschede, maar ze zijn erg goed. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Na de operatie wilde ik nog een extra keer langskomen omdat ik kort daarna op vakantie zou gaan en dat was allemaal geen probleem. Luister vooral naar jezelf. Ik ben voor Velthuis bij Bergman langs geweest en daar voelde ik me helemaal niet fijn terwijl andere mensen hele prettige ervaringen hebben. Het verschilt echt van mens tot mens. Vertrouw op jezelf. Jij moet er straks mee lopen. Niemand kan de beslissing voor je maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je lieve berichtje lolo3

Daar heb je ook helemaal gelijk in.. het is zo'n grote beslissing en je wik natuurlijk dat alles goed gaat.. mijn gevoel zat goed bij velthuiskliniek en ik ga 11 mei weer.. ik moet alleen jammer genoeg nog eventjes wachten tot het 14 juli is... ik heb voor die datum gekozen I.v.m het werk. Ik kan dan 5 weken thuis blijven na de operatie voor herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.