Ga naar inhoud

Pippa17 : 4 april 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Eindelijk! na 3 jaar de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt om op consult te gaan. Dit was 13 Feb en dit is mij zo goed bevallen bij ACCZ (van Onselen) dat ik ook een afspraak heb gemaakt voor de daadwerkelijke operatie. 4 April.

Ja ik ben dus net 3 dag PO en het gaat super goed! 350cc dual plane anatomisch. Heb nu voor de komende 3 weken een borstband om (die verschrikkelijk jeukt soms haha). Verder 0,0 vervelende pijn. Het enige wat ik heb is stijfheid/spierpijn. Het is me allemaal reuze meegevallen en de zorg van ACCZ is super! van begin tot eind ben ik enorm goed begeleid en iedereen is super vriendelijk!

Ik heb zin in de zomer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Cheyenne. hoe gaat het nu? Nog steeds blij met je boobs ^_^

nog een vraagje: heb je van te voren een BH aangeschaft voor de eerste weken of krijg je die van ACCZ?  En ik ga zelf 3 weken na de operatie op vakantie met de auto naar Italië. Denk je dat dit lukt? Of heb je nog teveel last na drie weken? In principe mag je alles weer toch na drie weken met die pur protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje85 hey daantje! ja gaat super, ben nu 2 weken PO en ben alweer vrij mobiel. Dinsdag mogen de hechtingen eruit en dan die zaterdag is het bh's shoppen! (eindelijk!!). 

Nee je krijgt geen bh mee van ACCZ. Je krijgt een band om die je 24/7 moet dragen voor 3 weken (op douchen en band wassen na). Daarna mag je gewoon weer bh's aan. dus die ga ik 2 dagen van de voren inslaan. 

Ik voel me nu na 2 weken weer prima en begin ook weer langzaam met werken. En ja, je mag na 3 weken eigenlijk alles weer gedoseerd doen. Dus niet zwaar tillen en heel fanatiek ineens alles doen. Maar je armen kun je dan weer gewoon gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen! Komt nu steeds dichterbij en heb er echt zin in! Blij dat het zo goed met je gaat. Ik dacht er inderdaad ook aan om maar BH's aan te schaffen na de operatie maar ik lees bij veel meiden dat je al zo'n steun BH thuis moet hebben. Maar ja, welke maat dan? Ik wacht er dus nog maar even mee.

 

heb jij ook nog van die speciale dual plane oefeningen gedaan van te voren? En ook na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeej! vandaag 15 dagen PO en de hechtingen mochten eruit! en oh my wat keek ik hier tegen op. Naalden kan ik prima hebben maar hechtingen heb ik helemaal niks meer. Maar toen ik eenmaal lag was het zo gebeurd en had geen pijn gevoeld en maar amper getrek. Enorm blij dus!

Daarna de stad even ingeweest en voorzichtig mijn eerste bh's gepast. 1tje vast stiekem gekocht en zat op een 70A en heb nu een 70D (sommige 75C). Super natuurlijk en enorm blij. 

Ik zou ACCZ A-Klinieken echt bij iedereen aanraden, top personeel en vakbekwaam en mooi resultaat zonder enig gedoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

ik ben nu 3 weken po en morgen mag eindelijk de band af en mag ik gewone bh's (nog wel sport) gaan dragen. Alleen heb ik gister voor het eerst weer zelf gedoucht en aangekleed en dit ging goed. Alleen heb ik nu zo enorm pijn aan mijn oksel, alsof er een klier helemaal opgezwollen is of iets dergelijks. Wie kent dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik :rolleyes: Was bij mij ook toen ik 3 weken po was. Was aan het douchen en was de eerste dag dat ik geen pijn had. In mijn enthousiasme stond ik er even niet bij stil dat je je armen niet boven schouderhoogte mag doen. Dus opeens gaat mijn linkerarm in volle vaart naar boven en toen voelde ik dit onmiddellijk in mijn oksel en langs de zijkant van mijn borst. 

Heb me de dagen erop heel kalm gehouden en let er nu extra op dat ik geen bruuske bewegingen doe (nu 5 weken po). 

Ik denk dat dit een pijnlijke spier is geweest. Is nu nog wat gevoelig maar komt wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 3wk po en herken wat je zegt. Naast mijn borsten is het nog steeds beurs, heb zelfs nog blauwe plekken bij mijn oksels 

Ik heb geen band maar draag 24/7 sportbh. Als ik hem even uit doet zijn mijn oksels minderpijnlijk..

Ik ben geen experr maar Kan misschien door je BH komen en de nieuwe houding waar je borsten in gedrukt worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Daantje85 hey, ja gaat super. al weer lekker 2 weken full time aan de slag op werk (sportschool). maar geef nog geen lessen. heb ondertussen ookal weer BH's aan. Nee heb nog geen foto's wacht er mee tot week 6. Zijn nog wat hard de borsten maar littekens heel minimaal zichtbaar. 

Al met al super top! 

en bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.