Ga naar inhoud

cai : 19 april 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast cai

Aanbevolen berichten

Ja eindelijk ik durf het aan, mijn eigen topic.

Ik heb hier al zo gigantisch veel gelezen, ideeën opgedaan. 

2 weken geleden heb ik mijn eerste gesprek gehad. Dat ik door Frans Straten geopereerd wou worden was voor mij al duidelijk voor het consult, dit ivm eerdere andere operaties. Het zat eraan te komen dat ik mijn protheses zou moeten laten vervangen. Mijn rechter borst echt gigantisch hard en soms pijnlijk vanwege de kapselvorming.

Een erg fijn consult gehad. De operatie zo snel mogelijk was het advies. Natuurlijk moest dit wel met mijn werk geregeld worden en uitkomen. Gelukkig zagen zij ook de nood van de situatie en deden ze totaal niet moeilijk. Tijdens het consult hebben we het gehad over hoe de operatie mbt het weghalen of insnijden van het kapselvorming, de grote (ja ik ga wat groter wat van mij niet nodig was maar beter zou passen bij de borstkas. Het was 225CC voor de spier en wordt 400CC onder de spier high profile ronde mentor)

De operatiedatum is vastgesteld op 19 april. :) Ik kan niet wachten. Weg pijn, weg slapeloze nachten en natuurlijk welkom nieuwe borsten! Al zie ik heel erg op tegen het herstel!

Ik ben ook meteen gestopt met sporten, de borstspieren rust geven en oprekken iedere dag. Poeh wat is dat afkicken van 5 dagen per week naar niks meer (op paar keer hardlopen per week na)

De aftel app geïnstalleerd ;) nog 12 dagen en dan is het zover.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

wat doet het zeer he als je zoveel kapsel hebt ontwikkeld.... Ik had ook baker4 en heb er best lang mee doorgelopen omdat ik ook bang was vd hersteloperatie....

ze zeggen dat dp minder kans op kapsel geeft.... 

Hou er rekening mee dat je operatie wel wat pittiger kan uitpakken dan bij een gewone wissel........dus bereid je er op voor. Ik vond het heftig. Ben nu weer gewisseld maar niet vanwege kapslvorming en mn herstel gaat aanzienlijk vlotter...

succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!! Lief!! 

Weet totaal niet wat ik kan en moet verwachten.. Wel gehoord dat het pittig is.. Beetje angstig voor na de operatie ben ik wel :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat hoef je niet te zijn. We zijn er allemaal goed doorgekomen. Met rust en medicatie komje er wel hoor! En je hebt nu veel nwe vriendinnen...dat is ook fijn! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.