Ga naar inhoud

Parachute Springen?


Aanbevolen berichten

Ik heb wellicht een hele vreemde vraag, zoals jullie in de titel kunnen lezen. :P

Volgende week maandag onderga ik een BV, maar ik wil ook al heel lang parachutespringen. Nu vraag ik mij af of die wel mogelijk is na een BV?? Aangezien er heeeel wat druk op je komt te staan. Haha niet dat als je beneden bent aangekomen dat je implantaten nog ergens in de lucht vliegen hihih :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi..leuke vraag!

tijdens de 1e 6 wken moet je dit zeker niet doen,net zoals intensief sporten,maar daarna zal het geen probleem meer zijn!

ligt natuurlijk ook aan je eigen lichaan,als jij na 6 weken nog af en toe last heb zal je uit jezelf al niet uit een vliegtuigje springen!

luister naar je lichaam...maar ze zullen zeker niet ontploffen of iets dergelijks...haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi! :rolleyes:

Ik ben ook van de attracties en rare dingen doen (raften ook enzo..). Maar mijn PC zei dat ik daar echt wel iets van 12 tot 16 weken mee moest wachten. Dan heb je voldoende kapsel en biedt je lichaam meer bescherming voor je protheses..

Maar ik zou het ook gewoon nog even navragen! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dames, bedankt voor alle tips! Het is inderdaad verstandig om er even mee te wachten ja, tot je lichaam volledig hersteld is! Maar was meer bang voor het feit, dat het wellicht helemaal nooit meer zou kunnen?! Maar ja parachute springen is toch net even iets anders dan een achtbaan toch? Omdat je toch vanaf 3km hoogte een vrije val gaat maken.. :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.