Ga naar inhoud

Star40 : 16 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness kliniek


Gast star40

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal......

Na jaren wikken en wegen heb ik dan eindelijk

de stoute schoenen aangetrokken en besloten voor een BV.

31 mei heb ik mijn consult gehad bij Dr Damen.

16 Juli is de BV :1boobs: dag......ik moet zeggen, heb nu al zenuwen.

Door jullie verhalen te lezen, wordt ik wel iets op mijn gemak gesteld dan weet

ik een beetje wat me te verwachten staat.

Ik twijfel wel heel erg op ik wel voor de juiste cc ga.

Heb nu een kleine 85B en wil graag 85C.

Nu is het advies van Dr Damen voor 290cc onder de borst, ik zou nog iets meer kunnen

max 310cc.

En hier twijfel ik nu over, moet ik dan toch niet gaan voor die 310?

het is maar 20cc, maakt dit zoveel verschil?

Misschien dat iemand mij een advies kan geven.

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

Ik ben hier nu ook net nieuw, en toevallig ga ik ook 16 juli geopereerd worden bij dokter Damen. Ik krijg 300 cc voor de spier, ik heb nu een 75B/C en hoop uit te komen op een 75D.

Ben benieuwd. Misschien treffen we elkaar nog die dag.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kiep en Star40...goh, jullie BV-dag zit er al echt aan te komen hé, spannend!! Ik ben ook nieuw hier en mijn eerste gesprek met Dr. Damen is 19 juli. Wanneer mijn BV-dag zal zijn weet ik dus nog niet, maar ik vind naar het gesprek gaan al zo spannend! Net zoals jullie loop ik al zolang met de gedachte om dit te laten doen en nu heb ik toch de stap gezet. Kben benieuwd hoe het jullie gaat! Maar zoals je hier overal wel leest, je hebt een heel aantal vrouwen die je zijn voorgegaan en/of in dezelfde situatie zitten en dat steunt enorm! Jullie ook veel sterkte! Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

Amai, nog een Damen patiënt! Er zijn er al veel hoor op het forum. Is wel leuk.

Ik zou gewoon dokter Damen volgen hoor. Ik twijfelde ook héél erg! Tot op de operatie tafel. Heb er vertrouwen in zei hij, alles komt goed.

Ik was 'bang' dat het te groot ging uitvallen. Het is iets groter geworden dan gevraagd, heb een c gevraagd en een volle d gekregen. Ik heb de keuze van cc's volledig aan hem over gelaten. Vraag borsten in verhouding met je lichaam.

Ik vind wel dat 'nepborsten' kleiner tonen dan échte.

Leuk dat je met 2 op dezelfde dag bent. Kan je samen aftellen!

Als je vragen hebt of me foto's wil zien, laat je maar iets weten.

gr Poes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Star

welkom :)

jij hoeft niet meer lang in spanning te zitten,heerlijk toch?

en ja die cc,s kan enkel zeggen,neem de grootste.zit je altijd goed :6:

en als je idd een 85C overhoud is ook alweer een 80D he,en een 75E als je cijfertjes echt enorm belangrijk vind :D

als je je maar goed voelt erbij,dan komt alles goed.

sucses met aftellen tot je GROTE dag :5:

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Goh dat is ook toevallig, beide op dezelfde datum.

Waarom wordt er bij jouw gekozen ,voor, de borstspier en niet erachter?

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

Hij legde mij uit omdat ik na 3 kinderen al wat meer vel over heb dat het mooier is om hem voor de spier te doen, zodat het meer vult. Ik had ook genoeg vet en klierweefsel van mezelf. Ook zij hij dat als ik achter de spier ga ik kans heb doordat de spier kantelt ik 4 borsten overhou. Hahahah en dat is nou net niet de bedoeling. Maar ben nu wel onzeker aan het worden. Hoe wordt het? Gaat het goed? Is het niet te weinig, of teveel? Bah wat dat betreft mag het van mij wel al achter de rug zijn.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Star,

Ik ben ook een klant van Dr. Damen :154: Ik word 8 juli geopereerd. Heb nu een 75b en heb gevraagd naar een prothese die past bij mijn lichaam en heel natuurlijk oogt. :125: Hij heeft mij enkele maten laten passen en bij de laatste voelde ik mij het best. Toen zei hij dat het 300cc was. Ik ga uitkomen op een volle c of een d.

Veel succes,

Diz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Diz.....je ook ik heb dezelfde vraag gesteld,

wil graag dat t er natuurlijk uit ziet.

maar zoals mij verteld is, kan ik nog tot t laatste moment veranderen.

Zeg maar dan duurt t niet meer zo lang, jij bent 1 weekje eerder,

ben echt benieuwd hoe het gaat.

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Kiep......ik vindt t ook akelig.

ben ook blij als het achter de rug is.

Nu heb ik ook 2 kinderen (zijn wel al 15 en 17) maar bij beide zwangerschappen

zijn mijn borsten ook maar gegroeid of gekrompen.

Zijn nog steeds zoals ze zich ontwikkelt hebben in de pupertijd.

Heb jij het ook verteld in jouw omgeving?

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Star,

Waren ze maar gebleven bij mij zoals in mijn pubertijd, dan had ik nog een mooie volle D cup van mezelf gehad. Maar helaas na elk kind werd het minder.

Ik heb het de meeste in mijn omgeving wel verteld, ik schaam me ook niet voor het feit dat ik er iets aan laat doen. Schaam me meer om hoe het er nu uitziet. Moet ook zeggen dat mijn omgeving niet heel raar reageerd. Mijn man heeft er in het begin wel moeite mee gehad, maar zelfs die leeft er nu ook wel naartoe en heeft het er vaak over hoe het eruit zal zien als het straks gedaan is.

Maar ben nu gewoon zelf op het punt aangekomen dat 3 weken nog erg lang duurt, en dat ik echt blij ben als het gedaan is. Zeker nu met het mooie weer, niks zit mooi. En een laag shirtje doe ik al niet aan, laat staan mijn bikini. BRrr.

Ben wel benieuwd hoe laat ik aan de beurt ben.

Groetjes kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Tot nu weten alleen mijn moeder, vriend en 1 collega van me omdat zijn

vrouw 4 jaar geleden een bv heeft gehad.

Maar ik realiseer me nu wel dat ik het ook tegen mijn andere collega's moet vertellen

omdat we werken in een klein team en als iemand iets opvalt als ik iets nieuws aan heb of noem maar op dan is het wel mijn vrouwelijke collega.

Dus ik ga het haar deze week vertellen maar vraag haar wel dit prive te houden.

Wil heel graag mijn bv maar wil er niet te koop mee lopen.

Nee inderdaad shirts iets te diep utgesneden,

blijven mooi in de kast tot na de BV........

en zwemmen stellen we ook nog even uit.

ik hoop dat we zo vroeg mogelijk aan de beurt zijn,

zijn we er tenminste van af.

groetjes zenuwachtige Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Star, en de anderen ook natuurlijk... :1:

Ik heb het mijn eigen moeder nog maar pas 2 dagen geleden gezegd..en mijn BV dag is al deze donderdag! Ik durfde het haar niet te vertellen, bang voor haar reactie. Ze heeft zelf al zoveel operaties moeten (!)ondergaan en de laatste 2 jaar veel afgezien door kanker..dat ik zoiets had van..ze gaat nooit begrijpen dat ik dit laat doen (het moét immers niet hé)

Maar ze heeft er zo ontzettend lief en begrijpend op gereageerd, ik heb ervan gehuild gewoon..er viel een heel pak van me af!

Verder zijn er maar een handjevol mensen die het weten (hihi, buiten jullie allemaal natuurlijk) en dat laat ik ook nog even zo.

Over wat het gaat worden, goh..ik heb eigenlijk ook gewoon borsten gevraagd die bij mijn lichaam passen, van grootte dus hé.

En Dr.Visser heeft toen zelf 380 XP op de spier ervan gemaakt. Ik heb nogal veel vel/huid over na mn 24kg afvallen en ik had al geen grote cup (een A) Achja, ik kijk er enorm naar uit en ben reuze benieuwd..nog een paar daagjes..

Star, ook jij ontzettend veel sterkte hoor!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, op je profiel heb ik ook al een krabbeltje gezet :D Maar hier zeg ik het nog eens hoor: we tellen allemaal samen mee af naar jouw grote dag!! En de zenuwen, mja..ik was ook zo hondsbenauwd..heel normaal! Tis ook niet niks hé! Je krijgt ineens mooie borsten..Buiten het feit dat je het fysiek ondergaat en moet herstellen is het ook mentaal een heel ding. Tenminste zo voel ik het toch aan. Mss is dat door mijn leeftijd hoor, ik weet het niet. In ieder geval, nog even en dan is het zover! Veel sterkte hoor, we tellen samen af :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.