yasje Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Nou mensen ik was wat aan het searchen op het internet en toen vond ik dit filmpje het zal je maar overkomen!!! http://video.nl.msn.com/watch/video/siliconenborst-knapt-op-tv/4r1ls1vn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Nou dit is geen lachertje! Heb je titel aangepast, is 't goed zo? Of moest er nog iets gewijzigd worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasje Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 heeey eefje!is goed zo hoor bedankt!ja erg he vind het echt zielig voor die vrouw het lijkt mij dat het moet kunnen toch springen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Zou ik ook denken dat dat geen probleem zou mogen zijn, heel raar, misschien geen goede soort siliconen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasje Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 ja idd misschien de oude implantaten nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
butterfly Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Een siliconenprothese is bestand tegen een druk van 800 kilo!Dus een kleine personenauto kan er op staan zonder dat er wat gebeurd of een heel groot paard met al zn gewicht.Er zijn zelfs 2 vrouwelijke F16 piloten die met enorme G krachten te maken hebben en zei hebben ook borstprotheses.Lijkt me stug dat hij niet tegen een sprongetje kan.Mischien waren ze wel gedraaid bij de dame vant filmpje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 ja dat gebeurd niet zomaar ff hoor. zit staartje aan,kan niet missen maar dat vertellen ze er vaak niet bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Gelukkig zie je niks, maar ik durfde al bijna niet te kijken! Bah wat eng zeg! Dat moet normaal niet kunnen lijkt me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasje Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 haha excella ik durfde eerst ook niet te kijken!wat ik wel een klote opmerking vond was op het laatst van die man ''sorry about youre tits''ik had die implantaat naar zun hoofd gegooit hahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Hahah nou idd ik dacht eerst dat je het zou zien knappen ofzo, of haar met een volle en lege tiet zou zien maar dat is dus niet zo. Ja die gasten die lachen zou ik later ook persoonlijk met een silicoon om de oren smijten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Brrr... Ik krijg er kippenvel van.. Maar op een nieuwssite is te lezen dat er niks is geknapt. Maar dat er iets is gekneusd ofzo.Ah ja.. Shit happens :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts