Ga naar inhoud

Twijffels... High profiel / Ultra high profiel?


Aanbevolen berichten

Hi lieve meiden,

Met een aantal heb ik al vaker wat informatie uitgewisseld en om hulp gevraagd.. Toch ben ik opnieuw enorm in twijfel.

Vaak zie ik namen protheses voorbij komen of afmetingen van de silicone. Echter ben ik hier nog steeds niet bekend mee.. Schaam schaam:67:

Ik heb mijn voorsituatie volgens mij open staan. Als ik even een s.o. mag doen naar de borsten van F-cupje... Bij deze, hiervan dromen wij denk ik allemaal wel?

Ik in ieder geval wel, en weet dat ik gezien mijn voorstadia dit niet kan bereiken maar kunnen jullie mij nog eenmaal adviseren?

Het zou me onwijs helpen, nog een weekje en dan mag ik!:43:

Ik zou gaan voor een 375 a 400 cc

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio belde zojuist.. We zijn eruit het word 400cc high profiel. 

 

Alsnog ben ik erg onzeker en hoop echt dat het word zoals ik in gedachte heb. Ik zal zo een foto toevoegen van mijn droomboobies

 

fijne dag meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei jaino:

Ik heb ook een lege c lijken veel op die van jou. Ik kriig rechts 400cc hp en links 350cc hp rond. 

Zou ik jou droom boobs mogen zien?

Hi!

klopt, staat me iets van bij. Hierbij de foto's.. Het is wat hoog gegrepen ik weet het. Maar vind het zo mooi:66:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Miesi:

Hi!

klopt, staat me iets van bij. Hierbij de foto's.. Het is wat hoog gegrepen ik weet het. Maar vind het zo mooi:66:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow dat is idd praxhtig! Ik hoop dat de mijne ook zo mooi worden haha ben heel benieuwd hoe het er straks uit ziet. Nog 6 wk wachten helaas jij al bijna? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jaino:

Ik heb ook een lege c lijken veel op die van jou. Ik kriig rechts 400cc hp en links 350cc hp rond. 

Zou ik jou droom boobs mogen zien?

Klopt het dat ik je foto's niet meer kan zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei daniella24:

Bij Nio ben je in goede handen;) die gaat er absoluut iets heel moois van maken!

Kunt altijd nog even foto's laten zien van wat jij mooi vindt.  Kan hij kijken of het haalbaar is. 

Succes alvast!  

 

Xx

Hi!

bedankt voor je berichtje. Dat heb ik gedaan.. Hij geeft aan dat het om ultra 450cc gaat. Maar in principe wilde ik eigenlijk niet hoger dan 350/375. Ik was bang als ik voor ultra zou gaan dat alles te word. Omdat ik er geen duidelijk voorbeeld van heb. Ik maak mezelf gewoon gek. Ik wil dit al zo lang en zo graag perfect dat ik mezelf een beetje verlies in de keuze. Nio gaf aan dat we met 400cc 100% rond ook in de buurt komen. Omdat ultra altijd 85% gevuld is. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.