Ga naar inhoud

Achter de borstspier naar dual plane ervaringen


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik heb 3x een borstvergroting gehad allemaal achter de spier. De eerste deed ontzettend veel pijn. Ik kon de eerste dagen helemaal niets. De 2de en derde keer was echt den eitje vergeleken met de eerste keer. Nu ga ik dus voor nog een wissel, maar wil ik graag dual plane. 

Ik vroeg me af of er meiden zijn, die ook eerst achter de borstspier gehad hebben en daarna dual plane en was het even pijnlijk of minder pijnlijk. 

Ik heb namelijk 2 kids en hoopte dus op een snel herstel.

Graag hoor ik de ervaringen.

 

alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ans1808

ik heb ze zelf van achter de spier naar voor de spier laten plaatsen en ben er echt heel erg blij mee!

mag ik vragen waarom je nu nog een keer voor een wissel gaat? Groter?

en wat heb je gehad en nu?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,,dan krijg je wel auw... Maar minder......dat komt omdat je spier weer een optater krijgt...het is zo...

ik ben wel benieuwd naar je verhaal.. Drie x bv, nu vierde x... Vertel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Bedankt voor je antwoord, Ja ik zou graag groter willen en ik heb afgelopen winter een knobbel ontdekt in mijn borst wat goedaardig is maar wat ik wel graag wil verwijderen. (Wat het precies is weten ze niet littekenweefsel bindweefsel). Ik dacht dat het kapselvorming was. Graag wil ik dual plane nu.  Dus eigelijk dan 2 vliegen in 1klap.

ik heb nu 545cc natrelle uhp. Eerst 325cc pip toen moest ik wisselen hebben ze mij. 450cc geplaats wat nog minder leek als de 325cc wat ik had. Heb toen de helft van de nieuwe operatie weer vergoed gekregen ze hebben hun fout toegegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een gedoe he! En nu een knobbel.... Doen ze dat tijdens de wissel? Dan ga je zowieso meer last krijgen denk ik. Het is toch weer een extra wond...

waar was je geholpen en waar ga je nu? En wat is je wens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nonky,

Ai, ja had ik wel verwacht dat het pijnlijker zou zijn.

ik heb een afspraak aanstaande maandag bij Nio in het SLAZ.

daarvoor ben ik bij de Velthuis kliniek geopereerd, heb ik dus geen goede ervaringen mee.

en omdat Nio een van de weinigen is die grote prothese zet. Heb ik daar een afspraak gemaakt.  Ik wil wel voor minimaal 800cc gaan high profile.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat komt goed bij Nio.  Ik ben ook geopereerd bij Velthuis, bij mij was ook een foutje gemaakt, ik heb de herstel operatie volledig vergoed gekregen! En nu helemaal blij. Mocht ik in de toekomst nog eens iets laten doen dan staat Nio en mn huidig pc bovenaan! 

Door wie ben je geholpen toen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het hele verhaal staat in mn topicss.. Maar in t kort...eigenwijze arts, prothese te klein, double bubble.....

maar de fout is erkend en daardoor is de operatie volledig vergoed en mocht ik ook een andere arts kiezen...ik ben daar nu heel blij mee want V Selms is echt een heel fijn persoon en heeft mooi werk afgeleverd! 

Eind goed al goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Nonky:

Hoi, het hele verhaal staat in mn topicss.. Maar in t kort...eigenwijze arts, prothese te klein, double bubble.....

maar de fout is erkend en daardoor is de operatie volledig vergoed en mocht ik ook een andere arts kiezen...ik ben daar nu heel blij mee want V Selms is echt een heel fijn persoon en heeft mooi werk afgeleverd! 

Eind goed al goed...

Welke arts had je toen? @Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.