Ga naar inhoud

Hardlopen/joggen na borstvergroting


boobcamp

Aanbevolen berichten

Yes......vandaag is het precies 7 weken geleden dat ik een borstvergroting en een volledige buikwandcorrectie (met reven van de buikspieren) onderging en vandaag ben ik voor het eerst weer gaan joggen. In totaal een half uur in een rustig tempo gelopen wat best goed ging. Totaal geen last van de buik (had ik eigenlijk wel verwacht), wel een branderig gevoel in beide borsten (ondanks een shock absorber sport BH) en na circa 20 minuten lopen een zeurende pijn in de linker borstspier (is nu gelukkig al weer over).

Zo...dat was weer een mooie mijlpaal in mijn herstelproces.

Hoe is het jullie vergaan.....hardlopen na een BV met/zonder buikwandcorrectie?

Greetz,

Boobcamp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed! Ik zou ook heel graag na 6 weken weer willen hardlopen kijk er nu al naar uit! Hoor wel wisselende verhalen over 6 weken en 3 maanden (dr nio) wachten met ook cardio.. Vind 3 maanden wel echt lang maja wil wel zo veilig mogelijk:mellow: wat zegt jouw pc erover? Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat met sporten! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei boobie243:

Wat goed! Ik zou ook heel graag na 6 weken weer willen hardlopen kijk er nu al naar uit! Hoor wel wisselende verhalen over 6 weken en 3 maanden (dr nio) wachten met ook cardio.. Vind 3 maanden wel echt lang maja wil wel zo veilig mogelijk:mellow: wat zegt jouw pc erover? Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat met sporten! :lol:

Ik heb het eigenlijk niet concreet besproken met mijn PC. Moet wel zeggen dat mijn borsten vandaag erg gevoelig zijn bij aanraking en heb ook een branderig gevoel in de huid. Misschien was het toch iets te veel van het goede?

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei boobcamp:

Ik heb het eigenlijk niet concreet besproken met mijn PC. Moet wel zeggen dat mijn borsten vandaag erg gevoelig zijn bij aanraking en heb ook een branderig gevoel in de huid. Misschien was het toch iets te veel van het goede?

Wordt vervolgd!

Ja schijnt te maken te hebben met zuurstof in je wond ofzo die pas na 12 weken op pijl zijn.. Rustig aan, luisteren naar je lichaam en langzaam opbouwen denk ik maar! Ik denk dat ik ook maar moet compenseren met extra op m'n voeding letten voor deze zomer.. En dat terwijl uiteten m'n hobbie is..:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.