Ga naar inhoud

wollie: 25 maart 2016 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb op 25 maart een borstvergroting ondergaan. Ik ben 35 jaar heb 3 jonge kinderen. Na de zwangerschappen en borstvoeding bleef er van mijn B-cupje niet veel meer over en daarom besloten om een borstvergroting te laten doen. Zelfs voordat ik kinderen had, dacht ik al na over een vergroting omdat ik mijn borsten nooit mooi heb gevonden. Ik had een lichte vorm van tubulaire borsten waardoor mijn tepels heel laag stonden en de vorm van mijn borsten echt niet mooi was. 

Ik wilde dus graag mooie, stevige borsten, niet te groot (maar ook niet klein ;-) en met een zo natuurlijk mogelijk uitzicht, dus zonder 'bolling' bovenaan. Uiteindelijk kwam ik terecht bij dokter D'hondt in Tongeren en heb ik gekozen voor 325 cc Sebbin implantaten dual plane.

Op vrijdag 25 maart was het zover. Ik was om 16u aan de beurt en heb die dag nog gewerkt. In Tongeren aangekomen verliep alles heel vlot en snel. Nog even wat extra uitleg, dan werd alles afgetekend, operatieschortje aan en het was al zover! Toen ik wakker werd, voelde ik me niet zo goed. Misselijk, pijn... Ik kreeg nog wat extra pijnstilling en ongeveer 2u laten mocht ik naar huis. Alles ging goed tot op 2 minuten van thuis. Ik werd opeens supermisselijk, moest overgeven, maar aangezien ik niets gegeten had, ging dat niet eens. Thuis aangekomen ben ik op weg van de auto naar binnen flauwgevallen. Gelukkig was mijn man natuurlijk bij me en heeft hij me toch goed binnengekregen. Binnen ben ik in de zetel gaan liggen en daar heb ik de volgende 3 dagen doorgebracht. Zo lang ik stil lag op de zetel ging het en had ik niet te veel pijn, maar van zodra ik opstond om vb naar de wc te gaan, had ik superveel pijn en viel ik na enkele minuten flauw. Ook ben ik echt 2-3 dagen misselijk gebleven. Ik ben zo te zien dus heel gevoelig voor de narcose en heb er echt veel last van gehad, iets wat ik op voorhand niet wist.

Tegen dinsdag had ik geen last meer van de narcose en viel de pijn ook iets beter mee. De tape begon echt wel superfel te jeuken en op verschillende plaatsen was mijn huid rood en geïrriteerd. Gelukkig mocht deze er donderdag af bij de eerste controle. Ik had al vaak gelezen dat de tape verwijderen pijn zo doen, maar dat was bij mij echt niet het geval. Het was er onmiddellijk af en dat voelde al zo veel beter! Ook de eerste keer dat ik mijn nieuwe borsten in de spiegel kon bekijken. Wat zijn ze groot! :-) Dr D'Hondt zei wel nog dat ze nog wel zwelling was die de komende dagen/weken zou verminderen en dat de borst ook veel zachter zou worden. Gelukkig maar want nu zijn het inderdaad echt 2 harde ballen die erop geplakt zijn! Mooi, maar keihard en puntig. Soms twijfel ik ook: misschien zijn ze te groot? had ik niet beter een maatje kleiner genomen? ze lijken nu echt zo nep? dat komt toch wel nog goed? maar gelukkig lees ik op het forum hier dat ik gewoon geduld moet hebben en dat er nog veel verandert.

Ondertussen ben ik 8 dagen PO en gaat het al heel wat beter. Ik heb nog steeds dafalgan nodig en merk dat ik het rustig aan moet doen. Het grootste deel van de dag breng ik nog in de zetel door. Ook mijn kinderen verzorgen lukt nog niet, dus dat is voorlopig nog voor papa :-) 

Zo dat was mijn verhaal tot vandaag! Ik zal straks of morgen proberen enkele fotootjes te plaatsen.

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Je hebt ze :) 

Vervelend dat je zoveel pijn hebt en dat je ook zo misselijk bent van de narcose. Dat had ik ook en dat is echt niet fijn met zulke wonden. Ik hoop dat het flauw vallen nu minder is! Klinkt wel behoorlijk heftig allemaal.

De eerstkomende tijd zullen je borsten veranderen. Veel zijn ook onzeker over de grootte naderhand. Je lichaam en je geest moeten er aan wennen dat er iets anders is aan je lichaam. Het is dus helemaal niet gek dat je twijfels hebt. Wat ik vaak hier op het forum hoor, is dat de grootte snel went. Ik was zelf direct tevreden, dus ik kan er niet zo goed over meepraten (10 dagen po met natrelle 280 cc)

Ik ben benieuwd naar de foto's en veel succes met het verdere herstel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb op 25 maart een borstvergroting ondergaan, 325cc dual plane en wil mezelf even voorstellen. Ik en 35 jaar en mama van 3 jonge kinderen (1,5j, 3,5 en 6). 

Al van in mijn tienerjaren was ik niet tevreden met mijn borsten. Niet zozeer de grootte, maar de vorm vond ik niet mooi. Mijn tepels stonden zeer laag en mijn borsten hadden een beetje een puntige vorm. Later vernam ik bij de pc dat dit een lichte vorm van tubulaire borsten is.

Nu mijn kinderwens voltooid was en de jongste sinds Kerstmis kon lopen, was het moment er om eindelijk de borstvergroting te laten uitvoeren! Hoe dit verliep, lees je in mijn operatieverslag. Ik heb ook enkele fotootjes toegevoegd in mijn album. 

Dit forum is een hele bron van informatie geweest tijdens mijn voorbereiding op de borstvergroting. En nu de operatie eenmaal achter de rug is, ben ik er helemaal verslaafd aan geworden... ;-) !

groetjes,

wollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.