Ga naar inhoud

Borstvergroting van slappe f naar 600cc high profile


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is Marieke, 28 jaar oud.

Ben gister op consult geweest bij Parkklinic om mijn borsten die voor het afvallen een volle cup f waren en daarna slap zijn geworden. Dr Timmenga raadde mij een 600 high profile aan, nu zit ik met de twijfel of ik toch niet groter moet gaan, zal dit uiteraard ook met hem overleggen maar vroeg mij af of er meiden zijn die hier ervaring mee hebben.

Heb bewust gekozen voor geen borstlift want de littekes vind ik erg hinderlijk, ben me ervan bewust dat ze niet recht op zullen staan, hoeft voor mij ook niet vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marietje,

ja wat zal ik zeggen...moeilijk te beoordelen voor een buitenstaander.. Ben je klein, smal of juist groot enbreed. Wat vind je mooi en wat zijn je voorbeelden? Er zijn hier veel dames met rond de 600-700 cc. Bij mij lijkt het niet zo groot omdat ik zelf groot ben. Bij iemand van 165 kan het wel groot zijn....ik zag laatst een passessie van iemand met 1050 dat zag er heel normaal uit en zeker niet overdreven!

ik wilde ook geen lift en nu ben ik blij met mn 700cc. 

Tis wat je wil bereiken en wat past! Krijg je ze dp? 

Rechtsboven is een zoekbalk als je daar bijv 700cc intoetst kun je veel info vinden en foto's die openbaar staan. Altijd meer dan drie tekens gebruiken anders doetietnie......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je info, bij mij worden ze boven de borstspier geplaatst, ik ben 1.67 maar ben wel breed gebouwd, heb altijd al een flinke boezem gehad, ben niet, heb een wat gespierde bouw.

Ik zal eens rondsnuffelen en anders proberen mijn chirurg te pakken te krijgen want in die maat moeten ze besteld worden, kost wel weer wat extra maar liever zo dan achteraf spijt krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen, 

3 mei krijg ik mijn BV, van een slappe e/f na vele afvallen een BV van 700cc.

Ik ben toch wel erg nieuwsgierig hoe dit uit zal vallen, heb al veel gegoogled enzo maar snap dat dit niet te vergelijken is met iemand die van cup a naar 700cc implantaten gaat dan iemand met een grotere borstmaat.

Mijn vraag is dus of er hier meiden zijn met mijn vergelijkbare situatie, en heel brutaal misschien met foto's zodat ik een beetje een idee heb.

Vind het gewoon erg spannend! Mijn PC advisseerde mij eerst 600 cc ultra high profile boven de borstspier, toch gekozen voor 700cc.

Alvast bedankt,

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marieke 

 

Ik had cup F van mezelf ook hang, 600cc ultra high dual plane en zat op h/I.. gister opnieuw geopereerd lift en 200 cc weefsel eraf gehaald want die cupmaat was echt groot en mij borsten zijn nu met een lift zo mooi van vorm dit had ik meteen moeten doen.. wauwww echt prachtig. En met hang voor de borstspier? Sorry maar ik denk dat ze dan over een half jaar weer zullen hangen. Dat je dan een bal in sok effect krijgt... suc6 groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Boobs2013 said:

Hoi marieke 

 

Ik had cup F van mezelf ook hang, 600cc ultra high dual plane en zat op h/I.. gister opnieuw geopereerd lift en 200 cc weefsel eraf gehaald want die cupmaat was echt groot en mij borsten zijn nu met een lift zo mooi van vorm dit had ik meteen moeten doen.. wauwww echt prachtig. En met hang voor de borstspier? Sorry maar ik denk dat ze dan over een half jaar weer zullen hangen. Dat je dan een bal in sok effect krijgt... suc6 groetjes

Met je laatste zin ben ik niet helemaal eens.

Ik heb zelf ook voor de spier en had al hang. En ik heb nu niet meer hang dan voorheen. Dus dit is niet altijd helemaal waar :).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, dat ze waarschijnlijk met de tijd weer wat zullen gaan hangen ben ik ook voor gewaarschuwd, voor mij hoeven ze ook niet pontificaal recht overeind te staan, en een borstlift is altijd nog een optie mocht dat toch ooit nodig zijn. Maar liever niet i.v.m. de littekens. 

Maar dat echte 'baleffect' lijkt me wel een beetje achterhaald, geloof nooit dat mijn PC hier achter had gestaan als dit zou kunnen gebeuren omdat hij heel erg bekend staat om zijn ethische instelling en dingen niet mooier maakt dan dat ze eigenlijk zullen zijn.

Als ik nu een bh cup f aan heb zit deze echt heel erg ruim, dus misschien zit ik op het moment zelfs op een cup D.

Het is gewoon zo spannend vooral omdat het eindresultaat niet direct te voorspellen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ils74:

Ik had een slappe d, en ben met 750 cc naar een G cup gegaan. Je kan bij mijn foto's kijken als je wil.

Dank je wel, zal even kijken :) Ben al met zakjes water in de weer geweest om ongeveer te kijken hoe of wat.. denk dat ik maar gewoon moet afwachten! 

Groetjes Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook zo!! Ben er gewoon nu al hele dagen mee bezig, word er soms zelfs chagerijnig van! Gewoon de zenuwen denk ik.. mijn man zeg dat ik me niet zo druk moet maken, komt vast goed, zal wel wennen zijn maar straks ben je er blij mee, let's hope so :)

Heb al gelezen dat meer meiden hier last van hebben gehad.. zal er wel bij horen.. dat het maar snel 3 mei is!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, April 14, 2016 om 16:38 zei Marietje:

Dank je wel, zal even kijken :) Ben al met zakjes water in de weer geweest om ongeveer te kijken hoe of wat.. denk dat ik maar gewoon moet afwachten! 

Groetjes Marieke

Ziet er heel mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Mijn naam is Marietje (hier dan), Ik ben 28 jaar oud en woon in brabant. Mijn voorstelrondje is een beetje verlaat omdat ik al berichtjes heb geplaats op het forum.

3 mei ben ik een BV ondergaan, ben nu herstellende maar gaat goed.

Ik heb mijzelf aangemeld om jullie ervaringen te lezen en mijn eigen ervaringen te kunnen delen.

Liefs Marietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mamalisa,

Ik ben bij park medisch centrum geweest en ben geholpen door dr Timmenga. Heb 700cc uhp gekregen voor de borstspier, dit omdat ik erg veel afgevallen was en geen lift wilde ivm littekens. Mocht een lift ooit toch noodzakelijk worden kan dat altijd nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Marietje:

Hallo Mamalisa,

Ik ben bij park medisch centrum geweest en ben geholpen door dr Timmenga. Heb 700cc uhp gekregen voor de borstspier, dit omdat ik erg veel afgevallen was en geen lift wilde ivm littekens. Mocht een lift ooit toch noodzakelijk worden kan dat altijd nog. 

Oh ja fotos staan in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
30 minuten geleden zei best_boobie:

@Marietje, zal ik dit topic sluiten anders? En er een link in plaatsen naar je officiele topic?
Dan hoef je niet ook nog dit topic bij te houden....

Tag me ff als je een antwoord hebt :P 

xxx

@Marietje krijgt het anders wel erg druk :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

@Marietje, zal ik dit topic sluiten anders? En er een link in plaatsen naar je officiele topic?
Dan hoef je niet ook nog dit topic bij te houden....

Tag me ff als je een antwoord hebt :P 

xxx

@best_boobie je mag deze sluiten hoor!! Sorry voor mijn late reactie hihi vertragingsmodus at dinner :45: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Marietje:

@best_boobie je mag deze sluiten hoor!! Sorry voor mijn late reactie hihi vertragingsmodus at dinner :45: 

Xx

Zit ze zicht te verontschuldingen als ze pas na 2 hele uren antwoord omdat ze met hubby ging uit eten, muts hahahaha.
Nog gefeliciteerd trouwens :53: 

Ik sluit het topic voor je, maar zal ff hier een link plaatsen naar jouw recente topic

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.